Die artistieke van mij en de zwarte piet van jouquote:
Check Hey Little Girl dan ook nog even zo...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor het niet, maar ben dan ook niet zo van de Tiësto achtige muziek
Zit nu naar Wake up little Suzie in de S&G uitvoering te luisteren
Vindt de clip een beetje morbidequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check Hey Little Girl dan ook nog even zo...
Dag aanstaande bruid/moeder of moeder/bruid (weet de volgorde uiteraard niet)...
Het gaat ook om het nummer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:40 schreef MaJo het volgende:
Vindt de clip een beetje morbideMaar het nummer klinkt wel mooi...
Die was voor LB...quote:En van die opmerking snap ik niets
binnenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef even aan als je ze binnengehaald heb, dan haal ik ze weer weg hier...
Donequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef even aan als je ze binnengehaald heb, dan haal ik ze weer weg hier...
Ik wacht nog even tot morgen.. dan ga ik ook maar pitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken...
MiLady en stalker...
Zeg miepenstein, gaat het de 21st nog door?quote:
Ik wilde dat ik zoveel discipline had gehad afgelopen weken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:53 schreef iamredleader het volgende:
Dan wens ik je alvast heel veel succes bij je examen. Ik ga nu brood bakken en aankleden, om half negen bellen met de woningbouwvereniging met een vraagje, daarna boodschappen doen, daarna studeren tot de lunch, dan komt DaviniaHR even langs, vanmiddag weer verder studeren en wat huishoudelijke zaken doen, vanavond lekker koken voor Tinuviel, en na het eten en de afwas lekker ontspannen op de bank.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:27 schreef MadMaster het volgende:, ik schijn wakker te zijn.
Straks naar de tandarts...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik zoveel discipline had gehad afgelopen weken.![]()
Fijne dag
Hoe laat en waar precies spreken we af?quote:Op woensdag 16 januari 2008 05:06 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg miepenstein, gaat het de 21st nog door?
Ik geloof dat Nembrionic en MaJo gaan quizzen met een groepje. Locatie: Utrecht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat en waar precies spreken we af?
Jij secretarieert zequote:Op woensdag 16 januari 2008 08:40 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof dat Nembrionic en MaJo gaan quizzen met een groepje. Locatie: Utrecht.
zie je dat nu pasquote:
MaJo had gelijk, ik heb die gisterenochtend pas aangepast.quote:
gewoon een ander stuk wissenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MaJo had gelijk, ik heb die gisterenochtend pas aangepast.
Had eerst een nog veel mooiere muzikale verwijzing, maar die was te lang...
Succes met je hoofdpijn...![]()
Ah, pub quizen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:46 schreef iamredleader het volgende:
Dus nee, ik secretarieer ze niet, ik had afgelopen week met MaJo gesproken over een quizavond en zij vertelde mij dit.
quote:U heeft uw woonkeuze definitief gemaakt. U kunt uw woonkeuze echter nog wel wijzigen.
omg, ik hoor m'n vader.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
discipline is noodzakelijk als je ergens wil komen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
discipline is noodzakelijk als je ergens wil komen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:52 schreef Soempie het volgende:
aura's?
Vet, gratis hallucinaties!quote:Migraine met aura
Migraine met aura gaat gepaard met zintuiglijke stoornissen, de zogeheten
aura. Zo’n aura gaat aan de hoofdpijn vooraf en duurt meestal een uur of langer. De
stoornissen zijn hoofdzakelijk visueel en manifesteren zich door fosfenen (gekleurde en geometrische
bewegende lichtvlekken) of scotomen (donkere vlekken in het gezichtsveld). Soms wordt deze visuele
aura gevolgd door taststoornissen zoals kriebelingen of prikkelingen die zich verspreiden,
spraakstoornissen en geur- of smaakhallucinaties.
Volgens mij goed. Of ik ben er gigantisch ingetuind, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe ging je tentamen soemp ?
Dan had je nog best wat langer in de stad kunnen blijven gisterenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij goed. Of ik ben er gigantisch ingetuind, dat kan ook nog.
Ik heb gister niet meer geleerd. Ik had hoofdpijn, daarom eerder naar huis gegaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan had je nog best wat langer in de stad kunnen blijven gisteren
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:52 schreef Soempie het volgende:
aura's?
dat dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Vet, gratis hallucinaties!
Dat overkomt jou natuurlijk weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ging antipluis kopen. Ik sta dan echt voor het schap te kijken van:![]()
![]()
Waar moet ik beginnen??
![]()
Uiteindelijk iets gevonden wat me wel wat leek.
Ik doe het flesje open om te ruiken, beetje knijpen...*flats*.... neusgat vol.![]()
![]()
En die mensen maar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |