ik ben ook net wakker ja :pquote:
Kampioen!quote:De verdeling van de tv-gelden van de eredivisie zal voortaan op een andere manier plaatsvinden. VI heeft de documenten bemachtigd waar het allemaal in staat en watchers Iwan van Duren en Tom Knipping lichten een tipje van de sluier.
Er zijn genoeg supporters die gewoon kritisch kunnen zijn over eigen spelers hoor..quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar die bekijken het dan ook door de Ajax-brilIk probeer een discussie aan te zwengelen, juist omdat ik er wat verder vanaf sta
Dat laatste is lang geleden, niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Er zijn genoeg supporters die gewoon kritisch kunnen zijn over eigen spelers hoor..
de Steek is op dit moment gewoon goed.. en zal met de jaren alleen maar beter worden.. enige puntje waar hij aan mag werken is zijn uitstraling.. hij mag nog IETS meer rust proberen uit te stralen..
Mja goed.. aan de andere kant.. wel of geen uitstraling.. als hij zijn goal maar schoon houdt..
Luque, Gabriquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Een speler oppikken die 3 jaar NIET heeft gespeeld is een TE GROOT risico die je neemt.
Kenneth blijft en zwaait bij ons uitquote:Perez: "Ik was geen vervelende jongen"
Kenneth Perez werd in zijn eerste periode bij Ajax regelmatig afgeschilderd als lastige jongen. Onterecht, zo vindt de Deen zelf. "Ik heb nooit een basisplaats geëist. Dat bestaat namelijk niet."
"Zoiets wordt door één iemand de wereld ingeslingerd en iedereen neemt het klakkeloos over", zo blikt Perez op de officiële clubsite van Ajax terug op zijn vorige periode.
Afgelopen zomer vertrok de oud-international naar PSV. Toch bleef Ajax altijd de grote liefde van Perez. "Altijd gehad en daar is ook nooit iets aan veranderd. In het voetbal is niets zeker - ik ben daar misschien wel het beste voorbeeld van- maar normaal gesproken is Ajax mijn laatste club."
Valt wel mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch wel twee spelers van een totaal ander kaliber.
Ik geloof niet dat zij ook zo blessuregevoelig (Luque sowieso weinig) waren. Gabri heeft zich naar mijn voortreffelijk hersteld, Luque in iets mindere mate maar ik blijf vertrouwen in hem houden.quote:
Doe eens een gokjequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom heeft Vitesse het contract van die Michel Jansen ontbonden dan? Dat zal niet zomaar zijn.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom heeft Vitesse het contract van die Michel Jansen ontbonden dan? Dat zal niet zomaar zijn.
quote:Reden voor de ontbinding van het contract is 'het voortschrijdende verschil van inzicht over de weg die Jansen na zijn medische problemen moest gaan', meldt de club.
Doorhalenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:50 schreef Jasza het volgende:
Jezus zondag weer tering vroeg opstappe.
Tis zonde, blijf maar lekker thuis op tv kijken, dat verlies zal je ook geen goed doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef Jasza het volgende:
Nu iig lekker naar Breda, totaal naar de klote, koorts allesz maar jewaited.
Waarom moet hij zondag vroeg opstappenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:50 schreef Jasza het volgende:
Jezus zondag weer tering vroeg opstappe.
Dat lijkt mij ook eigenlijk, maar als het wel zou kunnen zou dat een geweldige vervanger van Huntelaar zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
staat erg vaak basis bij barca,
laten ze onmogelijk gaan
en dan is het inderdaad tijd om het in handen te geven van de medische staf van Ajaxquote:
Met die slagers van ons ligt ie binnen een week onder de groene zoden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan is het inderdaad tijd om het in handen te geven van de medische staf van Ajax![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |