Precies.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef One_conundrum het volgende:
Eens. Eerst die pin invoeren en de code inrammen, dan inpakken en dan op ok drukken en de winkel weer uitrennen...
Die zijn soms erg asociaal inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad, zo irritant.
Maar soms heb je ook van die kassamiepen die niet alvast doorgaan met de volgende klant als er nog boodschappen van de vorige op de band liggen.
Ja, of van die mongolen bij de McDonalds / Burger King die niet verder gaan met helpen als ze weten dat de huidige klant nog 45 seconden op z'n hamburger moet wachten. Doorwerken zullen jullie, stelletje hoeren!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad, zo irritant.
Maar soms heb je ook van die kassamiepen die niet alvast doorgaan met de volgende klant als er nog boodschappen van de vorige op de band liggen.
Hier is dat niet zo ver.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef -skippybal- het volgende:
een rij van de kassa tot aan de diepvries-groentes staat
Ja idd zeg. Laatst was ik bij de burgerking en ik wilde alleen maar een milkshake halen. Gaat dat geval achter de kassa heel de tijd staan wachten tot de ene bestelling klaar. Niet alleen bij een enkele hamburger maar ook bij complete menu'squote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, of van die mongolen bij de McDonalds / Burger King die niet verder gaan met helpen als ze weten dat de huidige klant nog 45 seconden op z'n hamburger moet wachten. Doorwerken zullen jullie, stelletje hoeren!
Je gaf haar je nummer en vroeg haar je te bellen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ja idd zeg. Laatst was ik bij de burgerking en ik wilde alleen maar een milkshake halen. Gaat dat geval achter de kassa heel de tijd staan wachten tot de ene bestelling klaar. Niet alleen bij een enkele hamburger maar ook bij complete menu's
Je vergeet wat grapjas... ff flirten met de Caissièrequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies.Zo hoor je te gedragen bij de kassa: Caissière kort begroeten. Meteen beginnen met pinnen zodra de caissière begint te scannen. Alvast beginnen met inpakken. Als caissière klaar is, op ja drukken. Eventueel inpakken afmaken en wegwezen.
+1.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef Slarioux het volgende:
Eens.
ik noem dat het helpen v/d maatschappij... je laat ze noodgedwongen ff stilstaan... ff onthaasten... en weg is de stress..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef Samcali het volgende:
Ook erg: mensen die gaan tanken, hun auto laten staan, rustig naar binnen lopen, uitgebreid gaan rondkijken in de shop, vervolgens concluderen dat ze toch niks nodig hebben, en dan pas gaan betalen. Terwijl er achter ze een rij van een stuk of 5 auto's staat te wachten om te mogen tanken
Dat doe ik ook, met voor bedachte rade wel te verstaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:38 schreef Nielsch het volgende:
Mijn frustratie van gisteravond in een zin samengepakt:
Mensen in de rij van de kassa van de supermarkt, die, alvorens ze besluiten te betalen (danwel contant of met pin), eerst al hun boodschappen in hun tasje gaan doen, terwijl de caissière al reeds enige tijd het totaalbedrag heeft opgenoemd, zodat ze iedere andere klant in de rij laten wachten, terwijl dit niet nodig is, mogen, wat mij betreft, publiekelijk, zonder enige vorm van proces of beroep, geëxecuteerd worden.
Dat is wel irritant, maar in mijn optiek niet echt vergelijkbaar met een paar minuten langer wachten in een rij waar je toch al een kwartier in staat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef Snad het volgende:
Stel, je staat samen met meerdere mensen op de bus te wachten in de regen. De bus komt eraan en een bepaalde mevrouw stapt als eerste de bus in om lekker droog te staan. Vervolgens opent mevrouw haar tas, loopt een minuut te zoeken naar haar portemonnee, telt vervolgens al het losgeld tot ze aan het bedrag komt wat de buschauffeur vraagt. En ondertussen sta je fijn zelf nat te regenen![]()
Past dit ook in het rijtje?
Aldiquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef McKillem het volgende:
een rij waar je toch al een kwartier in staat.
Albert Hein in mijn geval doorgaans.quote:
Daar sta ik in een maand opgeteld nog geen kwartier in de rij. Je overdrijft een beetje, of je hebt een kut-AHquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef McKillem het volgende:
Albert Hein in mijn geval doorgaans.
Absoluut, maar daar had ik al eens een topic over gemaakt:quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef Snad het volgende:
Stel, je staat samen met meerdere mensen op de bus te wachten in de regen. De bus komt eraan en een bepaalde mevrouw stapt als eerste de bus in om lekker droog te staan. Vervolgens opent mevrouw haar tas, loopt een minuut te zoeken naar haar portemonnee, telt vervolgens al het losgeld tot ze aan het bedrag komt wat de buschauffeur vraagt. En ondertussen sta je fijn zelf nat te regenen![]()
Past dit ook in het rijtje?
WTF in wat voor land leef jij dat de mensen zó arm zijn dat ze boodschappen gaan stelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, met voor bedachte rade wel te verstaan.
Als ik dat niet doe, en direct betaal staat er gelijk weer zo'n jostie naast me boodschappen in te pakken, en het is niet de eerste keer dat iemand gewoon heel sneaky iets uit mijn pleur boodschappen trekt.
Helaas is dit gewoon in Nederland gebeurt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
WTF in wat voor land leef jij dat de mensen zó arm zijn dat ze boodschappen gaan stelen.
Ha! een pak vla gejat! Dan kan ik vanavond mijn vijf kreupele kindjes eten geven..
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Aldi doe ik geen boodschappen tenzij ik ergens een graflading van moet hebben, dan is gelijk zo'n hele pallet wel handig.
Ja!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies.Zo hoor je te gedragen bij de kassa: Caissière kort begroeten. Meteen beginnen met pinnen zodra de caissière begint te scannen. Alvast beginnen met inpakken. Als caissière klaar is, op ja drukken. Eventueel inpakken afmaken en wegwezen.
Die heb ik ook wel eens gezien ja, die dingen worden volgens mij verkocht onder het mom van "makkelijker je geld sorteren" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had laatst een vrouw voor me die ging betalen met alleen maar kleingeld. Ze had een soort draaischijf bij zich met muntjes. Duurde eindeloos.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had laatst een vrouw voor me die ging betalen met alleen maar kleingeld. Ze had een soort draaischijf bij zich met muntjes. Duurde eindeloos.
Ja die mensen hebben kennelijk niet door dat je ook in de supermarkt kunt pinnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gezien ja, die dingen worden volgens mij verkocht onder het mom van "makkelijker je geld sorteren" of iets dergelijks.
Of wat dacht je van mensen die een klein dingetje afrekenen met 50 euro en vervolgens beweren geen kleingeld te hebben terwijl de portemonnee bijna uit zijn voegen barst van het muntgeld dat ook duidelijk hoorbaar is.
Of mensen die om de hoek de geldautomaat leegpinnen om het vervolgens 100 meter verder bij de supermarkt weer uit te geven?
Zelf scannen bij de appie nooit meer wachten in 5 minuten klaar en vertrekkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Aldi doe ik geen boodschappen tenzij ik ergens een graflading van moet hebben, dan is gelijk zo'n hele pallet wel handig.
Moet je wel een appie XL in de buurt hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zelf scannen bij de appie nooit meer wachten in 5 minuten klaar en vertrekken
Wat precies de reden is dat ik pas betaal als mijn tas redelijk gevult is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, als ik dat niet doe dan worden mijn boodschappen geplet door die van de volgende klant omdat de kassamuts vrolijk verder gaat met scannen nadat ik betaald heb.
Jammer voor jouquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
Moet je wel een appie XL in de buurt hebben.
Bij ons in de plaatselijke super worden dat soort mensen keurig netjes weer achter aan de rij geplaatst. Altijd wel iemand in de buurt die de boodschappen weer in het karretje wil donderen en het karretje een zet geven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef OA het volgende:
Net als mensen die alvast hun karretje/mandje in de rij zetten en nog 'even' wat gaan pakken aan de andere kant van de winkel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |