Oh noes! We is the enemy!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef Klopkoek het volgende:
Beetje in dezelfde categorie als dit:
Straks vallen ze ons nog binnen.quote:
Pas maar op. Logisch doorredenerend komen we uit bij een hekel aan autoriteit, en voor je het weet begin ook jij hier eindeloze libertaire teksten in te kloppen. Het is virus, meeen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ik een hekel heb aan: examinatoren en trambestuurders.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Straks vallen ze ons nog binnen.
Laten we kanker leuk houdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:45 schreef gronk het volgende:
Het is virus, meeen!
Heeft iemand de AIVD al op de hoogte gesteld?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Pas maar op. Logisch doorredenerend komen we uit bij een hekel aan autoriteit
Is een trambestuurder of een WAO'er die bijklust door je geneesmiddelenbundel uit te kammen en je naam op een lijstje af te vinken een autoriteit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Pas maar op. Logisch doorredenerend komen we uit bij een hekel aan autoriteit, en voor je het weet begin ook jij hier eindeloze libertaire teksten in te kloppen. Het is virus, meeen!
quote:Het meisje droeg een apart donker blauw giletje, de kleur had iets weg van dat blauw naast paars in MS Paint.
Doe maar ruig!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar nu Monidique weer fanatiek aan het tvlxd'en is geslagen, wil ik het best toegeven: ook Zwaardvisch kent een voorganger.
Procesinrichting is nog niet aan de orde geweest, zo te horen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
Is een trambestuurder of een WAO'er die bijklust door je geneesmiddelenbundel uit te kammen en je naam op een lijstje af te vinken een autoriteit.
Ik zie het verschil met het gemiddeld agentje niet zo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Is een trambestuurder of een WAO'er die bijklust door je geneesmiddelenbundel uit te kammen en je naam op een lijstje af te vinken een autoriteit.
quote:Why is our universe mathematically structured? Why does it, as Hawking recently put it, bother to exist? (...)
There may be advanced life forms in Andromeda who know the answers. I sure don't. Nor do Hofstadter and Dennet. And neither do you.
Dat is empirische onzekerheid, geen filosofische luiheid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef gronk het volgende:
Over filosofische luiheid gesproken:
[..]
* du_ke ruilt beleggingshypotheek toch maar in voor een spaarhypotheek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:08 schreef MrX1982 het volgende:
Gaat lekker op de beurs.
gohquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar nu Monidique weer fanatiek aan het tvlxd'en is geslagen, wil ik het best toegeven: ook Zwaardvisch kent een voorganger.
Ja, Akkersloot.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Lodewijk_Napoleon?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat heeft dat met er omheen lullen te maken? Of er geavanceerd leven bestaat in de Andromeda is simpelweg een vraag die te onderzoeken is door het hele stelsel te doorzoeken. Daar hebben we op het moment alleen de technologische middelen nog niet echt voor. Met filosofie heeft de vraag óf er geavanceerd leven in de Andromeda is niet veel te maken.quote:
Nee, dat lijkt me niet. Maar het doet ook niet echt ter zake, ik kwam toen vooral in LIF en niet zo veel in POL.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe maar ruig!
Was je Pjorourke?
Betalen met zwart geld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke ruilt beleggingshypotheek toch maar in voor een spaarhypotheek.
Wacht twee ą drie miljard jaar en dat zoeken gaat een stuk gemakkelijker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef Monolith het volgende:
Daar hebben we op het moment alleen de technologische middelen nog niet echt voor.
Dit is toch te triest voor woorden, melkprijs is het afgelopen jaar fors gestegen omdat er meer vraag is maar meer produceren mag dan weer nietquote:Invallen om melkfraude
Gepubliceerd: 16 januari 2008 10:55 | Gewijzigd: 16 januari 2008 13:04
Door een onzer redacteuren
Amsterdam, 16 jan. De Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van Landbouw heeft gisteren invallen gedaan bij een melkverwerkingsbedrijf en enkele woningen in het zuiden van Nederland op verdenking van grootschalige ontduiking van het melkquotum.
Tegelijkertijd hadden ook huiszoekingen plaats in Polen door lokale autoriteiten met assistentie van de AID. Er is een zowel in Nederland als in Polen voor nader onderzoek „een grote hoeveelheid administratie in beslag genomen”, meldt de AID.
Het vermoeden van de AID is dat verscheidene boeren „langdurig en op grote schaal” meer melk hebben geproduceerd dan de Europese Unie toestaat via het stelsel van melkquota. Die melk zou via het verwerkingsbedrijf aan Polen zijn verkocht, vandaar de invallen.
Om overproductie te voorkomen kent de Europese Unie melkquota die elke lidstaat over de eigen boeren verdeelt. Boeren die meer willen produceren kunnen een quotum van andere boeren kopen. Wie dat niet doet en toch meer produceert, moet een zogeheten superheffing betalen over de te veel geproduceerde hoeveelheid melk. Deze maand zullen de Europese landbouwministers naar verwachting besluiten om de quota met 2 procent te verhogen vanwege grote vraag.
Lijkt me ook niet...quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet. Maar het doet ook niet echt ter zake, ik kwam toen vooral in LIF en niet zo veel in POL.
Stukjes tekst letterlijk nemen waaruit overduidelijk is dat 't als hypothetisch voorbeeld of als beeldspraak wordt gebruikt heb ik altijd al een ontzettend zwaktebod waarmee mensen zich IMHO meteen diskwalificieren voor verdere discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef Monolith het volgende:
Wat heeft dat met er omheen lullen te maken? Of er geavanceerd leven bestaat in de Andromeda is simpelweg een vraag die te onderzoeken is door het hele stelsel te doorzoeken. Daar hebben we op het moment alleen de technologische middelen nog niet echt voor. Met filosofie heeft de vraag óf er geavanceerd leven in de Andromeda is niet veel te maken.
Deze account had ik ook aangemaakt om te baggeren in andere subforums. Maar na een tijdje had ik geen zin meer om accounts te wisselen en deed ik mijn eerste account weg.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet. Maar het doet ook niet echt ter zake, ik kwam toen vooral in LIF en niet zo veel in POL.
Mac. M'n macbook bevalt me echt prima.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
Als mijn virusscanner draait is mijn pc zo enorm traag. Dat kan nooit de bedoeling zijn als je mijn specs bekijkt. Hoe kan ik de zaak goed tweaken en/of opschonen?
Of moet ik windows opnieuw installeren omdat de zaak verstopt is geraakt?
Ik wil een Mac.
je hebt veel te veel kleine kutprogjes tegelijk draaien. In msconfig alle nutteloze zooi uitzetten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Ik had Norton maar ik heb nu Kaspersky.
Mijn disk usage, 40+ miljoen Bps, zit dik in het rood als ik mijn monitor programma mag geloven. Dat kan toch nooit.
Ik wil een Macbook Proquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mac. M'n macbook bevalt me echt prima.
OS X is tov vista echt een enorme stap voorwaarts.
http://www.adn.com/24hour/world/story/265448.htmlquote:France will set up a permanent military base of up to 500 troops in the United Arab Emirates, the French government announced Tuesday during a visit by President Nicolas Sarkozy.
The military base deal will make France one of the first Western countries other than the United States to have a base in the Persian Gulf region. The presence would give Paris the ability to project its forces into a crucial oil-producing region where many countries are wary of Iran's rising influence.
France and the United Arab Emirates also signed a civilian nuclear cooperation agreement Tuesday would be a first step toward building a nuclear reactor in the oil-rich Emirates with an estimated price tag of up to $6 billion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |