gatverdammequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wordt keihard afgewezen door Ricardo voor sex in de Kooi
Ff afwachten hequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef neehe het volgende:
Clair zegt echt niets uit zichzelf, je moet de woorden uit haar trekken.
lafaards!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:11 schreef riri het volgende:
Huub ebn Jaap richten zich weer niet op Brian en Amanda de komende tijd....wat een lafaards zijn het toch ook....Jaap gaf het gisteren nog aan dit het liefste te willen maar Huub spreekt nu een heel ander verhaal uit naar Selene....
Huub is dom te denken dat Claire dit niet ter ore zal komen....zij gaat ook contact hebben met familieleden....
en Claire is saai maar ze let wel op is mijn mening...denk niet dat ze zich laat gebruiken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:11 schreef riri het volgende:
Huub ebn Jaap richten zich weer niet op Brian en Amanda de komende tijd....wat een lafaards zijn het toch ook....Jaap gaf het gisteren nog aan dit het liefste te willen maar Huub spreekt nu een heel ander verhaal uit naar Selene....
Huub is dom te denken dat Claire dit niet ter ore zal komen....zij gaat ook contact hebben met familieleden....
en Claire is saai maar ze let wel op is mijn mening...denk niet dat ze zich laat gebruiken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze cap is echt van dit moment...
Idd het moet gewoon spannender.. kunnen ze misschien met zn allen gaan knikkeren tot het einde van het programma!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lafaards!!!
ze moeten er vriendjes mee willen worden en mee in bad gaan en zo, dat is pas het spel spelen!
Eis je nog steeds exit brain ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd het moet gewoon spannender.. kunnen ze misschien met zn allen gaan knikkeren tot het einde van het programma!!
Tis dat ik hier kan lezen dat ze nare acties uithaaltquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:17 schreef STAP01 het volgende:
en hoppa! daar gaat Selene al!
ik eis ook de exit van brian.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Eis je nog steeds exit brain ?
Uiteraard anders had ik wel van avatar veranderd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Eis je nog steeds exit brain ?
ik mute haar ook altijd omdat anders dr geile smoeltje verpest word door die trash-talk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis dat ik hier kan lezen dat ze nare acties uithaalt. Zonder geluid zie ik alleen maar plaatjes van een heel mooi meisje
1 voor 1.. de minst leuke eerst..quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik eis ook de exit van brian.
en van amanda, en zeurlene en lullo Luc, en flens en die hele kutbende.
Er zijn vrouwen die niet mooi zijn, maar er alleen mooi uitzien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis dat ik hier kan lezen dat ze nare acties uithaalt. Zonder geluid zie ik alleen maar plaatjes van een heel mooi meisje
bedoel je 'leuke' of 'lieke'?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
1 voor 1.. de minst leuke eerst..
En als dat niet lukt, exit van de huidige scriptschrijvers en een nieuwe ploeg erin in dat hok. Sporen van pannenkoekenmeel (Hoe spel je datquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik eis ook de exit van brian.
en van amanda, en zeurlene en lullo Luc, en flens en die hele kutbende.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die niet mooi zijn, maar er alleen mooi uitzien.
Dat is dan weer leuk voor diedirk. Kan die morgen op alle fora schrijven wat een vies mannetje Huub wel niet is om zo maar misbruik van Selene te maken door bij haar in bed te slapenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:26 schreef Guuskeee het volgende:
selene vraagt alweer aan huub of ze bij hem in bed mag slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |