Als meisje is 't wat lastiger in de puberteit dan als jongen denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef noekje het volgende:
Ja, groot worden was tof! Achteraf meer dan toen want ik heb wat pubertranen laten vallen om de meest achterlijke aandachtshoerdingen.
En pleur es lekker op verzuurde ????? !!! Uhhh laat ik maar niet verder gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vervelend hoor Japje dat je de sc niet naar je hand kan zetten
Waarom zo onaardig integere Souryquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
En pleur es lekker op verzuurde ????? !!! Uhhh laat ik maar niet verder gaan.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Waarom zo onaardig integere Veulen Soury
Sorry dat je geen nominatie hebt gehad. Ik doe niet aan lijstjes .. Zit je behoorlijk dwars zo te zien. Laat het met rust !!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig integere Veulen
Eerlijk gezegd zit ik inderdaad te stoken, zodat jullie verhuizen naar Ian's forumquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dat je geen nominatie hebt gehad. Ik doe niet aan lijstjes .. Zit je behoorlijk dwars zo te zien. Laat het met rust !!!
Hey Prossiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zit ik inderdaad te stoken, zodat jullie verhuizen naar Ian's forum
Hey Prossiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zit ik inderdaad te stoken, zodat jullie verhuizen naar Ian's forum
en dat de Cossers eindelijk een sc hebben.
Aahh o.k daar komt de jaloersie ter boven. Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Weet ik, schat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey heer Ian![]()
Nergens om maar je hebt een erg leuk forum
Ik heb visite naast mij zitten......een fokster....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang op bed lag
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Prospera het volgende:
Onze nieuwe mod wil graag dat de Cossers in de sc bijpraten, dat kan, maar niet als de Cos een utube variant is.
Hoe ist met 'r?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb visite naast mij zitten......een fokster....
Vond het wel grappig eik.....beetje 'n echo....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang op bed lag
Als dat alles is ????quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Prospera het volgende:
Onze nieuwe mod wil graag dat de Cossers in de sc bijpraten, dat kan, maar niet als de Cos een utube variant is.
Is dat niet een beetje ingewikkeld voor de gemiddelde COS-er, in twee verschillende topics posten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Prospera het volgende:
en dat de Cossers eindelijk een sc hebben.
Zo is VOL groot geworden en jij hebt meer in je mars dan zij van de overkant.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik, schat.
Ik kom er met enige regelmaat
Ja, ja, ik ga zoquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Soury het volgende:
Dacht dat jullie opgerot waren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |