Het wattus-forum?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dus Sandraatje is al bezet? Jammer...
Maar: gewoon doen. Ze helpen je vast. En je kunt meteen vragen of dat JOR-forum uit de Active Topics mag. Ik word helemaal gek van dat schandpaalforum dat continu prominent in beeld is.
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Dat kon bij dit forum namelijk niet.
Edit:
Hoera! Kwijt!
Blij weer terug te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee! Erbij plakken wel, maar niet vervangen.
Lamonn! Geweldig je weer te zien
Ja, dat zijn pijnlijke zaken. Ik vraag me ook af hoe Danny 's nachts slaapt als hij weet dat er dit soort dingen gebeuren op zijn forum.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:34 schreef Marble het volgende:
Ja je zal maar Sandraatje heten en dan niet eens je eigen naam kunnen registreren, welk een tragedie.
Ik snapte het ook niet dat die optie eerst niet geboden werd. Op wat voor grond moest en zou dat forum in de AT blijven, vroeg ik me af.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik werd er ook gek van hoor. Veel te veel nutteloze topics.
Gelukkig!! Ik kijk uit naar je posts over muziek en film, en lekker filosofische ontboezemingen!!quote:
Nee.quote:..en geen ruzie meer maken met Tong he. (Ik heb even snel bijgelezen.)
Ik geloof niet dat Danny erg kritisch is betreffende content, als de cijfers maar leuk tonen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:39 schreef broer het volgende:
Ja, dat zijn pijnlijke zaken. Ik vraag me ook af hoe Danny 's nachts slaapt als hij weet dat er dit soort dingen gebeuren op zijn forum.
Ik ben de laatste tijd helemaal into Elvis Costello.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:43 schreef broer het volgende:
Het wordt tijd voor een muziektip van Lamon.
Jemig!!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
Truste Lamon, ElisabethR, broer (sorry van toen, was mezelf niet) en tong80 (doeslieftegenElisabeth!)
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
broer (sorry van toen, was mezelf niet)
Goed om te zien dat we na 7 jaar nog steeds op een gemoedelijke status quo zitten.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
Truste Lamon, ElisabethR, broer (sorry van toen, was mezelf niet) en tong80 (doeslieftegenElisabeth!)
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig!!
Xenia. Wat een avond, eerst Lamon, en nu Xeen ook nog
Uit alle hoeken en gaten komen ze tevoorschijn. Gezellig.
Nouja gewoon... mijn postgemiddelde is wel dramatisch omlaag gegaan gok ik zoquote:Op maandag 4 februari 2008 02:10 schreef Lamonn het volgende:
Goed om te zien dat we na 7 jaar nog steeds op een gemoedelijke status quo zitten.
Zelfs Xenia post nog gewoon.
Ja gezellig.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Lamonn het volgende:
Eng, he?
Voor je het weet zijn we allemaal dood.
Nee, ik niet. De zoon wel, die is helemaal paardengek momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:12 schreef Xenia het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat je tegenwoording in Ierland woont Elizabeth? Wat doe je daar? Veel paardrijden?
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:19 schreef broer het volgende:
Precies die vrolijke noot die we al tijden misten, Lamon.
Ooit wil ik nog eens een weekje Ierland te paard doen. Schijnt heel mooi te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik niet. De zoon wel, die is helemaal paardengek momenteel.
Ik maak foto's
Nooit een break gehad?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit hier ook al 8 jaar....
Jemig.......
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:19 schreef broer het volgende:
Precies die vrolijke noot die we al tijden misten, Lamon.
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 02:23 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog eens een weekje Ierland te paard doen. Schijnt heel mooi te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |