game on!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze ziet er in een keer 20 jaar ouder uit... en vermoed dat er iets met neus en wangetjes is gebeurd want ze had altijd een schattig rond gezicht en nu lijkt het meer een ingedeukte ovaal... ze staat er niet slecht op maar ik heb het idee dat er iets niet in de haak is met dat gezicht.
en ze doet me nu nog steeds denken aan cher
Die zal wel weer veel voorbij komen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
TVBritney
Ik voed jullie behoefte met de volgende foto:quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
TVBritney
Zit dat allemaal onder die tulband die ze normaal gesproken draagt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Erykah Badu with a big fucked up afro.
[ afbeelding ]
Ik vind het nog wel meevallen opzich, als je een andere foto ziet van hetzelfde shirtje;quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik voed jullie behoefte met de volgende foto:
[ afbeelding ]
Tieten die het niet meer zien zitten.
Dat komt volgens mij vooral door die onvoordelige cut van dat shirt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voed jullie behoefte met de volgende foto:
[ afbeelding ]
Tieten die het niet meer zien zitten.
Half Eddy, I want half!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Erykah Badu with a big fucked up afro.
[ afbeelding ]
Brit draagt geen ondergoed, dat weet je na 55 delen van dit topic toch wel...?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen opzich, als je een andere foto ziet van hetzelfde shirtje;
[ afbeelding ]
Zo erg hangt het niet, wel een beetje, maar gewoon volgende keer een goede bh aandoen en het komt weer goed![]()
Volgens mij draagt ze hier wel een bh hoor als ik het goed zie, je ziet de lijntje lopen op de 2e foto.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:57 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Brit draagt geen ondergoed, dat weet je na 55 delen van dit topic toch wel...?
Het gaat ook niet om haar figuur, het gaat erom dat ze er onflatteus opstaat. Niemand beweert dat alle celebs in dit topic lelijk zijn of een lelijk figuur hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:58 schreef Logician het volgende:
tvp
ps: een bh zou handig zijn, maar toch vind ik britney er qua figuur weer erg goed uitzien
Het is net een meisje dat een snor en stoppels op haar kin heeft geschilderd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:57 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Seth Green met een viezig snorretje
Hij wordt vast doorbetaald door zijn werkgever om alle ins en outs over Britney te weten te komen die dan weer gepubliceerd kunnen worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft die Adnan trouwens verder geen leven? Supermarkt in, winkel uit, hotelkamer in en uit, moet toch op een gegeven moment gaan vervelen...
Wat dacht je van Amy. Die zie je alleen nog met een Albert Hein tasquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft die Adnan trouwens verder geen leven? Supermarkt in, winkel uit, hotelkamer in en uit, moet toch op een gegeven moment gaan vervelen...
Ik kom d'er alleen weinig tegen bij Appie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Amy. Die zie je alleen nog met een Albert Hein tas
Heeft ze nou een knalrode tepel, of is het een stukje bh?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Kings het volgende:
Ik miste nog een goeie winehouse!!
(tevens tvp)
[ afbeelding ]
En in aanvulling:quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Kings het volgende:
Ik miste nog een goeie winehouse!!
(tevens tvp)
[ afbeelding ]
Die is spontaan 50 geworden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:42 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Pink.
En die foto's van Katie vind ik echt shocking! Wat DOET dat meisje zichzelf aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |