Damn.. ze blijft echt hetzelfdequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach nog steeds ? Ze heeft pas haar 2e pakje van de dag op, nog minimaal 1 te gaan
Tupacquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Welke, totaal van de wereld zijnde, rapexpert, heeft ooit tegen Brian gezegd: "Rappen moet je, daar zit je toekomst in!"
Ja dat vond ik wel een goeie!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:48 schreef Mokum020 het volgende:
Ricardo zegt wel waar het op staat...Luc brengt helemaal niks in de Kooi..
en dat klopt wel!
Das wel heel lief van je :-)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef Prospera het volgende:
Elke keer denk ik aan jou, ga nu slapen en weet dat ik van je hou.
iedere keer weer.
damn
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Brian de grote rapper
En toevallig ook een vrouwenmepper
Ik ben heus niet voor de poes.
Voor je het weet ram ik je door de douche
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Brian de grote rapper
En toevallig ook een vrouwenmepper
Ik ben heus niet voor de poes.
Voor je het weet ram ik je door de douche
Wat een geweldige opmerkingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:59 schreef chufi het volgende:
R tegen H , je danst zoals je neukt huphuphup
[ afbeelding ]
Meer jaloers omdat zij lacht, en jij een zeurpiet bent.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb een hekel aan Lieke omdat ze lacht, soep eet, meezingt met Ricardo............. ben ik nu gek??
Lacht ze??? Wie is er dood dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Meer jaloers omdat zij lacht, en jij een zeurpiet bent.
Trusten Leandra slaap lekker en droom zacht van je Mikeyquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een geweldige opmerking![]()
![]()
Ik kan iig lachend m'n bed in... truste all![]()
![]()
schatje, je ava zie ik niet meer? expres? is weer te zienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef schatje het volgende:
Lieke weer op de 'ben je vroeger weleens gekwetst?' toer.
Vind ik ook, er zitten nog meer mensen in die kooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef petraa het volgende:
Huub wil zichzelf weer op de stoel laten zetten. Dom dom dom.
Ligt er aan wie niet je favoriet is. (Als jij maar niet op de stoel komt vind ik alles best.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef petraa het volgende:
Huub wil zichzelf weer op de stoel laten zetten. Dom dom dom.
quote:
[ Hij doet het toch nog ?? ]-je sluitenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en de naam van de topic [COS # 3176} << eigenlijk [COS # 3176] ?
Mooi toch, zo komt Clair erachter dat Huub niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef petraa het volgende:
Huub lult alles door wat Claire tegen hem heeft gezegd naar Selene, hoe dom kan je zijn.
Leedvermaak noemen ze datquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Aha, ze heeft een morbide vorm van humor,dus uiteindelijk toch humor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |