Alles leuk en aardig natuurlijk, maar ik dacht dat onze Geert er toch eentje was van 'eigen verantwoordelijkheid' en meer van dat soort kreten? Nah, 't lijkt me vrij duidelijk dat --als zijn film resulteert in een boycot en de bijbehorende economische schade -- dat die dan bij hem gedeclareerd wordt. Lijkt me niet meer dan eerlijk.quote:llen
Wilders zal de film waarschijnlijk volgende week lanceren. Hij is een fel tegenstander van de Koran, en zal mogelijk voor moslims beledigend met het heilige boek omgaan. Het kabinet is bang dat de film zal leiden tot rellen, vlagverbrandingen en boycots. Alle gemeenten zijn eind vorig jaar al per brief ingelicht over de kwestie, en de politie bereidt zich voor op ongeregeldheden.
Oh, dat lijkt me ook prima. Tenslotte denk ik niet dat werknemers van exportbedrijven 't een fijn plan vinden om in de WW te komen door wat een gek met mal haar roeptquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef RPD het volgende:
geert is niet aansprakelijk want hij is een volksvertegenwoordiger, gekozen door het volk dus, dus die 600.000 nederlanders die hem gekozen hebben zijn ook verantwoordelijk voor zijn gedrag...
Misschien moet je je schoolboekjes wat beter doornemen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef kless het volgende:
boycot is een vorm van markt bescherming tegen concurenten uit een bepaalde groep
100% eensquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Bloemkool het volgende:
Als hier moslims zijn die menen dat ze moeten gaan rellen voor zoiets dan hoop je toch dat die lui direct het land uitgeflikkerd worden. Weg met dat dubbele paspoort en oprotten.
Als er een film over het christendom gemaakt zou worden was er niks aan de hand, maar omdat het weer over moslims gaat moeten we maar allemaal onze kop in het zand steken en voorzichtig zijn.
De hele nederlandse politiek is onderhand bang geworden van dat geloof.
Kijk maar eens hoe er wordt omgegaan met de problemen in slotervaart, geen arrestaties en de mensen krijgen geen schade vergoed. En hoe ze omgaan met nederlanders die een struik in de fik staken bij een moskee. Die lui worden wel zo ver mogelijk vervolgd.
Dat zijn Nederlanders en dan durven ze opeens wel, lekker makkelijk.
ik neem jou product niet omdat blablablaquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien moet je je schoolboekjes wat beter doornemen.
en zo is het ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
Geert zal het weer gooien op vrijheid van meningsuiting en dat hij volledig in zijn recht staat, en dat het niet zijn schuld is dat die moslims zo 'overdreven' reageren etc.
Tja... (!)
Laten we dan ook meteen alle handel met China opschorten. Deal?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef Martijn_77 het volgende:
In Nederland hebben we ook nog zo iets als vrijheid van menings uiting en dat is een heel belangrijk goed.
Ook al doen mensen zoals Wilders daar ondoordachte dingen mee
Tja... maar hij draagt de gevolgen van zijn acties niet. Dat is de maatschappij.quote:
Weet je wel wat een boycot is ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef Bloemkool het volgende:
Als hier moslims zijn die menen dat ze moeten gaan rellen voor zoiets dan hoop je toch dat die lui direct het land uitgeflikkerd worden. Weg met dat dubbele paspoort en oprotten.
Als er een film over het christendom gemaakt zou worden was er niks aan de hand, maar omdat het weer over moslims gaat moeten we maar allemaal onze kop in het zand steken en voorzichtig zijn.
De hele nederlandse politiek is onderhand bang geworden van dat geloof.
Kijk maar eens hoe er wordt omgegaan met de problemen in slotervaart, geen arrestaties en de mensen krijgen geen schade vergoed. En hoe ze omgaan met nederlanders die een struik in de fik staken bij een moskee. Die lui worden wel zo ver mogelijk vervolgd.
Dat zijn Nederlanders en dan durven ze opeens wel, lekker makkelijk.
Dat zou dan ook feitelijk zo zijn ja, een heel land boycotten omdat iemand aan de andere kant van de wereld iets onaardigs over je zegt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
Geert zal het weer gooien op vrijheid van meningsuiting en dat hij volledig in zijn recht staat, en dat het niet zijn schuld is dat die moslims zo 'overdreven' reageren etc.
Tja... (!)
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef ShaoliN het volgende:
Was die Deense cartoonist aansprakelijk voor de schade?
Maargoed, ik snap werkelijk waar niet waarom wij de ellende moeten dragen van 1 clown in zijn persoonlijke strijd tegen de koran.
Idd, en mensen hoeven niet over zich heen te laten lopen, als zij dat niet willen. Zo werkt dat in de grote mensen wereld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef Kiegie het volgende:
Wat een onzin.
Iedere religieuze vráágt erom belachelijk gemaakt te worden. Dat geldt voor moslims net zo.
Ik vind Geert een kortzichtige, angstige, vervelende man. Maar een rkitische film over de islam moet hij natuurlijk gewoon kunnen maken, als hij dat wilt.
Hoop je op aanslagen ofzo, ik zie het namelijk nog niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef gelly het volgende:
Kunnen we ook alvast een paar honderd mensen uitzoeken die zichzelf geheel vrijwillig willen laten opblazen, gewoon omdat ze zo vierkant achter Wilders en zijn versie van de vrijheid van meningsuiting staan en het de gevolgen waard vinden ? Dat scheelt weer onnodige slachtoffers onder de mensen die hem een complete debiel vinden namelijk.
Geweld is bij belediging dius altijd aanvaardbaar??quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd, en mensen hoeven niet over zich heen te laten lopen, als zij dat niet willen. Zo werkt dat in de grote mensen wereld.
Nou, dan maken ze toch lekker een heel kritische film over Geert?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd, en mensen hoeven niet over zich heen te laten lopen, als zij dat niet willen. Zo werkt dat in de grote mensen wereld.
Heb ik het over aanvaardbaar ? Zo werkt het nu eenmaal. Hoeveel mensen ken jij die naar de rechter stappen als een wildvreemde ze in het gezicht beledigt ? Een groot deel loopt weg en een ander deel geeft een goede klap op den kaak.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Geweld is bij belediging dius altijd aanvaardbaar??
Niet iedereen heeft de middelen om een film te maken, bovendien, waarom zou je ook. Het is niet 1 of ander spelletje dat volgens de regels gespeeld moet worden. Vuur, blaren, etc. Het punt is geloof ik dat het woord sterker is dan de vuist, dan moet je dus ook bereid zijn offers te brengen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:30 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nou, dan maken ze toch lekker een heel kritische film over Geert?
Moet ook niet zo moeilijk zijn.
De ellende die we moeten dragen wordt niet door die ene clown veroorzaakt, maar door vele clowns die hun debiele sprookjesboek menen te moeten 'verdedigen'.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef ShaoliN het volgende:
Was die Deense cartoonist aansprakelijk voor de schade?
Maargoed, ik snap werkelijk waar niet waarom wij de ellende moeten dragen van 1 clown in zijn persoonlijke strijd tegen de koran.
Dan zou je er voor moeten pleiten de echspraak af te schaffen er voortaan iedereen z'n eigen boontjes te laten doppen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb ik het over aanvaardbaar ? Zo werkt het nu eenmaal. Hoeveel mensen ken jij die naar de rechter stappen als een wildvreemde ze in het gezicht beledigt ? Een groot deel loopt weg en een ander deel geeft een goede klap op den kaak.
Het valt me trouwens wel vaker op hoe mensen ineens gespeeld naief doen als het over het beledigen van moslims gaat.
Dat geld dan evengoed voor de gemiddelde moslimquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de middelen om een film te maken, bovendien, waarom zou je ook. Het is niet 1 of ander spelletje dat volgens de regels gespeeld moet worden. Vuur, blaren, etc. Het punt is geloof ik dat het woord sterker is dan de vuist, dan moet je dus ook bereid zijn offers te brengen.
Wil je dat niet dan moet je niet zo'n filmpje maken of zo'n malloot en z'n ideologie niet steunen.
Noem eens een paar recente films waarin joden beledigd worden? Volgens mij was de laatste grote rel rond een 'anti-joodse' film die van The Passion, waarbij veel joden opeens gingen huilen dat ze wel erg slecht afgeschilderd werden in die film.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef bijdehand het volgende:
Joden, Christenen, en dat soort shit worden dagelijks beledigd (films enzo) Ooit rellen daarvoor uitgebroken? NEE! Maar moslims gaan meteen huilen in een hoekje en dan als een klein kind alles kapot maken.
The Passion is ook nog niet zo oud. Maar gingen ze toen allemaal rellen enzo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Noem eens een paar recente films waarin joden beledigd worden? Volgens mij was de laatste grote rel rond een 'anti-joodse' film die van The Passion, waarbij veel joden opeens gingen huilen dat ze wel erg slecht afgeschilderd werden in die film.
Precies. Het is een beetje te vergelijken met 'jongens, let op, ik ga voor Big Bad Willem van de Hells Angels staan, en dan ga ik zeggen dat 't een lul is die niet kan motorrijden. En dat mag, want ik heb vrijheid van meningsuiting, en dat is een Groot Goed, in dit land.'quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef Darrus het volgende:
Het probleem bij het 'filmpje' is de media aandacht. Daarnaast denk ik dat het beter is om zelf eens een keer het boek te lezen, ipv uit te gaan van de mening van GW.. Die is ieder inmiddels wel bekend.
En dan gekke Geert aansprakelijk stellen voor de schade die de Hells Angel veroorzaakt, hij had immers kunnen verwachten dat die Hells Angel hem het ziekenhuis in zou slaan om niets.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Precies. Het is een beetje te vergelijken met 'jongens, let op, ik ga voor Big Bad Willem van de Hells Angels staan, en dan ga ik zeggen dat 't een lul is die niet kan motorrijden. En dat mag, want ik heb vrijheid van meningsuiting, en dat is een Groot Goed, in dit land.'
Dat ome Willem van de Hells Angels d'r een andere moraal op na houdt, en de eerste vage beweging van gekke geert zal aangrijpen om 'm helemaal lens te slaan, al was het alleen maar omdat-ie daarmee z'n reputatie als gevaarlijke crimineel bevestigd: naaaaaah, dat zal-ie toch niet doen? Dan wordt-ie vervolgd voor mishandeling.
Mwoah, als je een goeie vergelijking wil maken, kun je beter zeggen dat je voor Big Willem gaat staan en zegt dat-ie een crimineel is die met bedreiging en geweld zijn tent draaiend houdt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Precies. Het is een beetje te vergelijken met 'jongens, let op, ik ga voor Big Bad Willem van de Hells Angels staan, en dan ga ik zeggen dat 't een lul is die niet kan motorrijden. En dat mag, want ik heb vrijheid van meningsuiting, en dat is een Groot Goed, in dit land.'
Dat ome Willem van de Hells Angels d'r een andere moraal op na houdt, en de eerste vage beweging van gekke geert zal aangrijpen om 'm helemaal lens te slaan, al was het alleen maar omdat-ie daarmee z'n reputatie als gevaarlijke crimineel bevestigd: naaaaaah, dat zal-ie toch niet doen? Dan wordt-ie vervolgd voor mishandeling.
Is 't ook. Ik kan er ook niets aan doen dat gekke geert jennen tot een kunstvorm heeft verheven. Ik weet wel dat pestkoppen 9 van de 10 keer afdruipen als je ze een bloedneus slaat. De ene die blijft staan -- ach, die credits wil ik 'm wel geven. Maar ik acht 't niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef Kiegie het volgende:
In jouw verhaal maak je er een gotspe van.
Ik kan me best voorstellen dat 'n verzekeringsmaatschappij zoiets zou voorstellen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Gabry het volgende:
En dan gekke Geert aansprakelijk stellen voor de schade die de Hells Angel veroorzaakt, hij had immers kunnen verwachten dat die Hells Angel hem het ziekenhuis in zou slaan om niets.
Samir A. had (welliswaar knullige) plannen om mensen te verwonden danwel te vermoorden, Geert W. niet, dat is wat het verschil in behandeling volledig rechtvaardigd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef Yildiz het volgende:
Samir A. schrijft een plannetje, zaait wat haat en wordt achter slot en grendel gegooit.
Geert W. maakt een filmpje, zaait wat haat en gooit het onder vrijheid van meningsuiting.
Kom op, niet zo naïef, je begrijpt best wat ik bedoel. Er is een heel verschil tussen iemand zonder reden uitschelden, en iemand harde beschuldigingen in het gezicht werpen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Is 't ook. Ik kan er ook niets aan doen dat gekke geert jennen tot een kunstvorm heeft verheven. Ik weet wel dat pestkoppen 9 van de 10 keer afdruipen als je ze een bloedneus slaat. De ene die blijft staan -- ach, die credits wil ik 'm wel geven. Maar ik acht 't niet waarschijnlijk.
verzekeringsmaatschappijen zijn dan ook volstrekt a-moreel, een rechtsstaat niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat 'n verzekeringsmaatschappij zoiets zou voorstellen.
OK, ander voorbeeld: Als ik jou beschuldig van pedofilie, en overal in de buurt A4'tjes ophang met als tekst 'houdt uw kinderen uit de buurt van deze man', met daarop jouw foto, en jouw huis brandt twee weken later 'per ongeluk' af, nadat er al eens relletjes zijn geweest en de politie je heeft moeten ontzetten, kan ik dan m'n handen in onschuld wassen of niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:44 schreef Kiegie het volgende:
Kom op, niet zo naïef, je begrijpt best wat ik bedoel. Er is een heel verschil tussen iemand zonder reden uitschelden, en iemand harde beschuldigingen in het gezicht werpen.
Het is erg makkelijk om belachelijke vergelijkingen te bedenken, maar als je een beetje hersens hebt, kijk je wat verder.
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef gronk het volgende:
[..]
OK, ander voorbeeld: Als ik jou beschuldig van pedofilie, en overal in de buurt A4'tjes ophang met als tekst 'houdt uw kinderen uit de buurt van deze man', met daarop jouw foto, en jouw huis brandt twee weken later 'per ongeluk' af, nadat er al eens relletjes zijn geweest en de politie je heeft moeten ontzetten, kan ik dan m'n handen in onschuld wassen of niet?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef gronk het volgende:
[..]
OK, ander voorbeeld: Als ik jou beschuldig van pedofilie, en overal in de buurt A4'tjes ophang met als tekst 'houdt uw kinderen uit de buurt van deze man', met daarop jouw foto, en jouw huis brandt twee weken later 'per ongeluk' af, nadat er al eens relletjes zijn geweest en de politie je heeft moeten ontzetten, kan ik dan m'n handen in onschuld wassen of niet?
Nah, stel, je bent moslim....quote:
Wat dan? Dan is het OK?quote:(Tenzij ik daadwerkelijk een flagrante, praktiserende pedofiel ben, natuurlijk.)
er zit nog steeds een partij te veel in je vergelijking om in deze situatie te kunnen kloppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:56 schreef gronk het volgende:
Het gaat er niet om of laster verboden is; het gaat erom of je het mij aanrekent dat jouw huis afbrandt. De mensen uit die meute zijn toch allemaal zelf verantwoordelijk voor hun daden?
En dat is......quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
er zit nog steeds een partij te veel in je vergelijking om in deze situatie te kunnen kloppen
Was Ad Melkert verantwoordelijk voor de moord op Pim Fortuyn? Zo'n vergelijking bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:56 schreef gronk het volgende:
Het gaat er niet om of laster verboden is; het gaat erom of je het mij aanrekent dat jouw huis afbrandt. De mensen uit die meute zijn toch allemaal zelf verantwoordelijk voor hun daden?
Volgens vele Nederlanders wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Was Ad Melkert verantwoordelijk voor de moord op Pim Fortuyn? Zo'n vergelijking bedoel je?
We hebben hier Geert W. en "de moslims"quote:
Dan zou ik eerder Job Frieszo (of wie d'r ook met dat CD-boekje stond te wapperen) noemen dan Ad Melkertquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Was Ad Melkert verantwoordelijk voor de moord op Pim Fortuyn? Zo'n vergelijking bedoel je?
ja, dan had ie maar niet zo moeten "demoniseren"quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat is een partij meer, waardoor het een slechte vergelijkig is.
Neequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, opeens verschuift het plaatje van 'wie is d'r verantwoordelijk voor schade' naar 'het moet een exacte wilders-situatie-kopie zijn'.
Ad-dit is niet gewoon rechts, dit is extreem-rechts-Melkert.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef gronk het volgende:
[..]
(of wie d'r ook met dat CD-boekje stond te wapperen)
Wat vind jij zelf? Moeten we die man vervolgen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Job Frieszo (of wie d'r ook met dat CD-boekje stond te wapperen) noemen dan Ad Melkert
De arme Geert Wilders wordt uitgebuit door hordes kansarme moslimjongeren die hem zijn kamersalaris aftroggelen, zijn moeder iedere dag tot bloedens toe doodschoppen, hem iedere keer dat ze hem zien in het gezicht spugen, en als hij daar dan iets van zegt, dan wordt hij weggehoond door de gevestigde orde, behalve Het Volk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef Pony-Lover het volgende:
maar je zou wel een beetje meer moete kunnen doen om het te latten kloppen![]()
Dat lijkt me allemaal niet erg realistischquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef FeestNummer het volgende:
Grote bedrijven als Shell, Philips, Unilever, Akzo, etc. zullen ongetwijfeld al lang evacuatieplannen klaar hebben voor het geval van internationale boycots of bedreiging van hun buitenlandse personeel door PVV-aanhangers in Nederland. Als het fout gaat zitten ze met hun hoofdkantoren, research & ontwikkeling, enz binnen de korste keren in Engeland of zo. Dan zijn ze geen NL-bedrijf meer en is het probleem voor hun opgelost. Alleen jammer voor hun NL-medewerkers.
kleuterquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
De arme Geert Wilders wordt uitgebuit door hordes kansarme moslimjongeren die hem zijn kamersalaris aftroggelen, zijn moeder iedere dag tot bloedens toe doodschoppen, hem iedere keer dat ze hem zien in het gezicht spugen, en als hij daar dan iets van zegt, dan wordt hij weggehoond door de gevestigde orde, behalve Het Volk.
Zoiets?
Dan kan ik jouw beweegredenen om ouders voor mij te waarschuwen begrijpen, en kom ik je niet grijpen (al zal ik je ook niet uitnodigen op mijn afscheidsfeestje).quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Nah, stel, je bent moslim....
[..]
Wat dan? Dan is het OK?
Sorry dat ik niet zo goed ben als Hans Teeuwenquote:
Weet je dat ik jouw stoerheid ademloos bewonder?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef Kiegie het volgende:
Of liever: wat probeer je nou zo koste wat kost te beweren?
Ik vermoed: Wilders is slecht en satan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef Kiegie het volgende:
Of liever: wat probeer je nou zo koste wat kost te beweren?
Doe eerder: 'mag je van politici een zeker verantwoordelijkheidsgevoel verwachten?''quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vermoed: Wilders is slecht en satan.
Ja, je hebt wel gevoel voor humor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Doe eerder: 'mag je van politici een zeker verantwoordelijkheidsgevoel verwachten?''
Ik stoer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Weet je dat ik jouw stoerheid ademloos bewonder?
Kom zeg, internationale bedrijven zijn niet helemaal gekkie henkie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal niet erg realistisch![]()
![]()
![]()
Laten we bovendien eerst maar eens naar dat filmpje gaan kijken (of just niet), Inmiddels kunne we bijna wel zeggen dat de aandacht die er op gevestigd gaat worden meer veroorzaakt is door de tegenstander van Wilders dan door die vent zelf.
De impact kan bijna alleen maar meevallen lijkt me zo (als dat niet zo is, de boycot tegen denemarken was ook zo weer voorbij).
Ja, schandalig is dat. Achterlijke cultuur.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:22 schreef Gabry het volgende:
Hypocriet.
Je bedoelt, zoals een Mevrouwhopjes83 dwangmatig alle negatieve berichten over marokkanen, moslims en andere door wilders-aanhangers ongewenste bevolkinsgroepen post? Naah. Zo leuk is wilders-bashen nu ook weer niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef damian5700 het volgende:
Dat sowieso en een vorm van spasme of zoiets wanneer Wilders in het vizier opdoemt.
nee, en daarom blijven ze zitten waar ze zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Kom zeg, internationale bedrijven zijn niet helemaal gekkie henkie.
Die dekken zich gewoon in tegen politieke risico's, gewoon een kwestie van financiele risico's.
Of dacht je Shell van plan was miljarden strop te nemen vanwege Geert's mega-obsessie?
Nee, ik bedoel een vorm van spasme of zoiets wanneer Wilders in het vizier opdoemt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt, zoals een Mevrouwhopjes83 dwangmatig alle negatieve berichten over marokkanen, moslims en andere door wilders-aanhangers ongewenste bevolkinsgroepen post? Naah. Zo leuk is wilders-bashen nu ook weer niet.
Oftewel wij moeten alle producten uit het midden oosten boycotten omdat het christendom daar vervolgt wordt ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:35 schreef gronk het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ers_film_kabinet.xml
[..]
Alles leuk en aardig natuurlijk, maar ik dacht dat onze Geert er toch eentje was van 'eigen verantwoordelijkheid' en meer van dat soort kreten? Nah, 't lijkt me vrij duidelijk dat --als zijn film resulteert in een boycot en de bijbehorende economische schade -- dat die dan bij hem gedeclareerd wordt. Lijkt me niet meer dan eerlijk.
Als je wilt fietsen ipv met de auto/ov rijden dan is dat een reële optie. Desondanks zie ik het niet gebeuren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Oftewel wij moeten alle producten uit het midden oosten boycotten omdat het christendom daar vervolgt wordt ?
Ach, we importeren het overgrote deel van onze olie uit rusland, dus dat zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef Darrus het volgende:
[..]
Als je wilt fietsen ipv met de auto/ov rijden dan is dat een reële optie. Desondanks zie ik het niet gebeuren.
Hier in Nederland?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, en daarom blijven ze zitten waar ze zitten.
Nee, jij bent naief en je ziet spoken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Hier in Nederland?
Dat lijkt me nogal naief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |