quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zuipt en vreet alles hier op
Alsof jij geen Cosser was in tijden van BBquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje ingewikkeld voor de gemiddelde COS-er, in twee verschillende topics posten?
Ik ken de bezigheden van de dag Cossers niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom niet?
En waar waren die COSsers dan vanmiddag toen het hier leeg was?
Jups.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Heeft ze haar msn thuis aan laten staan?
Nee misgelopen nominatie ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waar haal jij 't recht vandaan om dan maar ons proberen weg te jagen? Is dat een soort noodzakelijk kwaad waarvoor jij je aangetrokken voelt? Nobele daad?
Nee die komen niet denk ik. Is jammerquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben er van weg, laat die COSsers maar komen.
Pietjepuk: de Cossers kunnen niet sc'en in hun topic.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar waar haal jij 't recht vandaan om dan maar ons proberen weg te jagen? Is dat een soort noodzakelijk kwaad waarvoor jij je aangetrokken voelt? Nobele daad?
Ik had het dan ook over 'de gemiddelde COS-er.'quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:28 schreef Prospera het volgende:
Alsof jij geen Cosser was in tijden van BB![]()
Het is nog echt waar ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Prospera het volgende:
Pietjepukt: de Cossers kunnen niet sc'en in hun topic.
Stel je voor dat je in de sc dag moet zeggen in een ander forum
Die zijn er 's nachts nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over 'de gemiddelde COS-er.'![]()
Heb de eerste maanden van DGK ook meegepost in de COS tot ik pijn in mijn ogen kreeg van de nieuwe aanwas.
Ik jaag je niet weg als je meecostquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je maakt je met de minuut belachelijkerquote:
januari 2008 21:23[/url] schreef Soury het volgende:[/b]quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:45 schreef Soury het volgende:
quote]
Tis onbelangrijk verder hoor!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
januari 2008 21:23[/url] schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
Jammer is een woord die ik regelmatig lees.. En zelf ook heb gebruikt.. Jammer is ook dat dit woord al maanden gepost word en ook jammer dat niemand het opvat. Jammer dat ik eigenlijk de indruk had dat de strijdbijl was begraven. Hééél jammer dat dat dus niet kan ??? Ook jammer dat éen zeikerd gisternacht weer het vuur denkt op te stoken, en een onschuldige ervan langs kreeg.. M.a.w. Jammer
Heb jij dezelfde motivatie?quote:
Soury, wie heeft er van langs gekregen door wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |