Doei. Doe je de deur goed dicht ?quote:Op zondag 3 februari 2008 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Daarom kom ik jou nog even gedag zeggen en dan kom ik hier nooit meer.
Dag bwoew![]()
![]()
Jij bent hier nóg langer weggeweest dan sig: máándenlang. Marble, die de OP heeft gemaakt, heeft jou waarschijnlijk niet eens getroffen.quote:
Omdat die ander een wachtwoord naar een niet bestaand emailadres had. En daar weet ik even geen oplossing voor.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt, "Lamonn"?
Volgende keer kan ik RC er wel inplakken in plaats van ER?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent hier nóg langer weggeweest dan sig: máándenlang. Marble, die de OP heeft gemaakt, heeft jou waarschijnlijk niet eens getroffen.
Kan ik me nog herinneren, dus zal wel kloppen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:13 schreef Lamonn het volgende:
Omdat die ander een wachtwoord naar een niet bestaand emailadres had. En daar weet ik even geen oplossing voor.
Klaarblijkelijkquote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Marble het volgende:
Volgende keer kan ik RC er wel inplakken in plaats van ER?
[ afbeelding ]
Kost jou wel een vriendje op hyves.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk..
Ik begon me al bijna zorgen te maken.
Je kan altijd proberen een FA te PM'en/mailenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:13 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Omdat die ander een wachtwoord naar een niet bestaand emailadres had. En daar weet ik even geen oplossing voor.
Hyves is op zich geweldig hoor. Alleen niet als je een dronken mongool bent,die niet zo goed in staat is om internet en echte mensen van elkaar te scheiden.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:19 schreef Marble het volgende:
Hyves is toch voor paupers Lamon, dus wees blij dat je daar van af bent. Facebook is where it's at.
Ik heb mijn username al een keer van Sandraatje terug naar Lamon moeten helpen. Ik durf het bijna niet nog een keer te vragen..quote:Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef broer het volgende:
Ha, Lamon.
Even naar forum@fok.nl mailen. Helpen ze je vast wel.
Gewoon doen, ik kan me haast niet voorstellen dat ze jou of een willekeurige andere user niet willen helpen als het nodig is.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:27 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Ik heb mijn username al een keer van Sandraatje terug naar Lamon moeten helpen. Ik durf het bijna niet nog een keer te vragen..
Nee! Erbij plakken wel, maar niet vervangen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgende keer kan ik RC er wel inplakken in plaats van ER?
[ afbeelding ]
Hm... Dus Sandraatje is al bezet? Jammer...quote:Op maandag 4 februari 2008 01:27 schreef Lamonn het volgende:
Ik heb mijn username al een keer van Sandraatje terug naar Lamon moeten helpen. Ik durf het bijna niet nog een keer te vragen..
Ja je zal maar Sandraatje heten en dan niet eens je eigen naam kunnen registreren, welk een tragediequote:Op maandag 4 februari 2008 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dus Sandraatje is al bezet? Jammer...
Je kunt bij opties dat forum gewoon uit je eigen AT verwijderen, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dus Sandraatje is al bezet? Jammer...
Maar: gewoon doen. Ze helpen je vast. En je kunt meteen vragen of dat JOR-forum uit de Active Topics mag. Ik word helemaal gek van dat schandpaalforum dat continu prominent in beeld is.
Sinds wanneer? Dat kon bij dit forum namelijk niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Je kunt bij opties dat forum gewoon uit je eigen AT verwijderen, heb ik ook gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |