Nee, de garage had de uitlaat niet goed opgehangen na de reparatie vorige week. Ze blijken dus naast afpersers ook nog een stel prutsers te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee
Doet je auto nog steeds boink?
Een veteraan.quote:
http://firstread.msnbc.msn.com/archive/2008/01/15/579265.aspxquote:"[Some of my opponents] do not want to change the Constitution, but I believe it's a lot easier to change the constitution than it would be to change the word of the living God, and that's what we need to do is to amend the Constitution so it's in God's standards rather than try to change God's standards," Huckabee said, referring to the need for a constitutional human life amendment and an amendment defining marriage as between a man and a woman.
Door een veteraan met geldingsdrang ja.quote:
Bah. Zolang renderfarms niet te beroerd zijn om in 6/6/6-bits kleur te renderen heeft meer resolutie geen fuck zin.quote:
Krugmanquote:Signs of the Apocalypse
Via Elizabeth Warren: William F. Buckley discovers the virtues of regulation and calls for government intervention to help fix the mortgage crisis.
If conservative principles are abandoned so easily in the face of a bad economic situation, what was the whole thing about in the first place?
Dat kon ik ook nooit goed snappenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verdorie, om 9 uur al een tentamen. Welke jakhals verzint zoiets?
In welk district speel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Door een veteraan met geldingsdrang ja.
Tentamens om negen uurquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kon ik ook nooit goed snappen. Bij de tentamens om 2 of 3 uur scoorde ik meestal ook beter
.
Ik mag straks om 04.00 uur beginnen, het lijkt wel of ik in de City werk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:05 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verdorie, om 9 uur al een tentamen. Welke jakhals verzint zoiets?
Pff ben geen ochtendmensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tentamens om negen uurOm twee uur (of nog erger zeven uur) faal ik meestal en faal ik meteen de volgende dag ook.
En je internetverbinding dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hmm, hier valt het licht uit, maar een blik in de meterkast leert me dat geen enkele stop is doorgeslagen. Wel hoor ik de stereoinstallatie die mijn bovenburen 'voor de gezelligheid' hadden aangezet niet meer. Probeem is dat ik nu mijn wekker niet kan zetten en dat ik ook mijn ouders niet kan laten bellen omdat m'n telefoon juist aan het opladen was. En m'n computer zal over een uur uitvallen terwijl ik nog zo veel moet lezen. Leuk hoor, studentenhuizen.
Laptop?quote:
Ik heb een verbinding via een kastje dat je op een USB-poort aansluit, hoe noem je zoiets?quote:
District noord, reserve hoofdklasse.quote:
Het zal ook nog wel een paar jaar duren voordat ze je écht gaan waarderen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:10 schreef Gabry het volgende:
Krijg ik nog zo'n pietluttig studenten salarisje erbij. Zodat ik aan het einde van de maand kan zien dat ik nog niets waard ben.
quote:Houd film Wilders tegen, zegt grootmufti
Straatsburg, 16 jan. De grootmufti van Syrië, gisteren op bezoek bij het Europees Parlement in Straatsburg, weet dat Tweede Kamerlid Geert Wilders een film maakt over de islam.
Hij heeft er, zegt hij, over gesproken met de Nederlandse regering. En hij zou er ook graag over praten met Wilders zelf. Want de mufti, een invloedrijk islamitisch rechtsgeleerde die fatwa’s kan uitspreken, houdt van „dialoog” – daarvoor is hij naar Straatsburg gekomen. „Maar ik praat niet met hem als hij in zijn film de Koran gaat verbranden.”
Wilders vindt dat de Koran verboden moet worden, in zijn film wil hij laten zien hoe „verschrikkelijk en fascistisch” de islam is. De Syrische mufti, Ahmad Badr al-Din al-Hassoun, heeft in de grote zaal van het Europees parlement gezegd dat er maar één beschaving is, waar alle culturen onder vallen. De Europese Unie zou wetten moeten bedenken, vindt de mufti, waarin respect voor andere geloven is geregeld. Hij heeft een persconferentie gegeven en daarna zal hij nog de buitenlandcommissie van het Europees parlement toespreken.
In de gang beantwoordt hij vragen over Wilders. Als Wilders’ film over de islam leidt tot „oorlog en bloedvergieten”, is dat Wilders’ eigen verantwoordelijkheid, zegt de mufti. En ook het Nederlandse volk heeft een verantwoordelijkheid: die moet Wilders tegenhouden. „Als iemand de holocaust ontkent, wordt hij berecht, omdat hij miljoenen joden beledigt. Deze man beledigt miljoenen moslims.”
Tegen het persbureau ANP zei Wilders gisteravond dat de mufti van Syrië „een grote gek” is.
quote:
Komt het ook maar in iemands hoofd op om wetten te bedenken waarin "respect" voor andere politieke stromingen af te dwingen? Zijn er wetten die "respect" afdwingen voor andermans kosmologische claims? Zijn er wetten die "respect" afdwingen voor samenzweringstheorieën? Wat maakt bovennatuurlijke geloven zo bijzonder om hier aanspraak op te maken?quote:De Europese Unie zou wetten moeten bedenken, vindt de mufti, waarin respect voor andere geloven is geregeld.
Ik vraag me altijd af hoe welwillend dat soort mensen daar tegenover staan als we onder 'geloven' ook occultisme, scientology, etcetera gaan scharen.quote:
Ja, hoho, geen duivelse geloven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:02 schreef Monolith het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe welwillend dat soort mensen daar tegenover staan als we onder 'geloven' ook occultisme, scientology, etcetera gaan scharen.
Mwoch, ik vind er wel wat voor te zeggen om alle geloven op een hoop te gooien, inclusief atheisme.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:02 schreef Monolith het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe welwillend dat soort mensen daar tegenover staan als we onder 'geloven' ook occultisme, scientology, etcetera gaan scharen.
Dat was mijn punt ook. Aanhangers van een van de grotere religies lijken nogal eens te denken dat dit soort 'rechten van gelovigen' exclusief betrekking dienen te hebben op de grote (geïnstitutionaliseerde) religies. Beledigen / belachelijk maken is opeens niet meer zo'n probleem als het bijvoorbeeld de religie van een of ander inheemse stam in Afrika betreft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef gronk het volgende:
[..]
Mwoch, ik vind er wel wat voor te zeggen om alle geloven op een hoop te gooien, inclusief atheisme.
"Als atheisme een geloof is dan is het niet verzamelen van postzegels een hobby."quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het niet geloven is ook geloven...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"Als atheisme een geloof is dan is het niet verzamelen van postzegels een hobby."
-- HenriOsewoudt
"Democracy is the worst form of government except for all those others that have been tried"quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"Als atheisme een geloof is dan is het niet verzamelen van postzegels een hobby."
-- HenriOsewoudt
Niet gelovig is het niet hetzelfde als atheïsme. Hele volksstammen geloven in 'iets'.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
-- HenriOsewoudt
Geloven in 'iets' is dan ook voor filosofisch gehandicapten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet gelovig is het niet hetzelfde als atheïsme. Hele volksstammen geloven in 'iets'.
Dit is wel het grootste deel van de niet-gelovigenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geloven in 'iets' is dan ook voor filosofisch gehandicapten.
Als je gelooft in 'iets' ben je gelovig. Dat is niet eens agnostisch meer, dat is gewoon geloven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:51 schreef Fastmatti het volgende:
Niet gelovig is het niet hetzelfde als atheïsme. Hele volksstammen geloven in 'iets'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |