abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58295538
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:15 schreef MarkG het volgende:
Hopelijk hebben jullie wat commentaar!

[ afbeelding ]
Mooie foto, goed gezien, mooie kleuren. De persoon zou nog iets verder op de foto mogen staan. Het wordt nu een beetje druk bovenin, je zou ook aan de bovenkant er nog een stukje af kunnen halen (zodat er twee van de "bollen" op de grond zichtbaar zijn. Maar goed gezien, en mooie plaat
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 02:39 schreef Timmos het volgende:
Hm, wat neer té gooien.. Wat verschillende onderwerpen.. Met mijn D40, klein maandje oud..

1.
[ afbeelding ]
Contrast errûg opgekrikt

2.
[ afbeelding ]

3.
[ afbeelding ]
De eerste vind ik het mooiste. Het stuk licht middenin is wel erg overbelicht nu, dat is jammer. Maar de rest van de foto heeft zeker niet teveel contrast. Aan de onderkant is een mooie spiegeling te zien, daarvan had je nog wel iets meer in beeld mogen nemen. Verder mooie foto.
De tweede en derde vind ik wat minder. Onderwerpen staan midden op de foto, het zijn drukke beelden waarbij je niet goed weet waar je naar moet kijken. Bij allebei de foto's kun je nog veel verbeteren wat betreft standpunt en compositie (wat minder recht-toe, recht-aan). De derde foto heeft ook een niet zo mooie achter-/ondergrond (de witte tegels) en het flitslicht is hier jammer.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')