een beetje druiven rank levert na 2 jaar genoeg druiven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang een druivenstruik erover doet om genoeg druiven te produceren om een paar flessen wijn te kunnen maken!![]()
Gefeliciteerd Phluph!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:59 schreef phluphy het volgende:
Het huis stond nog op dezelfde hoogte, qltel, dus ik neem aan dat de kelder er nog was!![]()
Enneh:
We hebben de sleutel !!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem wel een fles wijn meequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang een druivenstruik erover doet om genoeg druiven te produceren om een paar flessen wijn te kunnen maken!![]()
Nou, dan zien we je zaterdag wel weer..quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef phluphy het volgende:
Ik bedenk me net: misschien kan ik na vanavond 00.00 uur niet meer internetten hier, ik heb tenslotte per 1 februari opgezegd.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:58 schreef phluphy het volgende:
Het is gewoon super Leonieke, ondanks dat nog niets op zijn plek staat bijvoorbeeld (behalve dan de eettafel, laptop en cd speler)![]()
Het voelt echt als thuis!
We hadden een groot deel van onze spullen in de "oplsag" staan, en verder datgene wat in het chaletje stond waar we de laatste tijd woonden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Oehhh wat snel is dat gegaan!! Hebben jullie alle spullen in 1 keer overgebracht?
-...-
Nou, verwacht me niet om half 6 's morgens hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 05:33 schreef phluphy het volgende:
Rewimo: u zijt wellekome!
Nou sorry voor de late reactie maar gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:54 schreef phluphy het volgende:
Hoppa !![]()
Alle spullen gearriveerd, én meteen online!![]()
Verhuizen ging soepeltjes en lekker snel.
Het is nu natuurlijk een enorme chaos, dus ga ik maar eens aan de slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |