schatje, je ava zie ik niet meer? expres? is weer te zienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef schatje het volgende:
Lieke weer op de 'ben je vroeger weleens gekwetst?' toer.
Vind ik ook, er zitten nog meer mensen in die kooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef petraa het volgende:
Huub wil zichzelf weer op de stoel laten zetten. Dom dom dom.
Ligt er aan wie niet je favoriet is. (Als jij maar niet op de stoel komt vind ik alles best.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:04 schreef petraa het volgende:
Huub wil zichzelf weer op de stoel laten zetten. Dom dom dom.
quote:
[ Hij doet het toch nog ?? ]-je sluitenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en de naam van de topic [COS # 3176} << eigenlijk [COS # 3176] ?
Mooi toch, zo komt Clair erachter dat Huub niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef petraa het volgende:
Huub lult alles door wat Claire tegen hem heeft gezegd naar Selene, hoe dom kan je zijn.
Leedvermaak noemen ze datquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Aha, ze heeft een morbide vorm van humor,dus uiteindelijk toch humor...
gatverdammequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wordt keihard afgewezen door Ricardo voor sex in de Kooi
Ff afwachten hequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef neehe het volgende:
Clair zegt echt niets uit zichzelf, je moet de woorden uit haar trekken.
lafaards!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:11 schreef riri het volgende:
Huub ebn Jaap richten zich weer niet op Brian en Amanda de komende tijd....wat een lafaards zijn het toch ook....Jaap gaf het gisteren nog aan dit het liefste te willen maar Huub spreekt nu een heel ander verhaal uit naar Selene....
Huub is dom te denken dat Claire dit niet ter ore zal komen....zij gaat ook contact hebben met familieleden....
en Claire is saai maar ze let wel op is mijn mening...denk niet dat ze zich laat gebruiken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:11 schreef riri het volgende:
Huub ebn Jaap richten zich weer niet op Brian en Amanda de komende tijd....wat een lafaards zijn het toch ook....Jaap gaf het gisteren nog aan dit het liefste te willen maar Huub spreekt nu een heel ander verhaal uit naar Selene....
Huub is dom te denken dat Claire dit niet ter ore zal komen....zij gaat ook contact hebben met familieleden....
en Claire is saai maar ze let wel op is mijn mening...denk niet dat ze zich laat gebruiken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze cap is echt van dit moment...
Idd het moet gewoon spannender.. kunnen ze misschien met zn allen gaan knikkeren tot het einde van het programma!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lafaards!!!
ze moeten er vriendjes mee willen worden en mee in bad gaan en zo, dat is pas het spel spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |