Zeker, echt het gevoel dat ik nu eindelijk een huisje heb. Slapen gaat ook zeker lukken. Heb spierpijn aan alle kanten en dat zal morgen ook nog wel zijn gok ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:26 schreef Sleeve het volgende:
Leuk hè, zo'n eerste dag?![]()
Je zal wel goed slapen straks!
In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe huis en veel plezier met het klussen en inrichten. Ik ga dit topic zeker volgen want ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Het huis ziet er nu in ieder geval al leuk uit, daar is zeker iets heel erg moois van te maken!
Dankjewelllquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:29 schreef phluphy het volgende:
Jaha! Het Dash topic! Nogmaals gefeliciteerd!![]()
En wat ben je voortvarend van start gegaan!!!![]()
Heel veel succes en plezier met klussen. Ook voor je mams. Zet'm op, Dash-mum!!
Thnxquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef becky27 het volgende:
leuk een nieuw klustopic! Succes ermee!
Vind je? Het heeft wat bloed zweet en tranen gekostquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:34 schreef CarOnline het volgende:
Wat een leuke keuken!!![]()
Leuk huis, ziet er echt netjes uit!
Lekker begin ook, wat ga je met die 2 kamers doen? Weer netjes 2 van maken of echt 1maar dan zonder muurtjes?
Oja, bloed zweet en tranen... ander onderwerp dan maar?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:38 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Vind je? Het heeft wat bloed zweet en tranen gekostNiets dan lof over de keukenboer trouwens. Had eerst een ander ontwerp maar wilde de keuken zo min mogelijk de kamer in laten komen omdat het maar een klein huisje is. Vandaar de aanpassing. Alles zit erin wat erin moet, maar heb niet zoveel kastruimte over
Welke 2 kamers bedoel je? Die slaapkamers? (die ben ik al aan het slopen op de foto's eronder namelijkAls je de woonkamer/keuken bedoelt, die muur gaat er (als het goed is) compleet uit.
Had inderdaad gekundquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oja, bloed zweet en tranen... ander onderwerp dan maar?
Ja die slaapkamers bedoel ik. Ik zag dat je het eruit aan het slopen was maar t kon toch zijn dat je ze weer netjes terug plaatst? Omdat het zo half / half was
Ahhh, nou ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Had inderdaad gekundHad ik even niet bij stil gestaan. Maar het wordt dus gewoon een huisbreede slaapkamer
Hier heb ik voor gekozen omdat de kamers eigenlijk net te smal zijn voor een 2 persoons bed. Ik hou van ruimte en overzichtelijkheid. Zodoende helemaal openbreken
Ow?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:19 schreef phluphy het volgende:
Nou, hij zal zo onderhand wel klaar zijn met alle klussen.
quote:
Nee eigenlijk totaal niet. Al had ik bij dat badkamerplafond wel zoiets vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:45 schreef phluphy het volgende:
Raak je niet ontmoedigd, als je van die tegenvallers tegenkomt? Ik vind wel dat je het keurig aanpakt allemaal. En wat een heerlijk ruime en lichte slaapkamer inderdaad!
Klopt, dit soort rare dingen kom je bijna altijd tegen. Hoe ouder het huis hoe gekker de dingen vaak zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:38 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het een erg leuk huisje![]()
En als je eenmaal gaat klussen kom je volgens mij altijd van die tegenvallers tegenMaar ja, als je eenmaal bezig bent wil je het wel meteen goed doen.
Goed bezig Dash
Dordrecht, langs het wantijquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:16 schreef EggsTC het volgende:
Waar is dat als ik vragen mag? Ziet er bekend uit.
Slopen valt wel mee. Morgen en overmorgen gaan de rest van de keuken en de open haard eruit. De vloer in de hal voor en achter moeten er dan nog uit en ook de vloer in de huiskamer ern keuken. Als laatste het toilet boven nog, die we ook maar gaan vervangen. Ze hebben de stortbak recht tegen de muur gemonteerd maar de pot onder een hoek van 90 graden. De bril kan dus niet eens helemaal omhoogquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:23 schreef becky27 het volgende:
jeumig, das best schrikken denk ik zo!
Maar petje af voor het sloopwerk hoor, moet je nog veel?
Ga ik vandaag of morgen voor zorgen. Heb hem op mn andere pc staanquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:07 schreef sanger het volgende:
Weer een nieuw klustopic
Je gaat voortvarend ter werkKun je misschien een overzichtje posten wat er precies moet gaan gebeuren enzo????
Nou die deurtjes liggen gewoon op de zolder (te bereiken via vlizotrap). Had ze zien liggen maar geen aandacht aan geschonken. Er is ook nergens een plek waar ze gezeten zouden kunnen hebben. Ik herkende ze wel meteen toen ik door het plafond naar boven keekquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef Charisma het volgende:
ook tvp van mij !
je bent goed op draaf Dash, maar waarom hebben ze de louvredeuren onder het dak bewaard? waar waren die voor ?
Huh dus eigenlijk zit daar helemaal geen plafond in? Als je de louvredeurtjes van zolder had gehaald had je ook met een enorm gat gezeten? Kan je dat niet verhalen? Das toch niet normaal?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Nou die deurtjes liggen gewoon op de zolder (te bereiken via vlizotrap). Had ze zien liggen maar geen aandacht aan geschonken. Er is ook nergens een plek waar ze gezeten zouden kunnen hebben. Ik herkende ze wel meteen toen ik door het plafond naar boven keek
Inderdaad. De vloerbalken op zolder zijn niet over de volledige breedte gelegd. Ik vraag me af of dat nog te verhalen valt. Ik denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Huh dus eigenlijk zit daar helemaal geen plafond in? Als je de louvredeurtjes van zolder had gehaald had je ook met een enorm gat gezeten? Kan je dat niet verhalen? Das toch niet normaal?![]()
Succes verder!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Ga je die openhaard er ook nog uitslopen?
Inderdaad. Voor de eenheid wil ik beneden overal dezelfde vloer hebben (behalve in het toilet, daar blijft de stenen vloer liggen).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:18 schreef WRH het volgende:
ziet er goed uit, veel werk gedaan al.
ga je beneden de vloer overal hetzelfde doorleggen, dus in het keukengedeelte dezelfde vloer als in de woonkamer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |