Waarom zo onaardig integere Souryquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En pleur es lekker op verzuurde ????? !!! Uhhh laat ik maar niet verder gaan.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Waarom zo onaardig integere Veulen Soury
Sorry dat je geen nominatie hebt gehad. Ik doe niet aan lijstjes .. Zit je behoorlijk dwars zo te zien. Laat het met rust !!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig integere Veulen
Eerlijk gezegd zit ik inderdaad te stoken, zodat jullie verhuizen naar Ian's forumquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dat je geen nominatie hebt gehad. Ik doe niet aan lijstjes .. Zit je behoorlijk dwars zo te zien. Laat het met rust !!!
Hey Prossiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zit ik inderdaad te stoken, zodat jullie verhuizen naar Ian's forum
Hey Prossiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zit ik inderdaad te stoken, zodat jullie verhuizen naar Ian's forum
en dat de Cossers eindelijk een sc hebben.
Aahh o.k daar komt de jaloersie ter boven. Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Weet ik, schat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey heer Ian![]()
Nergens om maar je hebt een erg leuk forum
Ik heb visite naast mij zitten......een fokster....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang op bed lag
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Prospera het volgende:
Onze nieuwe mod wil graag dat de Cossers in de sc bijpraten, dat kan, maar niet als de Cos een utube variant is.
Hoe ist met 'r?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb visite naast mij zitten......een fokster....
Vond het wel grappig eik.....beetje 'n echo....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang op bed lag
Als dat alles is ????quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Prospera het volgende:
Onze nieuwe mod wil graag dat de Cossers in de sc bijpraten, dat kan, maar niet als de Cos een utube variant is.
Is dat niet een beetje ingewikkeld voor de gemiddelde COS-er, in twee verschillende topics posten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
en dat de Cossers eindelijk een sc hebben.
Zo is VOL groot geworden en jij hebt meer in je mars dan zij van de overkant.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik, schat.
Ik kom er met enige regelmaat
Ja, ja, ik ga zoquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Soury het volgende:
Dacht dat jullie opgerot waren ?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zuipt en vreet alles hier op
Alsof jij geen Cosser was in tijden van BBquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje ingewikkeld voor de gemiddelde COS-er, in twee verschillende topics posten?
Ik ken de bezigheden van de dag Cossers niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom niet?
En waar waren die COSsers dan vanmiddag toen het hier leeg was?
Jups.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Heeft ze haar msn thuis aan laten staan?
Nee misgelopen nominatie ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waar haal jij 't recht vandaan om dan maar ons proberen weg te jagen? Is dat een soort noodzakelijk kwaad waarvoor jij je aangetrokken voelt? Nobele daad?
Nee die komen niet denk ik. Is jammerquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben er van weg, laat die COSsers maar komen.
Pietjepuk: de Cossers kunnen niet sc'en in hun topic.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waar haal jij 't recht vandaan om dan maar ons proberen weg te jagen? Is dat een soort noodzakelijk kwaad waarvoor jij je aangetrokken voelt? Nobele daad?
Ik had het dan ook over 'de gemiddelde COS-er.'quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:28 schreef Prospera het volgende:
Alsof jij geen Cosser was in tijden van BB![]()
Het is nog echt waar ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Prospera het volgende:
Pietjepukt: de Cossers kunnen niet sc'en in hun topic.
Stel je voor dat je in de sc dag moet zeggen in een ander forum
Die zijn er 's nachts nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over 'de gemiddelde COS-er.'![]()
Heb de eerste maanden van DGK ook meegepost in de COS tot ik pijn in mijn ogen kreeg van de nieuwe aanwas.
Ik jaag je niet weg als je meecostquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je maakt je met de minuut belachelijkerquote:
januari 2008 21:23[/url] schreef Soury het volgende:[/b]quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:45 schreef Soury het volgende:
quote]
Tis onbelangrijk verder hoor!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
januari 2008 21:23[/url] schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
Jammer is een woord die ik regelmatig lees.. En zelf ook heb gebruikt.. Jammer is ook dat dit woord al maanden gepost word en ook jammer dat niemand het opvat. Jammer dat ik eigenlijk de indruk had dat de strijdbijl was begraven. Hééél jammer dat dat dus niet kan ??? Ook jammer dat éen zeikerd gisternacht weer het vuur denkt op te stoken, en een onschuldige ervan langs kreeg.. M.a.w. Jammer
Heb jij dezelfde motivatie?quote:
Soury, wie heeft er van langs gekregen door wie?quote:
Flikker toch es op met je lobasca gezeik.. daar heeft niemand wat aan. behalve jij denk ikquote:
Ik vraag me altijd af waar jij het over hebtquote:
Soury, wie heeft er van langs gekregen door wie?quote:
Prospera = COS'erquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me altijd af waar jij het over hebt
Eend waar kom jij vandaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar jij het over hebt
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Soury, wie heeft er van langs gekregen door wie?
ik wordt een beetje moe van dat gesuffatieve gezeik
Pietje, kom ook eens gezellig in de Cos, laat je niet wegjagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prospera = COS'er
Zij wil hier ons ten koste van alles wegpesten om hier een SC voor de COS'er te creeren (legt ze net uit)
Jij bent ook zo'n relbeer,
logische vervolgvraag: heb jij ook deze motivatie?
Waarom zou ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch es op met je lobasca gezeik.. daar heeft niemand wat aan. behalve jij denk ik
Of een mod legt bepaalde users ff uit dat een bepaalde insteek om hier te zijn niet helemaal normaal isquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef noekje het volgende:
Of laat elkaar gewoon even lekker met rust.
Ik en de gene die op me flikker van GErt krijgt terwijl je de boel zit te stoken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Prospera het volgende:
Soury, wie heeft er van langs gekregen door wie?
ik wordt een beetje moe van dat gesuffatieve het is een mooi woord, maar het is suggastieve gezeik
Pietje, dit is de SC van de Cos van DGK.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of een mod legt bepaalde users ff uit dat een bepaalde insteek om hier te zijn niet helemaal normaal is
Dat was gedaan en over .. Maar ja trouwens ze is er niet eens.. dus tief lekker op . Geen manier op het weer es op te rakelen. Schut handjes met Proestbera .. en ga lekker samen kroelen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou ik
Ze schijnt een belangrijk aandel te hebben in dit alles
Of is namen noemen not done![]()
Ik zag ian haar zelfs de schuld geven dat iedereen hier weg was, om hem vervolgens op zijn site te zien zeggen dat hij hier niet langer wilde posten zolang er bepaalde figuren rondhangen.
Lijkt mij niet geheel toevallig dat hij hier vlak na haar 'vertrek' opeens weer opduikt.
Dat geeft je nog niet 't recht om bewust te komen rellen om bepaalde users weg te schoppenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef Prospera het volgende:
Pietje, dit is de SC van de Cos van DGK.
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prospera = COS'er
Zij wil hier ons ten koste van alles wegpesten om hier een SC voor de COS'er te creeren (legt ze net uit)
Jij bent ook zo'n relbeer,
logische vervolgvraag: heb jij ook deze motivatie?
Onzin. Dit is de SC van de mensen die DGK volgen. Er zijn er zat die nooit in de COS komen. Ook die zijn hier gewoon welkom. Er zijn ook mensen die alleen de uitzendingen volgen of villa vandaag lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef Prospera het volgende:
Pietje, dit is de SC van de Cos van DGK.
Blijf dan in de SC.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat geeft je nog niet 't recht om bewust te komen rellen om bepaalde users weg te schoppen. COS'ers of geen COS'ers.
Doe ik, jij komt opeens hier herrie schoppenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:08 schreef Prospera het volgende:
Blijf dan in de SC.
Wat dacht je van de cos, waar de sfeer ook beneden vriespunt is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
En waar is noekje om dat Propera even uit te leggen?
Vergeet de pakweg 70 delen hiervoor niet, om de context te begrijpen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef noekje het volgende:
Dan ga ik nu hier bijlezen. Geef me 2 minuten.
Dan heb je de afgelopen maanden niet meegemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ik, jij komt opeens hier herrie schoppen.
Laat ze dan hier komen en er zelf wat over zeggen. Maar behalve jou hoor ik nooit iemand. Hell er is over gesproken in de COS discussie topic als ik me goed herinner en zelfs toen kwam er niemand naar voren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef Prospera het volgende:
Dan heb je de afgelopen maanden niet meegemaakt.
Er is al maanden onenigheid tussen de Cos en de SC.
Ik wakker het aan, omdat het niet lekker zit bij de cossers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |