Nee, de garage had de uitlaat niet goed opgehangen na de reparatie vorige week. Ze blijken dus naast afpersers ook nog een stel prutsers te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee
Doet je auto nog steeds boink?
Een veteraan.quote:
http://firstread.msnbc.msn.com/archive/2008/01/15/579265.aspxquote:"[Some of my opponents] do not want to change the Constitution, but I believe it's a lot easier to change the constitution than it would be to change the word of the living God, and that's what we need to do is to amend the Constitution so it's in God's standards rather than try to change God's standards," Huckabee said, referring to the need for a constitutional human life amendment and an amendment defining marriage as between a man and a woman.
Door een veteraan met geldingsdrang ja.quote:
Bah. Zolang renderfarms niet te beroerd zijn om in 6/6/6-bits kleur te renderen heeft meer resolutie geen fuck zin.quote:
Krugmanquote:Signs of the Apocalypse
Via Elizabeth Warren: William F. Buckley discovers the virtues of regulation and calls for government intervention to help fix the mortgage crisis.
If conservative principles are abandoned so easily in the face of a bad economic situation, what was the whole thing about in the first place?
Dat kon ik ook nooit goed snappenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verdorie, om 9 uur al een tentamen. Welke jakhals verzint zoiets?
In welk district speel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Door een veteraan met geldingsdrang ja.
Tentamens om negen uurquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kon ik ook nooit goed snappen. Bij de tentamens om 2 of 3 uur scoorde ik meestal ook beter
.
Ik mag straks om 04.00 uur beginnen, het lijkt wel of ik in de City werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verdorie, om 9 uur al een tentamen. Welke jakhals verzint zoiets?
Pff ben geen ochtendmensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tentamens om negen uurOm twee uur (of nog erger zeven uur) faal ik meestal en faal ik meteen de volgende dag ook.
En je internetverbinding dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hmm, hier valt het licht uit, maar een blik in de meterkast leert me dat geen enkele stop is doorgeslagen. Wel hoor ik de stereoinstallatie die mijn bovenburen 'voor de gezelligheid' hadden aangezet niet meer. Probeem is dat ik nu mijn wekker niet kan zetten en dat ik ook mijn ouders niet kan laten bellen omdat m'n telefoon juist aan het opladen was. En m'n computer zal over een uur uitvallen terwijl ik nog zo veel moet lezen. Leuk hoor, studentenhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |