Zoietsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Admiraal_Anaal ofzo?
Ik heb gister je broer (en andere broer) en zijn vriendin ontmoet was erg gezellig.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef JDude het volgende:
Hoi enter [ afbeelding ]
Kuuks en ik komen later pas, in ieder geval.
Whehehe.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:46 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb gister je broer (en andere broer) en zijn vriendin ontmoet was erg gezellig.
whoei dat weet ik écht niet ik ben bang van niet eigenlijk, we moeten al om half 3 daar zijn om te soundchecken maar wat er in de tussentijd moet gebeuren geen idee, weet alleen dat ik niet graag al m'n zooi daar beetje onbewaakt laat staanquote:Op zondag 20 januari 2008 11:41 schreef Berenanus het volgende:
Enter hier![]()
Dribbel_ eet jij mee of moet jij al eerder aanwezig zijn?
En wie wilt er verder eten in de stad...? Even aanmelden, dan zoek ik deze week een redelijk niet te dure eettent
Jullie krijgen toch wel consumptiebonnen voor jullie zelf?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:20 schreef Dribbel_ het volgende:
neeMaar de bassist woont er 10 minuutjes lopen vanaf dus waarschijnljik kunnen we daar weer ff de spullen dumpen
Wij regelen wel wat eten voor jullie hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 12:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee hierbij is helemaal niks geregeldomdat het niet vanuit die zaak zelf gaat
Beetje lame
Wij, Ba en ik, kunnen ook al eerder naar de stad komen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:53 schreef Vork het volgende:
Doetik hoor, volgens mij ben ik zelfs vrij die dag. Normaal gesproken zou ik dan de stad ook wat eerder kunnen bezoeken, rondkijken enzo. Jammergenoeg is het dus in Rotterdam
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:02 schreef enter het volgende:
[..]
Wij regelen wel wat eten voor jullie hoor
Erwin kan ook op de lijst. Geen idee wat Purpled00s van plan is.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef Berenanus het volgende:
[ afbeelding ]
Eters
-Enter
-Vork
-Berenanus
-Hoi_Piepeloi
-outsidr
-Pussydeluxe
-Remlof
Restaurant:
Tijd:
Plaats: Rotterdam
Tijd lijkt mij handig jaquote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef enter het volgende:
PDL ziet er goed uit!
Kan jij d00s nog even vragen?
En hoelaat?
En ik ben om 10 voor 5 daarquote:Op zondag 20 januari 2008 18:49 schreef outsidr het volgende:
Tijd lijkt mij handig ja
Ik zit dan al op me werk in Rotterdam tot half 5 maar een tijd weten is handig.
Matlingeweg staat altijd vast tot aan Marconiplein
Dan ken ik een beetje gaan inplannen over hoe en wat.
Ik neem meteen Nous mee, die komt eerst naar me werk toe
Is prima, ik kan er in principe om half 5 al zijn, maar dan zorg ik gewoon dat ik ook om 5 uur er ben.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef enter het volgende:
BA en ik kunnen best om vijf uur aanwezig zijn, dan drinken we iets tot de rest er is
Misschien...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:44 schreef mcDavid het volgende:
Ik eet wel thuis, gok ik zo.
Jaaa! Goed zo!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei uiterverkocht alle 100 kaarten weg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |