Precies.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef One_conundrum het volgende:
Eens. Eerst die pin invoeren en de code inrammen, dan inpakken en dan op ok drukken en de winkel weer uitrennen...
Die zijn soms erg asociaal inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad, zo irritant.
Maar soms heb je ook van die kassamiepen die niet alvast doorgaan met de volgende klant als er nog boodschappen van de vorige op de band liggen.
Ja, of van die mongolen bij de McDonalds / Burger King die niet verder gaan met helpen als ze weten dat de huidige klant nog 45 seconden op z'n hamburger moet wachten. Doorwerken zullen jullie, stelletje hoeren!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef -moppie- het volgende:
Inderdaad, zo irritant.
Maar soms heb je ook van die kassamiepen die niet alvast doorgaan met de volgende klant als er nog boodschappen van de vorige op de band liggen.
Hier is dat niet zo ver.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef -skippybal- het volgende:
een rij van de kassa tot aan de diepvries-groentes staat
Ja idd zeg. Laatst was ik bij de burgerking en ik wilde alleen maar een milkshake halen. Gaat dat geval achter de kassa heel de tijd staan wachten tot de ene bestelling klaar. Niet alleen bij een enkele hamburger maar ook bij complete menu'squote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, of van die mongolen bij de McDonalds / Burger King die niet verder gaan met helpen als ze weten dat de huidige klant nog 45 seconden op z'n hamburger moet wachten. Doorwerken zullen jullie, stelletje hoeren!
Je gaf haar je nummer en vroeg haar je te bellen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ja idd zeg. Laatst was ik bij de burgerking en ik wilde alleen maar een milkshake halen. Gaat dat geval achter de kassa heel de tijd staan wachten tot de ene bestelling klaar. Niet alleen bij een enkele hamburger maar ook bij complete menu's
Je vergeet wat grapjas... ff flirten met de Caissièrequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies.Zo hoor je te gedragen bij de kassa: Caissière kort begroeten. Meteen beginnen met pinnen zodra de caissière begint te scannen. Alvast beginnen met inpakken. Als caissière klaar is, op ja drukken. Eventueel inpakken afmaken en wegwezen.
+1.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef Slarioux het volgende:
Eens.
ik noem dat het helpen v/d maatschappij... je laat ze noodgedwongen ff stilstaan... ff onthaasten... en weg is de stress..quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef Samcali het volgende:
Ook erg: mensen die gaan tanken, hun auto laten staan, rustig naar binnen lopen, uitgebreid gaan rondkijken in de shop, vervolgens concluderen dat ze toch niks nodig hebben, en dan pas gaan betalen. Terwijl er achter ze een rij van een stuk of 5 auto's staat te wachten om te mogen tanken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |