SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:
Had de man in kwestie kanker waar ze op bezoek was?
Nou ja, vaak is het erfelijk bepaald en dan kan die string er nu lekker uitzien, maar als er later een stoma boven komt te hangen, kun je d'r ook niet meer mee over straat...quote:
Inderdaad, dat is geen gezicht. Stop er maar mee Herald.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou ja, vaak is het erfelijk bepaald en dan kan die string er nu lekker uitzien, maar als er later een stoma boven komt te hangen, kun je d'r ook niet meer mee over straat...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou ja, vaak is het erfelijk bepaald en dan kan die string er nu lekker uitzien, maar als er later een stoma boven komt te hangen, kun je d'r ook niet meer mee over straat...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:54 schreef PretKroket het volgende:
Oh ja, je had er ter plekke helemaal vol moeten spuiten, zodat je moeder had kunnen zeggen: Goed werk, zoon!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef RoodWitBlauw het volgende:
long shot hoor, maar was dit toevallig in het Elkerliek ziekenhuis??
dat is het hem nou net. Kijk dat iets 'omhoog kruipt' wil ik best geloven, maar ze had niet een of ander kort truitje aan waardoor ze standaard een blote rug heeft als ze gaat zitten en de omhoogkruipkans groot is. Als ik mijn overhemd niet in mijn broek prop dan gebeurt het nooit dat ik ineens een blote onderrug heb. Tenzij ik in mijn stoel zit terwijl ik helemaal vooroverbuig om iets van de grond op te rapen. Maar het bewuste meisje raapte niks op van de grond!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef Chulaa het volgende:
ben je zo wanhopig dat je dit al als flirten ziet? ze was gewoon ingesprek met haar pa/opa/oom/broer/buurman etc.. dat ze niet merkte dat het omhoog kroop..
als ze hoopt dat ik het zie en leuk vind dan valt het toch onder flirten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef marcel-o het volgende:
dat is niet flirten, dat is expres doen.. hopen dat je t ziet en t leuk vind..
goed voor dr ego.
geloof me
Jammer genoeg staat in de grote wereld der meisjes flirten niet gelijk aan "ik wil met je neuken"quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:58 schreef Herald het volgende:
[..]
als ze hoopt dat ik het zie en leuk vind dan valt het toch onder flirten?
Hier stopte ik met lezenquote:In KLB weet ik tenminste dat je echt advies krijgt waar je wat in hebt, dus vandaar mijn post hier
Succes gegarandeert als leeftijd <25quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:44 schreef PretKroket het volgende:
Ben je trouwens je oude tactics vergeten? Je moet ze gewoon een breezer geven, remember?
Het is waarschijnlijk gebaseert op een waargebeurde belevenis van Herald, maar verstrekt door zijn fantasie die gevoed wordt door een chronisch gebrek aan sexquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef jordeeeh het volgende:
Als dit topic serieus is:!!!
Anders:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:56 schreef Yozzz het volgende:
Maar als dat meisje met dr reet naar je toe zit, is de kans dat ze je ziet zitten erg klein. Tenzij ze op een aparte manier loenst, in dat geval is het maar beter dat je naar haar kont zit te kijken.
wilde het gewoon weten, tis niet alsof ik hals-over-kop verliefd op d'r ben. Ze zat eigenlijk ook niet echt in een positie om om te kijken. De situatie in paint:quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:35 schreef Ice_Tea het volgende:
Zie jij haar zitten, of wil je echt alleen weten of ze met je flirtte of niet? Wat er overigens niet eens op lijkt als ze je enkel d'r reet toekeert. Als ze echt zou willen flirten kijkt ze jou telkens aan, en kijkt ze weg als jij naar haar kijkt, dat is een begin.
Ze heb heul geen bloes aan!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:47 schreef Herald het volgende:
[..]
wilde het gewoon weten, tis niet alsof ik hals-over-kop verliefd op d'r ben. Ze zat eigenlijk ook niet echt in een positie om om te kijken. De situatie in paint:
[ afbeelding ]
ik stond met mijn rug tegen het raam, zij met haar stoel voor het bed. Op de paint kijk ik naar rechts. Om naar mij te kijken had ze dus heel opzichtig met haar hoofd moeten draaien. Ik kan me voorstellen dat ze het iets subtieler wilde doen en op een andere manier mijn aandacht wilde trekken.
Jij bent echt wanhopigquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Herald het volgende:
[..]
dat is het hem nou net. Kijk dat iets 'omhoog kruipt' wil ik best geloven, maar ze had niet een of ander kort truitje aan waardoor ze standaard een blote rug heeft als ze gaat zitten en de omhoogkruipkans groot is. Als ik mijn overhemd niet in mijn broek prop dan gebeurt het nooit dat ik ineens een blote onderrug heb. Tenzij ik in mijn stoel zit terwijl ik helemaal vooroverbuig om iets van de grond op te rapen. Maar het bewuste meisje raapte niks op van de grond!
quote:
Ik kan je adviseren om toch echt wel achter de jail bait te gaan zitten! Wat nou als dit meisje 2 jaar ouder is!? Dan ziet ze er helemaal verlept en oud uit man!!!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef Herald het volgende:
Akte I:
Waarschijnlijk jonger dan ik, maar niet van zo'n jailbait "maar ze is heel volwassen hoor" leeftijd waar zoveel FOK!kers van houden. [/spoiler]
Je geeft tegenwoordig jezelf les?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een meesterlijk topic
Voor de nerds: meisjes zijn zoiets als WOW, soms wordt hun ping erg hoog, net zoals jij wordt je dan woedend en begint op je toetsenbord te beuken en kortaf te zijn tegen iedereen in het huis, ook meisjes kunnen boos worden
Tot zover les 1
neem dan een banaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:05 schreef RickoKun het volgende:
nog wel met een fucking vader_aardbei icon!
*maagd alert*!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Devlinsect het volgende:
Ga het haar vragen ipv het hier vragen.
Schijtbek dat je er bent.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:38 schreef Herald het volgende:
[..]
*maagd alert*!
mên zo duidelijk dat jij nog nooit met meisjes hebt gepraat. Nou ben ik een vrij grote meisjesn00b maar zelfs ík weet dat je niet meteen moet beginnen over opkruipend ondergoed als je iemand net kent
Dan vinden ze je al snel een raar/eng/vies/ mannetje. Dus dat doe je na 3 keer ook niet meer.
Dat komt door het giletjequote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Herald het volgende:
[..]
dat is het hem nou net. Kijk dat iets 'omhoog kruipt' wil ik best geloven, maar ze had niet een of ander kort truitje aan waardoor ze standaard een blote rug heeft als ze gaat zitten en de omhoogkruipkans groot is. Als ik mijn overhemd niet in mijn broek prop dan gebeurt het nooit dat ik ineens een blote onderrug heb. Tenzij ik in mijn stoel zit terwijl ik helemaal vooroverbuig om iets van de grond op te rapen. Maar het bewuste meisje raapte niks op van de grond!
quote:van dat blauw naast paars in MS Paint
Oh mijn god..ben jij er zo ééntjequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef marcel-o het volgende:
dat is niet flirten, dat is expres doen.. hopen dat je t ziet en t leuk vind..
goed voor dr ego.
geloof me
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh mijn god..ben jij er zo ééntje
Juist wel! "Doe je ondergoed eens goed je lijkt wel een hoer zo!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:38 schreef Herald het volgende:
[..]
*maagd alert*!
mên zo duidelijk dat jij nog nooit met meisjes hebt gepraat. Nou ben ik een vrij grote meisjesn00b maar zelfs ík weet dat je niet meteen moet beginnen over opkruipend ondergoed als je iemand net kent
Dan vinden ze je al snel een raar/eng/vies/ mannetje. Dus dat doe je na 3 keer ook niet meer.
Dat kan makkelijk hoor, zolang je het goed brengt.quote:*maagd alert*!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef Herald het volgende:
de kleur had iets weg van dat blauw naast paars in MS Paint.
Dat dusquote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef BigKahuna het volgende:
Maar ehm.. wat is er nou precies mis met die zuurkool?
dit gaf de doorslag, het was een teken.. wees lief en ze zal antwoordenquote:de kleur had iets weg van dat blauw naast paars in MS Paint
Beetje lopen haten hierzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Devlinsect het volgende:
Ga het haar vragen ipv het hier vragen.
Schijtbek dat je er bent.
Kenker ik faal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |