Heb jezelf kinderen ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:59 schreef Logician het volgende:
Niet heel erg, de enige topics waar ik echt bij heb zitten huilen gingen over het overlijden van een baby/kindje van verschillende users...
Nu welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:58 schreef skippy22 het volgende:
Hebben julie eigenlijk wel eens te doen gehad met een ts van een R&P topic
Af en toe wel hierquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:03 schreef cerror het volgende:
Hallo, dit is de internets. I never care.
Kangoeroe biefstukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:13 schreef skippy22 het volgende:
Merk wel dat er veel fokkertjes zijn die wel zichzelf zijn En dingen echt persoonlijk opnemen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben hypersensitief, ik zit halve dagen te huilen achter mijn monitor van al die verhalen. Vaak probeer ik via pm adres en bankrekening te achterhalen, en dan help ik ze financieel en emotioneel.
Jouw post raakt me ook. Als je op jouw leeftijd zo onverschillig reageert op posts, dan is dat toch verschrikkelijk? Wat is er gebeurd met invoelendheid. Met medemenselijkheid? Met compassie? Dat raakt mij tot op het bot. Je post schreeuwt dat je een verloren ziel bent en ik zou je wel willen knuffelen en armen als dat niet gay overkwam, maar je begrijpt wat ik bedoel: respect dat je het van je af hebt geschreven in de OP. Als je het zo opschrijft in zo;n OP zet je het mooi zelf ook op een rijtje, er zit een duidelijk besef in je post dat het anders moet. Dat je dat nu niet kan, maar dat je weeeet dat het niet normaal is om geen emoties te voelen als de vriend van de bedvaderachterneef van je schoonzus dit jaar niet mee mag met de zonnebloem. Gelukkig ken ik iemand die ook hetzelfde had, maar die is er nu mooi vanaf! Dus het kan, sterkte, en mail maar als het je weer dwars zit!
Laat staan het principe van voltooid deelwoorden kent.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:00 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vooral te doen met een TS die niet weet wat interpunctie is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |