abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56064048
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:08 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Staat bovendien niet op in slechte wedstrijden, iets wat je Sneijder destijds wel zag doen.
de Guzman is 3,5 jaar jonger als Sneijder!
3 seizoenen geleden scoorde Sneijder 7 maal in 30 wedstrijden. De Guzman heeft er nu in 17 wedstrijden al 7 in liggen.
Ik weet niet of je het weet, maar de Guzman is pas 20.
pi_56064050
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ze schelen maar drie jaar. Sneijder was in zijn beginjaren niet veel beslissender dan de Guzman nu.
Schotland - Nederland? Toen was ie niet veel ouder dan de Guzman nu hoor .
pi_56064064
Ik vrees alleen dat de Guzman aan het eind van dit seizoen al wil vertrekken... Helaas.
pi_56064080
Die wil denk ik eerst horen of Feyenoord in de zomer nog echt goed gaat investeren. En mocht ie al vertrekken, dan kunnen we met dat geld ook mooi inkopen .
pi_56064088
Maar goed, gezien de leeftijd is de vergelijking met Sneijder idd niet zo eerlijk, ik had een ander voorbeeld moeten nemen.
pi_56064090
De Guzman zal never nooit in de buurt komen van Sneijder trouwens. Op alles aspecten is hij superieur aan De Guzman. Sneijder behoort tot de Europese top.

Hij moet de concurrentie met Affelay aangaan. Beetje meer van zijn niveau.
pi_56064091
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:07 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

De stap 'eerst maar weer eens bij de eerste 5 eindigen ipv meteen shoppen bij Europese topclubs en miljoenensalarissen uit te geven'? .
Haha. Dan hebben we denk ik een verschil van inzicht, want ik geloof niet dat de nieuwe jongens een onverantwoord hoog salaris zullen verdienen bij Feyenoord.
Naar mijn mening had Feyenoord na vorig seizoen versterking nodig in elke linie met als profiel (liefst) Nederlandstalig en leidende kwaliteiten. Daar is Feyenoord meer dan goed in geslaagd, zal iedereen beamen. Dat Van Marwijk voor de winterstop aangaf dat hij het liefst nog drie directe versterkingen wilt (weer in elke linie één) om écht mee te doen om de titel, geeft aan dat Feyenoord naar mijn mening zoekende is om 'het probleem' op te lossen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:17:48 #58
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56064126
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:12 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

1 wedstrijd zegt niet zoveel he. Bovendien noem je met Sneijder een ander verhaal. Sneijder scoorde 3/4 van zijn goals uit afstandsschoten, die klasse heeft De Guzman helaas niet. Die moet het hebben van een neusje voor de goal. Toch blijf ik vinden dat je veel te veel eist van een speler die niet zo lang geleden 20 is geworden en 1,5 jaar(ik laat het vorige seizoen erbuiten) op het hoogste niveau speelt. 7 goals en 5 assists is zeer netjes voor zo'n speler. Dit seizoeni is ie al vaak belangrijk genoeg geweest, Roda uit, Graafschap thuis, Ajax thuis (ondanks zijn fout) en vandaag ook weer.
pi_56064152
Wat is onverantwoord? Iemand als Makaay heeft groot gelijk als ie 1,5 miljoen per jaar eist, net als Gio.

Nou ja, zoeken is niet genoeg natuurlijk, Bert weet ook gewoon goed wat er moet gebeuren. Het probleem ligt bij Woerts en de scouting, die in mijn ogen niet genoeg gedaan hebben in de afgelopen 3 maanden. In elk geval vermijden ze de schijn niet eens.
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:24:23 #60
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56064196
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:20 schreef De.Kromme het volgende:
Wat is onverantwoord? Iemand als Makaay heeft groot gelijk als ie 1,5 miljoen per jaar eist, net als Gio.

Nou ja, zoeken is niet genoeg natuurlijk, Bert weet ook gewoon goed wat er moet gebeuren. Het probleem ligt bij Woerts en de scouting, die in mijn ogen niet genoeg gedaan hebben in de afgelopen 3 maanden. In elk geval vermijden ze de schijn niet eens.
Wat doet Woerts fout dan? Hij heeft een boel investeerders binnengehaald en met die miljoenen er voor gezorgd dat dit elftal er staat hoor? En is voorderest verantwoordelijk voor dingen als dat Amstel-spotje.
pi_56064204
Andere goedkope optie zou zijn om eens contact op te nemen met Chelsea of Madrid of ze nog 2 bankzitters hebben die ze een half jaartje zouden willen verhuren. Voor ons weinig risico, we zijn een half jaartje uit de brand en in de zomer kun je dan in gaan kopen.
pi_56064253
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Wat doet Woerts fout dan? Hij heeft een boel investeerders binnengehaald en met die miljoenen er voor gezorgd dat dit elftal er staat hoor? En is voorderest verantwoordelijk voor dingen als dat Amstel-spotje.
Bosz kwam met dat plan toch? . Ik was altijd onder de indruk van Woerts z'n CV, maar ik denk dat ie meer uit het merk Feyenoord had kunnen persen. Je werkt niet voor niets bij Coca Cola in een topfunctie.
pi_56064322
quote:
Van Marwijk: We moeten versterken
HELMOND - Als Feyenoord dit seizoen meer kans op een hoofdprijs wil maken, dan moet de Rotterdamse club zich in januari wel degelijk versterken. Dat zei trainer Bert van Marwijk dinsdag in Helmond desgevraagd na de probleemloze bekerzege op de amateurs van SV Deurne (4-0).

„Maar wil je er wel bij schrijven dat de aanwinsten wel mogelijk moeten zijn?”, vulde Van Marwijk snel aan. Met andere woorden: hij maakt er geen halszaak en heeft begrip als er eventueel helemaal niemand bijkomt in deze winterperiode.

De Rotterdamse clubleiding heeft 5 miljoen euro voor nieuwe speler(s) in kas, maar wil alleen voetballers aantrekken die meteen van toegevoegde waarde zijn in de huidige ploeg. Van Marwijk wil het liefst voor elke linie een nieuwe kracht erbij, maar voorlopig heeft technisch manager Peter Bosz deze transfermaand nog niemand kunnen presenteren.

Met Serginho Greene in de defensie (voor André Bahia) en Theo Lucius (voor Nuri Sahin) op het middenveld was Van Marwijk redelijk tevreden over zijn team in Helmond. „We zitten momenteel niet zo lekker in ons vel. Daarom kan ik met deze 4-0 best wel leven. We hebben zeker niets groots gespeeld, maar het zag er iets stabieler uit dan de laatste weken. Vooral de opbouw van achteruit was rustiger en beter. Maar ja, dat had misschien ook wel met de tegenstander te maken. De oplossing met Greene en Lucius is me in elk geval redelijk goed bevallen. Misschien ga ik er wel mee door.”
pi_56064332
-edit -
laat maar, ik ga slapen

[ Bericht 45% gewijzigd door De.Kromme op 16-01-2008 01:41:12 ]
pi_56064399
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:49:21 #66
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56064476
Moet er geen spits bij?
pi_56065589
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:55 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ssssssst
zit je nou gasgeluidjes te maken palestijntje?
pi_56065614
Mijn god, de Kromme gaat weer los. Lig nog net niet in een stuiptrekking hier.
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef De.Kromme het volgende:
Staat Bosz straks met z'n nieuwe 15 miljoen in de zomer, en zijn we lekker afhankelijk van afdankertjes. Want zodra PSV of Ajax (zeer waarschijnlijk (voorronde) CL spelend) een speler wil hebben, is het voor ons alleen maar afwachten of bovenstaande clubs die speler niet willen hebben, misschien mogen wij dan . Zo blijven we steeds nét de minste van de 3 topclubs en blijf je in die spiraal waar we al zoveel jaren inzitten.
De Cler, Hofland, Makaay en van Bronckhorst worden gehaalt zonder dat er uitzicht op Europees voetbal is. Hoezo afdankertjes?

En was jij het niet die zij dat de Guzman behouden moest blijven, omdat anders het 'bouwen' van het team weer opnieuw kon beginnen?

Wat doet Feijenoord fout met de scouting? Zeker dat ze op het laatste moment bekijken of ze iemand alsnog moeten halen of niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:35:27 #69
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_56066627
Rondje verder..
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:11:34 #70
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56067227
Die Michael Jansen was trouwens wel een goede voordat 'ie problemen kreeg aan z'n hart.

Zat ten tijde van die problemen volgens mij net in de voorselectie van het Nederlands elftal, al zegt dat tegenwoordig natuurlijk geen kut.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56067294
Maarja als je al 3 jaar langs de kant staat, wegen zo'n 'hartkwaal'..

Vraag me toch af of dat ooit nog wat wordt.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_56067420
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Bruins vind ik trouwens een groter talent, al heeft die een flinke terugval momenteel.
Je kan ook zo lekker overdrijven hè, vergeet niet dat hij bijna een maand geblesseerd geweest is!
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:25:45 #73
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56067459
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:15 schreef Staanplaats het volgende:
Maarja als je al 3 jaar langs de kant staat, wegen zo'n 'hartkwaal'..

Vraag me toch af of dat ooit nog wat wordt.
Tsjah, heb je wel gelijk in. Gewoon te riskant om zo'n iemand te halen.
Aan de andere kant is hij wel transfervrij.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56067523
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:12 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ga lekker in het ajaxtopic joden zitten verheerlijken!
pi_56067599
Laat hem weekje meetrainen en onderzoeken door het EMC

Kan de TT niet worden: Waar Lee zelfs door Amateurs niet gevreesd word
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:46:10 #76
63192 ursel
pi_56067792
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:25 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Tsjah, heb je wel gelijk in. Gewoon te riskant om zo'n iemand te halen.
Aan de andere kant is hij wel transfervrij.
Mja. Als je zo'n pipo een contract voor anderhalf jaar aanbiedt met een extra optie tot verlenging erbij. Wat kan dan het risico nog zijn.
pi_56067797
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan de TT niet worden: Waar Lee zelfs door Amateurs niet gevreesd word
Ik weet niet wat het is met Lee. Hij heeft een actie in huis om een speler voorbij te komen. Hij heeft echt een hele gevaarlijke voorzet. Ik denk zelfs dat er geen speler in de eredivisie rond loopt die een betere passeeractie en voorzet in huis heeft.
Alleen wat ik mis bij hem is het doorzettingsvermogen. Hij komt over als een brutale Koreaan, maar in het spel zie je dat niet terug.
pi_56067915
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is met Lee. Hij heeft een actie in huis om een speler voorbij te komen. Hij heeft echt een hele gevaarlijke voorzet. Ik denk zelfs dat er geen speler in de eredivisie rond loopt die een betere passeeractie en voorzet in huis heeft.
Alleen wat ik mis bij hem is het doorzettingsvermogen. Hij komt over als een brutale Koreaan, maar in het spel zie je dat niet terug.
Overdrijven is ook een vak hoor
pi_56067949
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak hoor
Mwa, noem een speler die een betere voorzet + passeer actie heeft?
pi_56068082
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mwa, noem een speler die een betere voorzet + passeer actie heeft?
Hadouir, Pranjic, George, Jenner en Suarez.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:00:49 #81
63192 ursel
pi_56068088
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat doorzettingsvermogen overheerst dan in ieder geval de acties..
Hij heeft het misschien wel in zich, maar het uit zich niet echt.

De combinatie is die nou ook niet echt bepaald gewend..
Maarja, misschien komt het er nog wel uit.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:20:28 #82
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56068522
Vond de opstelling van Bert gister zeker niet slecht.. Vrijdag maar weer zo spelen denk ik zo
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56068553
Flikker Lee er dan aub uit en zet daar Wijnaldum neer ofzo.

Lucius deed het best aardig daar opt middenveld!!
pi_56068576
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:

Wijnaldum is ook geen buitenspeler.
pi_56068592
We moeten die buitenspelers gewoon vergeten en 4-4-2 gaan voetballen.
pi_56068762
quote:
SC Heerenveen wil revelatie Bradley verkopen

16/01/2008 11:00

SC Heerenveen ziet zich genoodzaakt Michael Bradley komende zomer te laten vertrekken. De twintigjarige Amerikaan heeft een aanbod zijn contract te verlengen naast zich neergelegd.

'Michael is ambitieus en wil zijn horizon verbreden. Willen we nog wat geld voor hem ontvangen, dan zullen we hem komende zomer moeten verkopen', zegt technisch directeur Yme Kuiper deze week in Voetbal International.

Bradley heeft zich dit seizoen in de etalage gespeeld door zeven keer te scoren in achttien competitieduels. Onder meer Hamburger SV heeft belangstelling voor de middenvelder.
Nou Feyenoord... Lijkt me niet dat hij veel hoeft te kosten.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:29:55 #87
63192 ursel
pi_56068779
quote:

Ook vanaf daar wist die een zeer knullige bal te spelen..
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:30:31 #88
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56068798
quote:

Deed ie vorig seizoen ook (voor zover mogelijk)

Maar kan Bert anders niet Lee op links doen, De Guzman op rechts en Bruins in het midden om een keer te proberen? Heb je Bruins die de aanvoer naar Makaay verzorgd.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56068870
Bruins weg van de flank juich ik toe maar Guzman aan de zijkant vind ik weer niet veel. Anders zet Lucius rechts (niet als buitenspeler) en Gio links en Guz en Bruins diep in de rug. Tegen excelsior moet dat kunnen!!
pi_56069160
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Bruins weg van de flank juich ik toe maar Guzman aan de zijkant vind ik weer niet veel. Anders zet Lucius rechts (niet als buitenspeler) en Gio links en Guz en Bruins diep in de rug. Tegen excelsior moet dat kunnen!!
Ik wordt echt gestoord van die uitroeptekens van je

slechte tvp
pi_56069243
quote:
------------------Timmer------------------
Greene------Buijs---Hofland----de Cler
------------------Lucius-------------------
Buijs-----------------------------------Gio
-----------Guzman---Bruins-------------
-----------------Makaay-------------------
pi_56069327
Of
quote:
Tiendalli---Greene---Hofland----de Cler
------------------Lucius-------------------
Buijs-----------------------------------Gio
-----------Guzman---Bruins-------------
pi_56069330
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
1 x Buijs is al een risico maar 2 x?

Verder wel een gode opstelling. Als ie t maar laat de Guzman en zeker Bruins aan de zijkanten weg te proppen

Gooi Fer er maar weer eens in.
pi_56069360
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

1 x Buijs is al een risico maar 2 x?

Verder wel een gode opstelling. Als ie t maar laat de Guzman en zeker Bruins aan de zijkanten weg te proppen

Gooi Fer er maar weer eens in.
Hoezo 2 keer Buijs een risico?
Ik vond Jordy Buijs een sterke indruk maken in de voorbereiding. En in het 2de elftal is hij steeds e uitblinker samen met Wijnaldum. Ik snap niet dat hij geen kans krijgt.
pi_56069389
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of
[..]
Of:

Buijs-----Greene---Hofland----de Cler
-------------Lucius----Fer----------------
Guzman--------------------Bronckhorst
------------------Bruins-------------------
pi_56069405
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoezo 2 keer Buijs een risico?
Ik vond Jordy Buijs een sterke indruk maken in de voorbereiding. En in het 2de elftal is hij steeds e uitblinker samen met Wijnaldum. Ik snap niet dat hij geen kans krijgt.
Ik dacht dat je t wilde proberen met D Buijs in t centrum
pi_56069413
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Of:

Ook een goede opstelling idd.
Er moet gewoon wat veranderen in het systeem. Zoals we nu voetballen word het niets.
pi_56069432
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Of:

Of:

------------------Lucius------------------
-----------Makaay---Mols/Lee-----------
pi_56069857
Vanavond 100 jaar Feyenoord in profiel op ned 2!!

Wat ik me trouwens afvraag is wat voor operatie aan zn hart Jansen gehad hebt want ik heb ook hartritmestoornissen en ik mag NOOIT meer voetballen in clubverband omdat dan dat apparaatje (dubbele pacemaker) kapot kan gaan en ik onbeschermd ben.
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:14:08 #100
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_56069891
Die bradley is misschien wel een leuke speler om erbij te halen ja!
Speelt lekker, en laat leuke dingen zien... veel zal ie niet gaan kosten lijtk me..
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')