quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja daag, ik zo'n kaartje kopen dus ik er zo op stampen.
Ach
Je weet wel.
Neen jouw kaartje zit nog in de envelop.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen jouw kaartje zit nog in de envelop.
Volgende week weer een kansquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:29 schreef mcDavid het volgende:
Hoe ging je toets eigenlijk zonder het boek, dribsje?
Mijne ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen jouw kaartje zit nog in de envelop.
Ga je komen!!?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Drabbel_, je hebt PM
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Eters
-Enter
-Erwin
-Vork
-Berenanus
-Hoi_Piepeloi
-outsidr
-Pussydeluxe
-Remlof (onder voorbehoud)
-Paramnesia
Restaurant: Breakaway
Verzamelen Rotterdam station: 16.45
Tijd drinken: 17.00
Tijd eten: 18.00
Plaats: Rotterdam
Dat eten is voor mij nog even onder voorbehoud. Ik kom die dag 's middags terug uit Portugal en moet nog het hondje van m'n vader ophalen bij de kennel. Dat schijnt pas om half zes te kunnen, maar ik ga kijken of het eerder kan.quote:
Ok is goed, eventueel verschruiven we het eten naar iets laterquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat eten is voor mij nog even onder voorbehoud. Ik kom die dag 's middags terug uit Portugal en moet nog het hondje van m'n vader ophalen bij de kennel. Dat schijnt pas om half zes te kunnen, maar ik ga kijken of het eerder kan.
Ik bel ze a.s. vrijdag. Ik haal hond liefst op direct nadat ik aankom, dan kan ik wel tegen 18:00 in Rotterdam zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef enter het volgende:
[..]
Ok is goed, eventueel verschruiven we het eten naar iets laterWanneer weet jij of je kan?
Wij houden het bier koudquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat eten is voor mij nog even onder voorbehoud. Ik kom die dag 's middags terug uit Portugal en moet nog het hondje van m'n vader ophalen bij de kennel. Dat schijnt pas om half zes te kunnen, maar ik ga kijken of het eerder kan.
We horen het wel, mocht het lukken dan eten we gewoon om 18.30, wij vermaken ons welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bel ze a.s. vrijdag. Ik haal hond liefst op direct nadat ik aankom, dan kan ik wel tegen 18:00 in Rotterdam zijn.
Hoezo dan 2? Wou je gaan stapelen ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef outsidr het volgende:
Ik heb trouwens nog max. 2 plaatsen over in de auto voor mensen die van Rotjeknor naar Den Haag moeten reizen
enter, berenanus, hoi_piepeloi rijden zoiezo mee dus er zijn nog 2 plaatsen over.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoezo dan 2? Wou je gaan stapelen ofzo?
Ik was bij Thijs, die moest er zo nodig uit om half 8 voor zijn werk. Toen had ik dus pas een uurtje of 4 mijn ogen dicht.. Nu ben ik moequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik had ook tot half 11 uit kunnen slapen
En ik maar denken dat je zoeen diehard was die amper slaap nodig hadquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:15 schreef Berenanus het volgende:
Ik was bij Thijs, die moest er zo nodig uit om half 8 voor zijn werk. Toen had ik dus pas een uurtje of 4 mijn ogen dicht.. Nu ben ik moe
Kut ben ik nu mijn diehard imago kwijt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je zoeen diehard was die amper slaap nodig had
Hmm op zich zou het ook wel handig zijn als ik daar eet, want ik moet helemaal uit het verre Almerr komenquote:
quote:Eters
-Herr PretKroket
-Enter
-Erwin
-Vork
-Berenanus
-Hoi_Piepeloi
-outsidr
-Pussydeluxe
-Remlof (onder voorbehoud)
-Paramnesia
Restaurant: Breakaway
Verzamelen Rotterdam station: 16.45
Tijd drinken: 17.00
Tijd eten: 18.00
Plaats: Rotterdam
`quote:
Ik zie het al, je monitor zit gewoon onder het fapsel, daarom plakken de stickers minder goed! Volgende keer beter schoonmaken, anus!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:42 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik zie het al, je monitor zit gewoon onder het fapsel, daarom plakken de stickers minder goed! Volgende keer beter schoonmaken, anus!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:42 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik zie het al, je monitor zit gewoon onder het fapsel, daarom plakken de stickers minder goed! Volgende keer beter schoonmaken, anus!
Oordopjes?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Nu gaat het net klinken of ik eronder uit wil komen.
Ik heb al 4 maanden last van oorsuizen, eindelijk halverwege Januari een gehoortest gedaan. Resultaat binnen; gehoorbeschadiging als gevolgen van veel oorontstekingen. Als ik een goede kans op herstel wil krijgen moet ik (letterlijk de arts z'n woorden): concerten, mp3-spelers, vuurwerk en autosporten vermijden.
Het is allemaal binnen de norm, dus ik heb geen uitzonderlijk gehoorverlies, alleen wil ik proberen om van het oorsuizen af te komen.
Dit gaat 'em dus niet worden vrees ik.
Dat is ook zo wat, naar een concert gaan en vervolgens geen zak kunnen horen.quote:
Moet je goeie nemenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:39 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is ook zo wat, naar een concert gaan en vervolgens geen zak kunnen horen.
Dan ben je juist hipquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:39 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is ook zo wat, naar een concert gaan en vervolgens geen zak kunnen horen.
Ik zal 't in overweging nemen, maar eerlijk gezegd ben ik best bang dat dat niet voldoende zal zijn. En zeker met zicht op m'n toekomst het risico eigenlijk niet wil nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je goeie nemenDie brengen alleen het geluid 25 dB naar beneden
Jep, die heb ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik repeteer ook met m'n oordopjes in, maar dat zijn ook gewoon goeie die halen het geluid naar beneden maar de tonen blijven precies hetzelfde. Alleen lager volume, die cheapass rubbertjes verneucken heel het geluid hoor je allee doffe rare zooi![]()
Maar anders zit ik ok binnen notime met m'n oren kapot
En je speelt dus de electrische biertaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Goed spul ja
Alleen alles hard en dan ertussensataan klinkt sowieso veeeel vettermaarja geen zin om over een jaar doof te zijn
Ik heb ze ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Goed spul ja
Alleen alles hard en dan ertussensataan klinkt sowieso veeeel vettermaarja geen zin om over een jaar doof te zijn
En jij moet leren, niet fokkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
Je moet werken, niet fokken
Welke?quote:
Van Alpine geloof ik.quote:
Ah okquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Van Alpine geloof ik.
Met 2 verschillende plugjes die op een bepaald aantal DB geluid toelaten
Waren 40 euries geloof ik toendertijd maar heb ze voor 15 euries mee kunnen krijgen bij de MusicAllIn
Ik heb het over 3/4 jaar geledenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah okIk zie ze voor 9,99 bij de Kijkshop staan
Zie avaterquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
En je speelt dus de electrische biertaar?
Die idd kosten nu iets van 25 ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:14 schreef outsidr het volgende:
[..]
Van Alpine geloof ik.
Met 2 verschillende plugjes die op een bepaald aantal DB geluid toelaten
Waren 40 euries geloof ik toendertijd maar heb ze voor 15 euries mee kunnen krijgen bij de MusicAllIn
Ik weetquote:
Oh naja, ik keek hierquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die idd kosten nu iets van 25 ofzo
9 euro bij de kijkshop lijkt me wel heel goedkoop
Die heb ik dus niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet
[..]
Oh naja, ik keek hier
die heb ik ook jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet.
Ik heb deze : http://www.groove-factory(...)7cd3d44366ac02a8fb18
Ah okquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet.
Ik heb deze : http://www.groove-factory(...)7cd3d44366ac02a8fb18
Owjaquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb nog steeds die stickers niet gehad!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb nog steeds die stickers niet gehad!
Sssst, anders komt David ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pizza eet meet in Delluuuuft.
Meet in Maastricht!quote:
Ik ben er om 5 uur, en jij?quote:
Kwart voor 5! Dan kunnen we even pizza's scorenquote:
Dat is misschien wel slim jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kwart voor 5! Dan kunnen we even pizza's scoren
Ik weet nog wel een puicke pastazaak in Delft!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Shit daar ben ik afgelopen weekend nog geweest
Ik weet er wel een puicke pizzeria voor je nu!
Als je maar niet weer je voet verzwiktquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je maar niet weer je voet verzwikt![]()
Sja jammer dat jullie naar maastricht gaan danquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een puicke pastazaak in Delft!
-niet zo verstandig-quote:Op donderdag 24 januari 2008 06:42 schreef Berenanus het volgende:
Aangezien enter mobiele nummers van kerels aan het verzamelen is via PM...
DAMES!
Jullie kunnen ze dan met mij uitwisselen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken dat ik en tes eerst naar delft zouden gaan.
Die op mijn versterker springt er ook steeds af.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:das niet best :R
Beter aandrukkenvooral in de hoeken als je opplakt
krijg je volgende week een nieuwe![]()
06-51591084quote:
0622174263quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:44 schreef outsidr het volgende:
Denk je nou echt dat ik of Nous ons 06 nummer op het internet zetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |