ja, dat is echt dezelfde vrouw, Keely Shaye Smith,ik had er al eens een artikel over gelezen. Volgens mij is ze 30 kilo bijgekomen. Ooit zeer mager, nu gewoon way too fat... triestig dat ze het zo ver heeft laten komen.quote:
Pam wordt een beetje 'vergane glorie':quote:
ze ziet er leuk uit!!quote:
Dat vind ik wel iets voor KinkyGirafquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef GI het volgende:
Goedemorgen Dames en Heren van het Celebs Onflatteus op de Kiek topic. Ik volg dit topic altijd stiekem een beetje. Ik ben van de weblog van FOK! en ik vraag me af of hier toevallig iemand is die een wekelijkse samenvatting van dit topic zou willen maken om met de webloggebruikers te delen
Dat was ook het eerste dat bij mij opkwam.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets voor KinkyGiraf
Dat kan groter!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Erykah Badu with a big fucked up afro.
[ afbeelding ]
't Lijkt wel of ze op d'r kop hangt.quote:
Leuk idee, maar we willen ze natuurlijk in dit subforum hebbenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef GI het volgende:
Goedemorgen Dames en Heren van het Celebs Onflatteus op de Kiek topic. Ik volg dit topic altijd stiekem een beetje. Ik ben van de weblog van FOK! en ik vraag me af of hier toevallig iemand is die een wekelijkse samenvatting van dit topic zou willen maken om met de webloggebruikers te delen
Fixed.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Ik zie alleen Ricky -plofkop- Martin.
Iemand noemde al mijn naam, maar wil dat idd niet vast elke week gaan doen. Dat vergeet ik sowieso. Maar is het alleen een compilatie van de leukste fotos of moet er ook tekst bij!?!?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Leuk idee, maar we willen ze natuurlijk in dit subforum hebben
Maar 't kan werken als een soort teaser natuurlijk. Ik wil er wel aan meewerken, maar ik kan niet garanderen dat het elke week lukt, ivm. drukheid buiten Fok!
Misschien kunnen we iets met tourbeurten gaan doen. Anyone?
Integendeel...dat bedacht ik me eigenlijk ook net; de blogger in kwestie staat het volkomen vrij om dit topic leeg te trekkenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:44 schreef Copycat het volgende:
Maar dat kan een weblogger toch ook zelf inventariseren en samenvatten?
Of zeg ik nu iets heel stoms?
Thanks for the fix, cg!
haar linkerkniequote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier alleen om de KNIE. En wel de rechterkniewhehe ziet er heel raar uit
dat krijg je ervan als je veel tijd op ze doorbrengtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hier alleen om de KNIE. En wel de rechterkniewhehe ziet er heel raar uit
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:34 schreef Tabu het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je veel tijd op ze doorbrengt
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef rena het volgende:
En haar man ziet er te vrouwelijk uit voor z'n leeftijd.
In de huidige weblogcrew zit er niet echt iemand die zich echt intereseert in dit topic en de foto's die erin voorkomen. Daarom vroeg ik me af of er een vaste poster was hier die het leuk zou lijken om een samenvatting te makenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Integendeel...dat bedacht ik me eigenlijk ook net; de blogger in kwestie staat het volkomen vrij om dit topic leeg te trekken.
GI, wat denk je ervan?
Als Nicole 'lacht' dan krult altijd alleen dat neusje op, de rest blijft stokstijf staanquote:
Deze?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef Lovechild het volgende:
Heb me nooit zo verdiept in het hoe te plaatsen van plaatjes, en ga daar ook niet aan beginnen, daarom wilde ik even melden dat op www.telegraaf.nl/prive een foto staat van hoe actrice Kathleen Turner er tegenwoordig uitziet.Alcohol en reuma hebben veel met haar gedaan. Er is vast wel iemand die wél de moeite wil nemen (of eigenlijk gewoon weet hoe het werkt en het geen moeite vind!)
Die handschoenenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:56 schreef Smash-it het volgende:
Net een alientje (vanwege het kleine lijfje vs. grote hoofd) met een snaveltje..
[ afbeelding ]
ze lacht nu zelfs al precies hetzelfde als Tom...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:47 schreef Smash-it het volgende:
OMG die knie van Paris is echt vreselijk vreemd!
Deze foto stond bij outfitjes, vond hem hier beter passen. Tis net een paard (Katie dus)
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die is behoorlijk oud neem ik aan?
Jup, ook al redelijk oud.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:35 schreef deedeetee het volgende:
Denise van Outen op haar best![]()
[ afbeelding ]
En is deze al 'ns langs geweest ?
[ afbeelding ]
Lelijke make-up?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:33 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat missen we in dit plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lelijke make-up?
[ afbeelding ]
Lelijk gekleurd haar?
[ afbeelding ]
Een onderkin?
[ afbeelding ]
Ik geef het op..
Ze ziet er op deze foto eigenlijk best goed uit!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ieuw, dat lijkt mij gephotoshopped...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Blijkbaar kun je kuiten niet bereiken met straffe sportschoolsessies.
[ afbeelding ]
Perma plofkop en korte akelige biggenbeentjes.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Zo, 30 seconds to mars is ook door de plee qua emo-fans.quote:
Hij heeft toch ook al iets met nicole ritchie, de olsen's, lindsay lohan etc etc gehad? Dan kan Paris er ook nog wel bijquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo, 30 seconds to mars is ook door de plee qua emo-fans.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo, 30 seconds to mars is ook door de plee qua emo-fans.
Mij valt die ingevallen kop eigenlijk meer op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Blijkbaar kun je kuiten niet bereiken met straffe sportschoolsessies.
[ afbeelding ]
maar bij Paris raak je de wand niet eens, dat is geen gat meer, dat is de Lincoln tunnel! Er gaat minstens zoveel verkeer door ook!quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:02 schreef milagro het volgende:
[..]ze zit als een vis aan hem vastgezogen...
Paris is vergeleken met Jared ook zo'n parelkettingtrutje, maar goed, fair enough, een gat is een gat, en een gewillig gat ook nog eens, dus tja..
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
maar bij Paris raak je de wand niet eens, dat is geen gat meer, dat is de Lincoln tunnel! Er gaat minstens zoveel verkeer door ook!
*is jaloers op parisquote:
zie ik nu een voetafdruk op haar kniequote:
Ik zag haar laatst in dat programma van haar en ze zag er echt niet uit. Veel te donkere foundation en die rouge..quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:31 schreef Smash-it het volgende:
Katie Price/Jordan is al bijna neger
[ afbeelding ]
He, dat lijkt op die afschuwelijke legging die ze bij de H&M in de aanbieding hadden.quote:
Dat ding, die alleen Victoria kan dragen zonder volkómen voorlul te staan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
He, dat lijkt op die afschuwelijke legging die ze bij de H&M in de aanbieding hadden.![]()
[ afbeelding ] Die dus.
Het lijkt alsof ze veel te lang veel te strakke sokken aan heeft gehad in combinatie met oedeemquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:24 schreef milagro het volgende:
Madonna weer met haar vreemde been, het lijkt wel of er een lap huid op genaaid is?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |