Precies, jij kan je er weinig bij voorstellen.. daarom zijn mensen die er idd niet van houden nog niet gelijk kansloos..quote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef deepart het volgende:
Het valt me op dat er toch nog zoveel kansloze mensen hier rondlopen zoals de TS...
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen uitgaan niet leuk vinden..
Ik vind het bhoorlijk kansloos dat je op zaterdagavond thuis gaat zitten achter je pc'tje. Feesten hoord bij het jong zijn, genieten van onbezonne dingen doen. Wat is er mis van lekker sociaal bezig zijn?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Precies, jij kan je er weinig bij voorstellen.. daarom zijn mensen die er idd niet van houden nog niet gelijk kansloos..
Niks, maar er is wat mij betreft ook niks mis met mensen die daar geen zin in hebben. Kom op, iedereen is niet hetzelfde. En iedereen die niet zo'n uitgaan-fan zijn meteen een als kansloos te betitelen vind ik ook wat voorbarig.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik vind het bhoorlijk kansloos dat je op zaterdagavond thuis gaat zitten achter je pc'tje. Feesten hoord bij het jong zijn, genieten van onbezonne dingen doen. Wat is er mis van lekker sociaal bezig zijn?
Er zit natuurlijk nog een hele wereld tussen uitgaan en eenzaam achter je pc zitten.. bij vrienden thuis of met vrienden over de vloer kan 't ook erg gezellig zijn, en je hebt ook nog dingen als de bioscoop of uitgebreid uit eten..quote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik vind het bhoorlijk kansloos dat je op zaterdagavond thuis gaat zitten achter je pc'tje. Feesten hoord bij het jong zijn, genieten van onbezonne dingen doen. Wat is er mis van lekker sociaal bezig zijn?
De jeugd wordt zo te lezen anders behoorlijk dyslectisch van al dat uitgaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef deepart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Jij speelt liever Magic, én je vind dat Groningen geen goede uitgaansgelegenheden heeft!?
waar is dat gelovigen-bash topic dan?!
Dat komt door de drugs.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:28 schreef nozem het volgende:
[..]
De jeugd wordt zo te lezen anders behoorlijk dyslectisch van al dat uitgaan.
Ach, je moet wel akelig veel gaan verdienen wil je een kut leven oplappen met geld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef Scaurus het volgende:
Dees moet naar KLB, trouwens.
Ja, TS is een saaie lul, maar hij verdient later wel meer als partyflock-lui.
of meer verdienen dan mij als KUDT-Partyflocker, en shit,.. ook nog is gabber.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:38 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Ach, je moet wel akelig veel gaan verdienen wil je een kut leven oplappen met geld.
dan doe je iets fout ga maar keer met mij uit en je kan niet wachten tot de volgende keerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Urquhart het volgende:
TS heeft wel een punt. Vaak valt zo'n avond altijd behoorlijk tegen. Sta je daar met wat vrienden die je amper kan verstaan. En op een gegeven moment betrap ik me er dan op dat ik ga bedenken wat ik morgen nog aan boodschappen moet halen enzo. En dat is nu niet bepaald een goed teken
Uitgaan gaat ook vervelen net zoals veel dingen in je leven maar dat ga je nog wel ontdekken.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef deepart het volgende:
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen uitgaan niet leuk vinden..
moet? NIKS MOET!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:11 schreef Hari-Bo het volgende:
Elk weekend weer zuipen tot we kruipen![]()
Na een week werken moet je toch even de beest uithangen.
Voor redelijk wat mensen is dit onderhand wel een MOETEN geworden.quote:
Ga dan iets nuttigs doen met je leven.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Voor redelijk wat mensen is dit onderhand wel een MOETEN geworden.
Om de dagelijkse sleur van werken e.d. te doorbreken.
Toevallig doe k dat alquote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga dan iets nuttigs doen met je leven.
Ik sprak gister met een jeugdvriend van mij, die werkt de hele dag en van zn geld betaald hij rekeningen, en dat is zijn leven. Ik vind dat gigantisch deprimerend, geeft totaal geen perspectief, een veel te simpel leven.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Toevallig doe k dat al
Werken om te feesten .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |