En jij verontwaardigd terug: 'wassen jullie nooit je neushaar dan?'quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ging antipluis kopen. Ik sta dan echt voor het schap te kijken van:![]()
![]()
Waar moet ik beginnen??
![]()
Uiteindelijk iets gevonden wat me wel wat leek.
Ik doe het flesje open om te ruiken, beetje knijpen...*flats*.... neusgat vol.![]()
![]()
En die mensen maar kijken.
Het is geen shampoo, maar m'n neushaar is nu wel gestyled.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En jij verontwaardigd terug: 'wassen jullie nooit je neushaar dan?'
quote:Once upon a time in the Kingdom of Heaven, God went missing for six days.
Eventually, Gabriel the archangel found him, resting on the seventh day.
He inquired of God, "Where have you been?"
God sighed a deep sigh of satisfaction and proudly pointed
downwards through the clouds,
"Look Gabriel, look what I've made."
Archangel Gabriel looked puzzled and said,
"What is it?"
"It's a planet", replied God, "and I've put LIFE on it. I'm going to call it Earth and it's going to be a great place of balance".
"Balance?" inquired Gabriel, still confused.
God explained, pointing to different parts of Earth. "For example,
Northern Europe will be a place of great opportunity and wealth while Southern
Europe is going to be poor; the Middle East over there will be a hot spot."
"Over there I've placed a continent of white people and over there is a continent of black people" God continued, pointing to different countries.
And over there, I call this place America. North America will be rich and powerful and cold, while South America will be poor, and hot and friendly.
And the little spot in the middle is Central America which is a hot spot.
Can you see the balance?"
"Yes" said the Archangel, impressed by Gods work, then he pointed to a small country in Northern Europe,
"What's that one?"
"Ah" said God. "That's Scotland, the most glorious place on Earth. There are beautiful snow capped mountains, untouched rivers, streams and lochs of exquisite, timeless beauty.
The people make a drink called Uisge Beatha or Whiskey which means "The Water of Life".
The people are good looking, intelligent and humorous and they're going to be
found travelling the world. They'll be extremely sociable, hard-working and high-achieving, and they will be known throughout the world as warriors, engineers, inventors and pioneers.
Gabriel gasped in wonder and admiration but then said
"You said there will be BALANCE!"
God replied wisely.
"Wait until you see the bastards I'm putting next to them!".
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Speciaal voor onze vriend Mad een gejat Schots grapje. Ik hoop dat hij het kan waarderen. Ook voor de rest trouwens. Ik vond hem wel geinig.
[..]
Dan weet je alvast waar je aan toe bent als je in het vliegtuig toch al last krijgtquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster lacht als een boer met kiespijn...
Niet vanwege het grapje (dat ik in een iets andere vorm al kende), maar omdat hij net terug is van de tandarts en daar, behalve de 4 wortels, zijn kies heeft moeten achterlaten...![]()
Volgende week terug voor stiften, kronen en ik denk ook maar meteen een diamantje er in dan. We zijn nu toch bezig...
Maar wel tof dat ze me snel willen helpen (ze hebben 3 andere afspraken er voor verschoven), omdat ik de week er na o.a. ga duiken op Aruba en Curacao en dan kan zo'n kies aardig opspelen met de drukverschillen onder water...
Oei. Klinkt behoorlijk heftig. Beterschap/succes ermeequote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster lacht als een boer met kiespijn...
Niet vanwege het grapje (dat ik in een iets andere vorm al kende), maar omdat hij net terug is van de tandarts en daar, behalve de 4 wortels, zijn kies heeft moeten achterlaten...![]()
Volgende week terug voor stiften, kronen en ik denk ook maar meteen een diamantje er in dan. We zijn nu toch bezig...
Maar wel tof dat ze me snel willen helpen (ze hebben 3 andere afspraken er voor verschoven), omdat ik de week er na o.a. ga duiken op Aruba en Curacao en dan kan zo'n kies aardig opspelen met de drukverschillen onder water...
Misschien valt hij wel op mondhygiënistesquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef Soempie het volgende:
Die kijken toch niet in z'n mond, of wel?
quote:
Mits roodharigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:59 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Misschien valt hij wel op mondhygiënistes.
Past die wel in je neus dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo'n stylingtang voor m'n verjaardag vragen.
Ga je je haar steil maken dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo'n stylingtang voor m'n verjaardag vragen.
Ik wil optimaal gebruik maken van mijn ziektenkostenverzekering, heb de afgelopen jaren voornamelijk betaald voor anderen en ik wil dat nu wel eens andersom zien...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je nou aan een diamant in je kies?
Nee, alleen de stomme babykrul aan de voorkant.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga je je haar steil maken dan?
Mensen met krullen die hun haar steil willen maken
Ik heb (uiteraard!!) een vrouwelijke tandarts, maar het is een jong, zwartharig Indonesisch vrouwtje, model bijzettafeltje, maar wel leuk.quote:
Babykrulquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, alleen de stomme babykrul aan de voorkant.![]()
Hé, heb je m'n topic over Engeland gelezen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Speciaal voor onze vriend Mad een gejat Schots grapje. Ik hoop dat hij het kan waarderen. Ook voor de rest trouwens. Ik vond hem wel geinig.
[..]
Het is ook prettig dat een man dat eens een keer niet tegen een vrouw hoeft te zeggen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:18 schreef iamredleader het volgende:
Af en toe is het prettig dat een vrouw tegen je zegt: "doe je mond open" in plaats van "hou je bek dicht".
Bij mij doet de oude layout heel erg raarquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:22 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, ik heb de oude layout, hou niet van die nieuwe.
Maar dat is wel erg toevallig
Op mijn 'internet-PC' met Windows Millenium/IE 6.0 werkt de nieuwe layout niet eens goed, maar ik Fok! nu thuis vanaf mijn laptop die up-to-date is qua OS en browsers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Bij mij doet de oude layout heel erg raarik vond die ook fijner, maarja, het is niet meer te doen nu.
Ik zal ff kijken of ik een printscreen kan maken, momentjequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:25 schreef iamredleader het volgende:
Hoe bedoel je "hij doet raar?"
peak districtquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hé, heb je m'n topic over Engeland gelezen?
Heeft iemand nog tips voor een paar dagen wandelen ergens in Engeland?
Soho, Covent Garden, Piccadilly Circus, Leicester Square en alles daartussen in met veel pub-pauzes...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
Is dat ook waar ze in Pride & Prejudice gaan wandelen? Ik zou dan naar dat landgoed gaan waar die duik-in-het-water-scène isquote:
Je lijkt Soempie wel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanmiddag hoort er een pakketje bezorgd te worden. Ik hoop dat de postbode snel komt, heb ik dat weer gehad en kan ik rustig iets anders gaan doen
Maar ik weet wel wat er in het pakket zitquote:
En ik heb m'n neus nog niet volgespoten met cosmeticaquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik weet wel wat er in het pakket zit
De keren dat ik in Engeland was wandelde ik eigenlijk alleen maar van pub naar pubquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hé, heb je m'n topic over Engeland gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |