Med protection heet 't tegenwoordig (lang leve Googlequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx! Ik zal het eens vragen morgen
Ze moeten vast wel weten hoe het nu heet en zo
Want? Been there, done that. Ik ben er vast van overtuigd dat iedereen een leuke relatie zou kunnen hebben, of zou kunnen genieten van heerlijke seks... mits met de juiste persoon. Er zijn alleen teveel mensen die genoegen nemen met minder en dus niet beter weten.quote:
Nee, erna als 't glijmiddel op wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat wat jij gebruikt bij anale seks?.
Danku!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Med protection heet 't tegenwoordig (lang leve Google). Witte stick
Weet jij trouwens hoe het met MSXUser is? Heb al een tijdje geen contact meer met hem, en vroeg me laatst ineens af hoe het met hem zou zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Med protection heet 't tegenwoordig (lang leve Google). Witte stick
Maar dat het voor jou zo gegaan is wil niet zeggen dat het bij iedereen zo werktquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Been there, done that. Ik ben er vast van overtuigd dat iedereen een leuke relatie zou kunnen hebben, of zou kunnen genieten van heerlijke seks... mits met de juiste persoon. Er zijn alleen teveel mensen die genoegen nemen met minder en dus niet beter weten.
Ik spreek hem ook niet heel vaak meer, maar volgens mij gaat 't zoals 't altijd al ging. En weet me nog steeds te verbazen met z'n kennis van Foute muziekquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet jij trouwens hoe het met MSXUser is? Heb al een tijdje geen contact meer met hem, en vroeg me laatst ineens af hoe het met hem zou zijn.
Ik blijf op de achtergrond, voordat ik het weet, ben ik weer een uur aan t Fokken!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh join us then!
In mijn wereld werkt dat zo. Voor iedereen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat het voor jou zo gegaan is wil niet zeggen dat het bij iedereen zo werkt
Daarom vind ik het een Burdie uitspraak
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:31 schreef Aarti het volgende:
jeetje
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik spreek hem ook niet heel vaak meer, maar volgens mij gaat 't zoals 't altijd al ging. En weet me nog steeds te verbazen met z'n kennis van Foute muziek
Iemand die jeetje zegtquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:31 schreef Aarti het volgende:
jeetje
Ik hoorde dat we 2 dagen collega's zijn geweest?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
In mijn wereld werkt dat zo. Voor iedereen..
Zal ik doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Doe 'm eens de groeten van me, als je hem weer spreekt.
Vloeken is nooit goedquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iemand die jeetje zegt
Dat moeten meer mensen zeggen
Jeetje is niet echt een vloekquote:
Eens.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat het voor jou zo gegaan is wil niet zeggen dat het bij iedereen zo werkt
Daarom vind ik het een Burdie uitspraak
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoorde dat we 2 dagen collega's zijn geweest?
Dankjequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik doen
Denk dat hij dat wel leuk zal vinden om te horen
Van jemig toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:35 schreef CherryLips het volgende:
want jeetje is niet afgeleid van jezus?
Jawel maar het is beter dan jezus zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ook al zo'n kutuserquote:
Jemig mag ook wel meer gezegd worden maar ik ben zelf meer van de jeetjequote:
Blijkbaar niet altijd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stom wief, jij staat toch aan mijn kant?.
Ik bedoelde de engelse uitroepquote:
quote:Gekozen voor:
* Gekozen categorie: nationaal
* Gekozen land: Nederland
Regiocode Prijs incl. BTW Prijs excl. BTW
overige (Netherlands) 1,999 ct/m 1,680 ct/m
20 (Netherlands-Amsterdam) 1,999 ct/m 1,680 ct/m
10 (Netherlands-Rotterdam) 1,999 ct/m 1,680 ct/m
800 (Gratis Service Nummers) 0,000 ct/m 0,000 ct/m
Bellen naar m'n tante is goedkoper dan bellen in Nederlandquote:Gekozen voor:
* Gekozen categorie: internationaal
* Gekozen land: Spanje
Regiocode Prijs incl. BTW Prijs excl. BTW
928 (Canary Islands) 1,416 ct/m 1,190 ct/m
8563 (Gibraltar) 3,118 ct/m 2,620 ct/m
overige (Spain) 1,856 ct/m 1,560 ct/m
93 (Spain-Barcelona) 1,452 ct/m 1,220 ct/m
1 (Spain-Madrid) 1,452 ct/m 1,220 ct/m
Kwam eerst alleen wat franse streken tegen enzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:31 schreef MNR het volgende:
[..]
@box: Google maar eens(soort poncho, maar dan korter)
Wat denk je dat jeetje betekent?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jeetje is niet echt een vloek
Jeetje is een nederlandse whoopsiedaisy
Jij snapt 'tquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:35 schreef CherryLips het volgende:
En het is er vaker beter qua weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Bellen naar m'n tante is goedkoper dan bellen in Nederland
volledig geflipt zeg ik je.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat is er btw met darling gebeurd?
Kort maar krachtig zullen we maar zeggenquote:
Ik kan je zo de gegevens geven als je wiltquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben een beetje alle contact met hem verloren, en ook alle contactgegevens. Zo gaan die dingen wel eens...
.
Het waren twee leuke dagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen![]()
Ik ken iemand die er een opmerking over kreeg van wat 'zware' collega'squote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel maar het is beter dan jezus zeggen
Ik vind jeetje best meevallen
PM?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan je zo de gegevens geven als je wilt
Dat roep je toch ipv jezus!quote:
Ook dat jaquote:
Van de Bond Tegen Het Vloeken moet je 'Rhododendron' zeggen want dat is nergens van afgeleid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat roep je toch ipv jezus!
Maar dat maakt het toch nog geen vloek
Jezus is een vloek jeetje is de brave vervaning er van
Zelfde als chips roepen ipv shit! (moest vroeger van mama)
Ja jeetje dan mag je dus niks meer zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een opmerking over kreeg van wat 'zware' collega's
Alsof mijn rhododendron het leuk vind om als scheldwoord gebruikt te worden!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de Bond Tegen Het Vloeken moet je 'Rhododendron' zeggen want dat is nergens van afgeleid.
Overspannen, burn-out, derhalve op non-actief gesteld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat is er btw met darling gebeurd?
Bij ons in de biblebelt hebben we ook aardig wat van die refo's zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een opmerking over kreeg van wat 'zware' collega's
Ze was okay.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Overspannen, burn-out, derhalve op non-actief gesteld.
en nu vind je het een scheldwoord!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alsof mijn rhododendron het leuk vind om als scheldwoord gebruikt te worden!
Rhododendron dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja jeetje dan mag je dus niks meer zeggen
op de christelijke hogeschool hier mag je geen jemig of jeetje of gossie zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat roep je toch ipv jezus!
Maar dat maakt het toch nog geen vloek
Jezus is een vloek jeetje is de brave vervaning er van
Zelfde als chips roepen ipv shit! (moest vroeger van mama)
Als de bond van het vloeken het oppert als nieuw vloekwoord ipv het roepen van jezus denk ik niet dat mijn rhodondendron daar blij mee is om zo gebruikt te wordenquote:
Een scheldwoord is wat anders dan een vloek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alsof mijn rhododendron het leuk vind om als scheldwoord gebruikt te worden!
Klinkt als een mooie school!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op de christelijke hogeschool hier mag je geen jemig of jeetje of gossie zeggen.
Kut dan wel, want dat heeft niks met Jezus te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja jeetje dan mag je dus niks meer zeggen
Weetje wat ik een leuke vindquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op de christelijke hogeschool hier mag je geen jemig of jeetje of gossie zeggen.
je rhodondendron zal wel denken: 'ben ik godverdomme weer de lul?'quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als de bond van het vloeken het oppert als nieuw vloekwoord ipv het roepen van jezus denk ik niet dat mijn rhodondendron daar blij mee is om zo gebruikt te worden
Wij zeiden dan altijd maar God.... fried van Bouillonquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut dan wel, want dat heeft niks met Jezus te maken.
Is die niet door God gemaakt dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut dan wel, want dat heeft niks met Jezus te maken.
Idd!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je rhodondendron zal wel denken: 'ben ik godverdomme weer de lul?'
jesus h tapdancing christ on crutches!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weetje wat ik een leuke vinddie moet je daar maar eens roepen!
Jesus Christ on a bicycle
Wacht maar tot je bij de Hemelpoort staatquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Tof allemaal dat verschil tussen scheldwoord en vloek maar het maakt me eigenlijk niet uit
Ik zeg jeetje and that's it
Al zou je godverdomme zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
Tof allemaal dat verschil tussen scheldwoord en vloek maar het maakt me eigenlijk niet uit
Ik zeg jeetje and that's it
mijn broer roept dan keihard GOD...fried Bomans.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij zeiden dan altijd maar God.... fried van Bouillon
Zo ver kom ik al nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de Hemelpoort staat
Daar kom ik vast sowieso niet inquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de Hemelpoort staat
Ja, maar dat was een ongelukje en heeft hij dan ook al gauw afgedekt met een vijgeblad. Soort Photoshoppen avant la lettrequote:
Die kan ook jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mijn broer roept dan keihard GOD...fried Bomans.
Die is ook mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jesus h tapdancing christ on crutches!
I'd go for the piemel any timequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik toch liever mn vaginatje heb ipv een piemel ookal was het misschien een foutje
Niemand die het zal wetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:52 schreef MissMSX het volgende:
Wat zal ik het rustig hebben in de Hemel zeg
Duizend bommen en granaten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef Aarti het volgende:
dan zeg ik wel rodondendron
God wel. En dan ben ik z'n special friendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |