Goede kans om de halve finale te halen toch? Is mischien juist mooier dan een mooi affiche voor de kwartfinale voor jullie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef DutchieBre het volgende:
Quick Boys uit, toch wel beetje jammer eigenlijk .. Maargoed, we hebben gewonnen vanavond, olé !
En zeker terecht. *quote:
Mooier valt 't bijna niet te verwoorden.quote:BREDA - In Breda, de stad waar bekervoetbal nog wordt beleefd op een manier waar veel andere steden een puntje aan kunnen zuigen, werd Ajax woensdagavond tot diepe nederigheid gedwongen. Het wankelmoedige collectief van interim-coach Koster werd op weg naar de kwartfinale met 4-2 geveegd door NAC dat de winnaar van de laatste edities van het bekertoernooi nog eens feilloos op al zijn tekortkomingen wees.
Het was typisch zo’n avond waarop supporters er alles aan doen om een speciale cupsfeer te creëren en de spelers op hun beurt voorvoelen dat er iets extra’s van hen wordt verlangd. Zoiets begint in Breda al lang voor de aftrap als de aanhang massaal de brand steekt in fakkels die voor een warme atmosfeer zorgen.
Het ontsteken van fakkels gaat moeiteloos over in het zingen van de traditionele liederen, waarbij de diverse tribunes nauw met elkaar samenwerken. Haast ontroerend is het dan te zien dat twee oudere heren omhoog veren om de liederen mee te zingen als de harde kern van de B-Side de hoofdtribune uitdaagt mee te zingen.
Dát is clubliefde en dat is wat het zo speciaal maakt om een voor buitenstaanders op papier niet zo bijzondere bekerwedstrijd in het Rat Verlegh Stadion bij te wonen.
Sportief, wordt gewaardeerd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Verdiend gewonnen. Congrats.
Zie de links @ BSR (4bluf en NACforever). Echt erg gaaf!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:38 schreef Thieske het volgende:
Ik kijk al uit naar de foto's en hopelijk ook filmpjes van het begin van de wedstrijd. Geweldig die fakkes e.d.
Hulde zegquote:
Mooi gezegd, inderdaad. Ik heb als neutrale supporter ontzettend genoten van de fantastische sfeer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Mooier valt 't bijna niet te verwoorden.
Huntelaar heeft er ook een handje van. Toont wel aan hoe makkelijk die Ajax-spitsen uit hun spel te halen zijn...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef JanVanHalst het volgende:
Erg ongepast van Suarez trouwens, dat gebaar naar het vak na die 4 - 2.
Dat was toch naar het NAC publiek ? Overigens had Suarez al in de eerste helft rood moeten krijgen. Maar gelukkig heeft NAC het zo ook kunnen aanpakken. 3 keer winst in een seizoen op Ajax zou eens mooi zijn, we zitten nu op 2quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef JanVanHalst het volgende:
Erg ongepast van Suarez trouwens, dat gebaar naar het vak na die 4 - 2.
NAC laser? Verlicht mijquote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef snarfbreda het volgende:
Mogen zeker niet klagen deze week.
De frequentie thuis wedstrijden mag wel wat ruimer, zal mijn bankrekening blij mee zijn!
Tevens nac lasertje gezocht voor mijn verzameling...
http://www.derat.nl/int/nl/forum/topic.asp?topic_id=3957
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:05 schreef Stofje het volgende:
Ontstellend kut trouwens van de zooi na afloop van de wedstrijd, maar goed, idioten heb je overal.
Supportersvereniging heeft er idd een 500 laten maken en uitgedeeld.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:40 schreef Helsie het volgende:
[..]
NAC laser? Verlicht mij
Geen idee wat je ermee bedoelt nl...
Ong 50 WII (supporters) braken na de wedstrijd bij vak g door de hekken en werden afgestopt door wat naccers, security en politie.quote:
Wel pas een half uur tot 3 kwartier na de wedstrijd natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Ong 50 WII (supporters) braken na de wedstrijd bij vak g door de hekken en werden afgestopt door wat naccers, security en politie.
Voorzover mijn info uit de wandelgangen.
Mij is ooit geleerd dat degene die het meeste doelpunten maakt, de wedstrijd wint. Het zal me werkelijk worst wezen hoe anderen het spel van NAC afkraken. Godverdomme, in een week tijd van AZ, Willem II én Ajax winnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, gefeliciteerd dan maar![]()
Efficient zijn is de sleutel blijkt maar weer.
Mannen?? Dames bedoel je..quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef DutchieBre het volgende:
Wat nou, de punten "gestolen" in Alkmaar, we hebben ze rechtmatig teruggehaald, ze waren namelijk eerder dit seizoen al in Breda gestolen door de mannen van Louis !
Bedanktquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
ha-ha leuke grap, nooit eerder gemaakt.
Ik blijf van je houden, daar brengt vanavond geen verandering in.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:45 schreef DarkShine het volgende:
Tot zo!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:25 schreef DarkShine het volgende:Jammer dat jullie met 10 man achter de bal speelden. Jammer dat het pas na de 0-2 voor het eerst te horen was (en dan ook nog met 'ajax-publiek' (ik ben wel beter gewend van N AC!)).
Verder congrats, ondanks dat wij het meeste balbezit hadden hebben we niet veelafgedwongen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:25 schreef DarkShine het volgende:Jammer dat jullie met 10 man achter de bal speelden. Jammer dat het pas na de 0-2 voor het eerst te horen was (en dan ook nog met 'ajax-publiek' (ik ben wel beter gewend van N AC!)).
Verder congrats, ondanks dat wij het meeste balbezit hadden hebben we niet veelafgedwongen.
Gek zeg. Er was een kidsclub-uitje. Die hebben de baard nog niet in de keel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:25 schreef DarkShine het volgende:Jammer dat jullie met 10 man achter de bal speelden. Jammer dat het pas na de 0-2 voor het eerst te horen was (en dan ook nog met 'ajax-publiek' (ik ben wel beter gewend van N AC!)).
Dat en de hoge frequentie aan wedstrijden kost mij teveel doekoes om uit naar roda te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:10 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Gek zeg. Er was een kidsclub-uitje. Die hebben de baard nog niet in de keel.
Dat is NAC dit seizoen in uitwedstrijden, behoorlijk effectief te noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:25 schreef DarkShine het volgende:Jammer dat jullie met 10 man achter de bal speelden.
Die problemen hebben we ook altijd als 020 komt. Die roepen ook altijd dat het gekkenhuis wasquote:Op zondag 27 januari 2008 13:08 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb op tele2 gekeken dit maal. En NAC was toch eer zeker in de eerste helft al een paar keer HEEL goed te horen. Misschien ook akoestieke problemen in jullie stadionneke ? Vreemd dat jullie het daar niet hoorden.
Ik heb ze meer gehoord dan jullie eigen aanhang en daar zaten er toch een stuk meer van in het stadion.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die problemen hebben we ook altijd als 020 komt. Die roepen ook altijd dat het gekkenhuis was
Nee serieus, ik hoorde het NAC publiek aan de overkant pas na de 0-2.
Feit. Dat kan ik mezelf gelukkig niet aanrekenen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb ze meer gehoord dan jullie eigen aanhang en daar zaten er toch een stuk meer van in het stadion.
quote:NAC Breda niet verder met succescoach Brandts
29 januari 2008
Ernie Brandts moet na dit seizoen vertrekken bij NAC Breda. Het bestuur van de Brabantse club heeft besloten het contract van de coach, dat na dit seizoen afloopt, niet te verlengen, zo meldt BN/ De Stem. NAC Breda heeft inmiddels voor 10.30 uur een persconferentie belegd, waar het nieuws bevestigd zal worden.
De beslissing van NAC Breda komt niet als een verrassing. Hoewel Brandts prima presteert, werd enkele weken geleden al duidelijk dat de Brabantse clubleiding twijfelde over de toekomst van de coach. Erwin Koeman wordt nadrukkelijk genoemd als kandidaat-opvolger van Brandts bij de Parel van het Zuiden.
Brandts is sinds medio 2006 hoofdcoach van NAC Breda. In zijn eerste seizoen leidde hij de ploeg naar de elfde plaats in de Eredivisie en de halve finale van de KNVB Beker. Deze jaargang staat de ploeg verrassend zevende en staat het in de kwartfinale van het nationale bekertoernooi. Voor zijn komst naar Breda was de 41-jarige Brandts twee seizoenen hoofdtrainer van FC Volendam.
Het ligt er een beetje aan wie ze als opvolger gaan aanstellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wel. Ik vind Wetzel wel een toffe kerel. En verder ben ik niet zo pessimistisch, Brandts heeft me vooral heel veel irritante, slaapverwekkende kutwedstrijden bezorgd. In uitwedstrijden doet NAC het fantastisch: Verdedigend spelen en de paar kansjes die ze creeren maken ze genadeloos af. Och, life goes on, ik vind het allemaal niet zo erg.
Gemengd gevoel bij die gast. Vind het soms maar een aparte snuiter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:32 schreef Thieske het volgende:
Nou de geruchtenmachine draait alweer op volle toeren. Maaskant schijnt afgelopen week 2 maal rond het NAC stadion gesignaleerd te zijn. Of het waar is? En of het iets betekent? Geen idee.
Hij woont in ieder geval al wel in Breda.
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wel. Ik vind Wetzel wel een toffe kerel. En verder ben ik niet zo pessimistisch, Brandts heeft me vooral heel veel irritante, slaapverwekkende kutwedstrijden bezorgd. In uitwedstrijden doet NAC het fantastisch: Verdedigend spelen en de paar kansjes die ze creeren maken ze genadeloos af. Och, life goes on, ik vind het allemaal niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |