abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56063712
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef De.Kromme het volgende:

[..]
Bruins vind ik trouwens een groter talent, al heeft die een flinke terugval momenteel.
Staat niet op zijn favo positie.
pi_56063720
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De Guzman heeft juist wel rendement op lange termijn maar die wil je dan wel weer weg hebben
Zoals ik zei : ik denk dat 2 andere spelers rendementvoller kunnen zijn . De Guzman is een pure voetballer en die hebben we er al zoveel...
pi_56063728
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Staat niet op zijn favo positie.
Dat ook nog eens ja.
pi_56063738
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Als we een keer de beker kunnen winnen, dan is het dit jaar wel...
Onmogelijk. De beker is plichtsgetrouw voor ons.
pi_56063763
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Als we een keer de beker kunnen winnen, dan is het dit jaar wel...
De kans is groter dan normaal, maar ik zie ons nog niet zo makkelijk winnen tegen NAC of Ajax.
pi_56063785
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:52 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

De kans is groter dan normaal, maar ik zie ons nog niet zo makkelijk winnen tegen NAC of Ajax.
Wij kegelen morgen NAC al uit de beker.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:54:35 #32
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56063799
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:50 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Zoals ik zei : ik denk dat 2 andere spelers rendementvoller kunnen zijn . De Guzman is een pure voetballer en die hebben we er al zoveel...
Wel de pure voetballer met het meeste rendement op het middenveld op zo'n jonge leeftijd. Verkoop dan Hofs ofzo.
pi_56063801
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:53 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wij kegelen morgen NAC al uit de beker.
Mm het zou wel echt Ajax zijn om na zo'n goede wedstrijd tegen AZ te verliezen op penalty's tegen NAC .
pi_56063807
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Afellay is een wonderkind ja. Alleen raakt hij al geblesseerd aan zijn enkel als hij valt op zijn heup ofzo en mist zodoende op zijn minst 1/3 van het seizoen. De Guzman verbaast me juist fysiek, krijgt soms enorme aanslagen te verduren, maar staat gelijk weer op.
Daar heb je een punt.

Maar de voetbalkwaliteiten stonden hier ter discussie. Het is de beste veldspeler die PSV heeft. Hij versnelt het spel zoveel meer binnen het team door zijn aanwezigheid. Een aanjager die altijd een gedreven indruk maakt. De Guzman daarentegen is een speler die vaker op de achtergrond valt en meer een neusje heeft voor doelpunten.
  woensdag 16 januari 2008 @ 00:55:15 #35
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56063810
Als we maar geen Roda, ajax/nac uit loten
dan komen we ver
pi_56063812
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:54 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Mm het zou wel echt Ajax zijn om na zo'n goede wedstrijd tegen AZ te verliezen op penalty's tegen NAC .
Ssssssst
pi_56063813
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Wel de pure voetballer met het meeste rendement op het middenveld op zo'n jonge leeftijd. Verkoop dan Hofs ofzo.
Die moet je dan juist weer niet verkopen, die heeft pit en levert bovendien hoogstens 6 miljoen op.
pi_56063861
quote:
Michael Jansen

ROTTERDAM - Feyenoord overweegt verdediger Michael Jansen transfervrij over te nemen van Vitesse. De 23-jarige speler ontbond gisteren zijn contract bij de Arnhemse club.

Feyenoord ziet in Jansen een geschikte en betaalbare kracht om de defensie te versterken. ,,Jansen is een interessante speler,’’ zegt technisch manager Peter Bosz.

,,Meer wil ik er niet over zeggen.’’ Jansen vertrekt bij Vitesse omdat hij na hartritmestoornissen al bijna drie jaar langs de kant staat.
pi_56063865
quote:
'Feyenoord toont interesse in Coelho'

De Braziliaan Coelho staat volgens zijn zaakwaarnemer in de belangstelling van Feyenoord en AS Roma. De verdediger leek te verkassen naar Celtic, maar deze transfer werd deze week afgeblazen.

De zaakwaarnemer van de 24-jarige Braziliaanse verdediger liet weten dat zijn pupil niet genegen was eerst een proefperiode af te werken bij Celtic. "Ik begrijp niet waarom Celtic zo iemand als Coelho voor een stage wil laten komen. Hij is een volwassen speler die zelfs al voor het nationale elftal uitkwam", aldus de vertegenwoordiger van Coelho tegenover The Evening Times.

De zaakwaarnemer noemde Feyenoord als zijnde een van de clubs die belangstelling toonden voor zijn pupil. "Ik ben niet blij met Celtic na dit incident. Maar misschien is het maar goed, hoe goed is het Schotse voetbal nu in Europa? Celtic zal er spijt van krijgen, want ik ben er van overtuigd dat hij een topspeler zal worden in Europa. We zullen zien wat er nu gaat gebeuren aangezien zowel Feyenoord als ook AS Roma interesse hebben getoond."

Coelho speelde één interland voor Brazilië en verkreeg zijn bekendheid in het buitenland door de elleboog die hij uitdeelde aan Kerlon. Laatsgenoemde is een begrip door zijn zogenoemde 'zeehondendribbel'. De verdediger komt momenteel uit voor het Braziliaanse Corinthians.
pi_56063867
Hofs is goed voor tenminste 7 doelpunten per seizoen, evenveel gele kaarten, en evenveel blessures.

Je kunt veel over Hofs zeggen maar rendement heeft hij wel. Niet verkopen dit talent dus.

De Guzman vindt ik ook nog lang niet zo compleet als dat hij zou moeten zijn, tot nu toe fysiek niet sterk genoeg en in de passing te slordig, wat dat betreft is Afellay véél verder, net als Engelaar overigens. Ik hoop dat De Guzman wel volwassen wordt, want hij heeft de potentie alleen ik wacht er al 2 seizoenen op, hij is niet veel gegroeid sinds afgelopen seizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56063870
Here we go again
pi_56063922
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Leuk, maar als je vervolgens enkel spelers van het niveau middenmoot op de bank hebt zitten, heb je over een geheel seizoen gezien net zoveel aan die toppers als aan een redelijke speler + nog een redelijke speler op de bank.
Er is sprake van een proces. Als je kijkt waar Feyenoord aan het einde van vorig jaar stond en waar het nu staat zijn er al grote stappen gezet en heeft het nu een selectie die niemand (ook jij niet, weet ik zeker) voor mogelijk hield.
pi_56063926
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Hofs is goed voor tenminste 7 doelpunten per seizoen, evenveel gele kaarten, en evenveel blessures.

Je kunt veel over Hofs zeggen maar rendement heeft hij wel. Niet verkopen dit talent dus.
Z'n mentaliteit is goed, eigenlijk de enige speler met power bij ons. Jammer dat ie idd teveel domme overtredingen maakt en natuurlijk erg klein is.
quote:
De Guzman vindt ik ook nog lang niet zo compleet als dat hij zou moeten zijn, tot nu toe fysiek niet sterk genoeg en in de passing te slordig, wat dat betreft is Afellay véél verder, net als Engelaar overigens. Ik hoop dat De Guzman wel volwassen wordt, want hij heeft de potentie alleen ik wacht er al 2 seizoenen op, hij is niet veel gegroeid sinds afgelopen seizoen.
Idd. Ik had gehoopt dat ie wat beslissender zou worden (zoals die ene wedstrijd tegen NEC), maar helaas is ie dat nog steeds te weinig.
pi_56063939
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:02 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Er is sprake van een proces. Als je kijkt waar Feyenoord aan het einde van vorig jaar stond en waar het nu staat zijn er al grote stappen gezet en heeft het nu een selectie die niemand (ook jij niet, weet ik zeker) voor mogelijk hield.
Mee eens, maar misschien hebben we een stap overgeslagen in het proces.
pi_56063957
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:03 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Mee eens, maar misschien hebben we een stap overgeslagen in het proces.
Welke dan?
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:05:49 #46
123545 DatMeenJeNiet
pi_56063960
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 00:59 schreef Tomatenboer het volgende:

Als je dat rampzalige seizoen van vorig jaar niet meetelt is hij pas 1,5 seizoen bezig in het betaalde voetbal he. En ik vind hem dit seizoen één van de betere van Feyenoord. Fysiek is hij juist ijzersterk? Heeft zijn lengte niet mee nee, maar dat hoeft niet voor een aanvallende middenvelder. Ondanks zijn lengte, wordt hij niet snel weggezet op kracht, is hij de snelste speler van Feyenoord en komt hij ondanks zijn 1.75 (oid) met zijn sprongkracht bij hoge ballen boven bijna iedereen uit. Met Afellay noem je zoals ik al zei een klasse appart, maar Engelaar is een jaar of 8 ouder
pi_56063962
De Guzman is nog niet constant genoeg. Vaak lijkt het af hij op bepaalde momenten in de wedstrijd zijn concentratie verliest waardoor hij met een persoonlijk fout de ploeg in problemen brengt.
pi_56063995
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:05 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Welke dan?
De stap 'eerst maar weer eens bij de eerste 5 eindigen ipv meteen shoppen bij Europese topclubs en miljoenensalarissen uit te geven'? .
pi_56064015
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Guzman is nog niet constant genoeg. Vaak lijkt het af hij op bepaalde momenten in de wedstrijd zijn concentratie verliest waardoor hij met een persoonlijk fout de ploeg in problemen brengt.
Staat bovendien niet op in slechte wedstrijden, iets wat je Sneijder destijds wel zag doen.
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:11:11 #50
123545 DatMeenJeNiet
pi_56064041
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:08 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Staat bovendien niet op in slechte wedstrijden, iets wat je Sneijder destijds wel zag doen.
Ze schelen maar drie jaar. Sneijder was in zijn beginjaren niet veel beslissender dan de Guzman nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')