Ik gok dat er een sniperrifle in het koffertje zitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:08 schreef miss-scofield het volgende:
Gave ep!!
Ben erg benieuwd wie Wistler dan in het echt is... en idd wat er in dat koffertje zit!!
Spannend!
Arme Michael...nu heeft 'ie iemand vermoord!!![]()
Goud, denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:21 schreef unaco het volgende:
[..]
Ik gok dat er een sniperrifle in het koffertje zit![]()
En ja, nu past hij pas echt bij de rest van de aapjes in die gevangenis daar.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik vondt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh ja, de volgende episode is over 2 weken
And all the things you do with it
Niet... hij gaat niet dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef Houtspeer het volgende:
Waar gaat Lechero nou dood? Ik versta niet wat die gast allemaal zegt. Telkens als hij aan het woord is geweest dan moet ik even terugspoelen en het geluid ietsje harder zetten.
Leuke aflevering wel.
Lechero is de man. Hoe hij die 2 handlangers van Sammy heel droog doodschootquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef Houtspeer het volgende:
Waar gaat Lechero nou dood? Ik versta niet wat die gast allemaal zegt. Telkens als hij aan het woord is geweest dan moet ik even terugspoelen en het geluid ietsje harder zetten.
Leuke aflevering wel.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Lechero is de man. Hoe hij die 2 handlangers van Sammy heel droog doodschoot![]()
.
Mahone deed al mee, dus dat komt uit een eerdere aflevering. Ik kan 't me ook niet zo herinneren maar jij ongetwijfeld welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef Gershom het volgende:
Lol, als ik jou was zou ik de afl. nog een keer bekijken.. En dan met ondertiteling ofzo, want volgens mij heb jij het niet gesnapt :p
Leg 't dan gewoon uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef Timooon het volgende:
Sommige mensen moeten idd even een stel subtitles regelen
Hij weet van de ontsnapping en verklapt het anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Repeat het volgende:
T-Bag bood Mahone in de vorige aflevering drugs aan als hij Sammy zn nek zou omdraaien. Dit weigerde hij.
Waarom hoort Mahone er dan nu bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |