Jemig!!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
Truste Lamon, ElisabethR, broer (sorry van toen, was mezelf niet) en tong80 (doeslieftegenElisabeth!)
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
broer (sorry van toen, was mezelf niet)
Goed om te zien dat we na 7 jaar nog steeds op een gemoedelijke status quo zitten.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:04 schreef Xenia het volgende:
Truste Lamon, ElisabethR, broer (sorry van toen, was mezelf niet) en tong80 (doeslieftegenElisabeth!)
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig!!
Xenia. Wat een avond, eerst Lamon, en nu Xeen ook nog
Uit alle hoeken en gaten komen ze tevoorschijn. Gezellig.
Nouja gewoon... mijn postgemiddelde is wel dramatisch omlaag gegaan gok ik zoquote:Op maandag 4 februari 2008 02:10 schreef Lamonn het volgende:
Goed om te zien dat we na 7 jaar nog steeds op een gemoedelijke status quo zitten.
Zelfs Xenia post nog gewoon.
Ja gezellig.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Lamonn het volgende:
Eng, he?
Voor je het weet zijn we allemaal dood.
Nee, ik niet. De zoon wel, die is helemaal paardengek momenteel.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:12 schreef Xenia het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat je tegenwoording in Ierland woont Elizabeth? Wat doe je daar? Veel paardrijden?
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:19 schreef broer het volgende:
Precies die vrolijke noot die we al tijden misten, Lamon.
Ooit wil ik nog eens een weekje Ierland te paard doen. Schijnt heel mooi te zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik niet. De zoon wel, die is helemaal paardengek momenteel.
Ik maak foto's
Nooit een break gehad?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit hier ook al 8 jaar....
Jemig.......
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:19 schreef broer het volgende:
Precies die vrolijke noot die we al tijden misten, Lamon.
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 02:23 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog eens een weekje Ierland te paard doen. Schijnt heel mooi te zijn.
Ehhhh, dat weet ik niet meer, waarschijnlijk wel, paar maanden ofzoquote:
Voel je niks van.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:26 schreef Lamonn het volgende:
Gedeelde smart is halve smart.
Ik ben heel erg bang om dood te gaan. Dus ter compensatie wijs ik anderen graag op hun eigen stervelijkheid.
Het is wat morbide, maar het blijft een troost.
Grappig. Volstrekt inefficiënt en in het geval van oude schuurtjes nog totaal overbodig ook. Maar juist daarom zo leuk.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Zo zijn ze nu bezig in Galway een nieuwe estate te bouwen met allemaal dezelfde huizen. Maar op dat stuk land stond nog een derelict schuurtje, en dat schuurtje staat nu prominent te wezen tussen de splinternieuwe rijtjeshuizen.
Ik vond je er al zo wit uitzien bij Mickquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet eens. Ze was gewoon opeens niet meer verliefd. Maar goed, ik heb het al redelijk verwerkt.
Dat moet je nooit zeggen. Ze blijven vriendenquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:46 schreef Marble het volgende:
Trek het je niet aan, het was vast een lesbo. Of zo.
Want met lesbo's kan je geen vrienden zijn? (Okay het zijn nogal agressieve haatdragende gewelddadige types, maar als je daar van houdt...)quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet je nooit zeggen. Ze blijven vrienden
Toen was het nog goed hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond je er al zo wit uitzien bij Mick
Gecondoleerd, of gefeliciteerd, wat het meest van toepassing is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo lieve mensen, waaronder Xenia. Aangezien mijn relatie weer beeindigd is zal ik hier vast weer vaak na enen te vinden zijn. Ieder nadeel heb z'n voordeel.
Ik ben ook weer niet zo jong en naief hoor, tong. Voorlopig even niet. En ik red me voorlopig wel en heb het desondanks toch wel leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet je nooit zeggen. Ze blijven vrienden
Allereerst: ze maakt d/t fouten. Maar goed, dat maakt in bed weinig uit.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:01 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Gecondoleerd, of gefeliciteerd, wat het meest van toepassing is.
Niet erg on-topic, omdat een relatie in mijn huidige toestand wel het laatste is waar ik op zit te wachten, maar misschien heb ik wel wat aan je als leeftijdsdeskundige (aangezien het desbetreffende meisje 21 jaar is, meer jouw generatie zeg maar..).
Naar aanleiding van de volgende woordwisseling, hoe groot of klein acht jij de kans dat ik ooit met 'r in bed eindig?
hey,
ik ben niet bang hoor
maar het lijkt me idd erg leuk om een keer te gaan poolen of midgetgolven.
Ik heb het nu 2 weken even heel erg druk.
Moet deze week allemaal werkstukken inleveren, waar ik duidelijk te laat mee ben begonnen
En volgende week heb ik tentamen week.
Ik hoop dat je het niet erg vind om het dan uit te stellen naar die week daarna.
Ik vind wel dat je je wat minder zorgen moet maken, je hoeft niet voor mij te denken, laat dat maar aan mij over![]()
groetjes kim
----------------------------------------
Van: Davy
Datum: 2008-01-28 00:03:30
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Ik ga ff terugkomen op dat dansen.
Heb het idee dat je nog steeds bang bent dat ik wat wil ofzo..
Andere ideetjes:
Keertje poolen (als je dat leuk vind)
Midgetgolfen (Me niet uitlachen, want ik heb het vaak gedaan en het is gewoon retecool)
Of gewoon een keertje ergens wat drinken..
Ik zou het verder laten zitten, als je niet gezegd had dat je het altijd leuk vindt om wat gezelligs te doen.
Heb 't idee dat je nog steeds bang bent dat ik op zoek ben naar een relatie of wat dan ook, maar das echt niet zo.
Ik vind je leuk omdat ik om je moest lachen toen je zo met Targol in je maag zat en omdat je altijd zo lief klinkt aan de telefoon. (en ik vind je knap, da's waar, maar dat is alleen maar een compliment toch?)
Ik ben niet verliefd op je, ik hoef geen relatie, en je hoeft je geen zorgen te maken voor een druk zoals je dat zei.
Groetjes, Davy
Van: Kim
Datum: 2008-01-21 17:19:10
RE: RE: RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Gelukkig maar!!
waar zou je dan willen dansen?
Datum: 2008-01-19 15:58:19
RE: RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Meer hoeft van mij ook niet, hoor.:)
Een keertje ergens gaan dansen ofzo..?
Davy
Datum: 2008-01-19 11:00:51
RE: RE: RE: Niet doen hoor.
Hey,
Ik begrijp niet dat ik het nooit had gemerkt dat je me leuk vindt.
Ik denk dat ik idd niet van dat soort gevoelens over jou heb, ik heb jou ook nog nooit zo bekeken als ik eerlijk moet zijn.
Maar iets gezelligs doen vind ik altijd leuk!
Als het wel als vrienden gebeurd.
Ik kan er namelijk niet zo goed tegen als ik een soort van druk voel omdat iemand wat van mij verwacht.
Als er dan een klik is dan kijken we wel hoe het loopt.
Ik ben meer het type dat met de dag leeft
groetjes
Datum: 2008-01-17 13:30:29
RE: RE: Niet doen hoor.
Relatie? Iew, ik bedoelde meer dat ik af en toe wat leuks zou willen doen, met iemand die ik lief en knap vind. (Ik heb een bindingsangst, da's nie normaal)
Maar je moet echt ff eerlijker zijn.
Zeggen ik vind je erg aardig maar ik wil even geen relatie, is niet handig.
Wat je moet zeggen is, je bent een aardige gast, maar ik voel me gewoon niet aangetrokken tot je.
Is duidelijker, zijn we er meteen uit, en kan je gewoon met iemand anders aan de gang, zonder dat ik dan ga denken "heh? maar ze wilde toch ff geen vriend?"
Neem ik je ook helemaal niets kwalijk, maar dan is het net ff wat eerlijker.
Groetjes, Davy
Datum: 2008-01-17 06:56:34
RE: Niet doen hoor.
haha, nee hoor daar ligt het niet aan
k zou nemelijk ook niet op mn vrije dag willen werken als k daar al bijna altijd zou zijn.
k bedoelde er verder niks mee.
k vind je erg aardig maar op dit moment wil ik even geen relatie, heb namelijk nog niet zo langgeleden mn relatie op een rot manier afgesloten.
k wilde jou niet negeren hoor, maar wist ff niet wat ik er op moest zeggen.
werkse, groetjes kim
Datum: 2008-01-16 22:55:51
Niet doen hoor.
Niet dat ik 't niet waarder dat je zo aardig bent om zo vroeg voor me te komen, maar nu heb ik het gevoel dat je omdat ik gezegd heb dat ik je leuk vind, je extra aardig moet zijn na je afwijzing.
Alsof ik iets slechts over je zou zeggen over je tegen John ofzo, als je dat niet doet.
Als dat niet de reden was, heb ik niets gezegd, maar denk dat absoluut niet. Zo ben ik echt niet.
Het feit dat je je nooit ziek meldt en er altijd bent maakt je al een prima collega.
Niet relaxt maar vet cool.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh jongens, ik krijg trouwens donderdag mijn bul (in het voor Marble in ieder geval wel herkenbare Bushuis) en geef zaterdag mijn Grote Afstudeerfeest en ga de dag daarna op vakantie.
Relaxt, nietwaar?
alcohol filoso-fish and intellectufo is my middle name.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ogottegottegottegod.... Krijgen we dat weer
Bluezzdame, je hoeft niet te gaan liggen tenzij het volgende beantwoorden je in liggende positie prettiger lijkt:
- Post waarom je SBer wilt zijn, en graag moverend, want iedereen wil SB-er zijn
- Noem minstens 1 band waar lamon fan van is
- Waar heeft I.R. een studiestage gevolgd en uit welk land kwam zijn laatste vriendin?
- Wie is DE intellectueel in deze reeks
- Wie missen we
Verder moet je minstens 1 nacht volledig doorposten tot aan 06:00 a.m. want anders hoor je niet bij de SB-ers
Een en ander dient te gebeuren in een melancholische state of mind, met inname van de nodige alcohol, en met het posten van een juist antwoord in de AKQ. Liefst filosofisch.
5,5, Marble, dus het valt mee. Waarvan 1 jaar over de scriptie. En ik heb nu wel een paar punten over, dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:19 schreef Marble het volgende:
Is het wel summa cum laude trouwens IR? Je hebt er immers 12 jaar of zo over gedaan dus dan verwachten we wel een hoop negens natuurlijk.
Ik hou niet zo van gek. Ik hou van saai en gewoon en slaapverwekkend. Jij ook?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:26 schreef tong80 het volgende:
Nee heeft een vette baan en is zo gek als een deur
Leuk gek
Lijkt me leuk. Wat heeft hij gestudeerd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:26 schreef tong80 het volgende:
Nee heeft een vette baan en is zo gek als een deur
Leuk gek
Weer zo'n mooi beroep waar maar al te vaak onterecht gekscherend over gesproken wordt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:24 schreef Marble het volgende:
En wat is ie nu, tong? Buschauffeur?
Nee alleen als ze bloedmooi zijn. Maar daar ben ik dan weer te saai voor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gek. Ik hou van saai en gewoon en slaapverwekkend. Jij ook?
Het was tongue in cheek hoor, ik hou wel van buschauffeurs. Zonder hen zou de hele economie instorten en zouden we allemaal leven zoals die savannebewoners uit Groeten Uit De Rimboe. *ril*quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:30 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Weer zso'n mooi beroep waar maar al te vaak onterecht gekscherend over gesproken wordt.
Respect voor de buschauffeurs op deze wereld.
Hij is psycholoog. En Lamon de jongen die met 10 10 slaagde op het Gym dit jaar wilde eerst busschauffeur worden voor zijn studie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Wat heeft hij gestudeerd?
Ik ga hier morgen zóóóó ontzettend spijt van krijgen. Dat ik hier post, bedoel ik.![]()
Wat is daar dan zo schaamtevol aan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Wat heeft hij gestudeerd?
Ik ga hier morgen zóóóó ontzettend spijt van krijgen. Dat ik hier post, bedoel ik.![]()
Jouw übervette topic is niet beschamend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is daar dan zo schaamtevol aan?
Die naam is wel echt helemaal verkeerd gespeld trouwens.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lange tijd niet gezien trouwens, wyccie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |