whehe..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
deze was vast ook wel te duur [afbeelding]
luie modquote:
ik vind kiwi's ook kei-lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kiwi's zijn kei-duur hier..maar wel lekker
Awwwquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind kiwi's ook kei-lekker
Alleen mag ik ze niet
Jah, dat is het gekke. Daar komen ze vandaan ja.. veel dichterbij dan Nederland dus.. maar minstens net zo duurquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zwem je toch effe die plomp over naar australië [afbeelding] [afbeelding]
true, true...quote:
Da's dan wel jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind kiwi's ook kei-lekker [afbeelding]
Alleen mag ik ze niet [afbeelding]
nah kijk das mooi opgelost dan. We halen gewoon geen kiwi's in huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww
Ik mag ze wel, maar vind ze niet lekker
Als dat al een reden is om lui te zijn dan ken ik er ook nog wel een paar;quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true...
Maar he, ik heb CUL, ik mag lui zijn [afbeelding]
Briljantquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef DaMart het volgende:
Wat een mooie nieuwe banners hebben ze trouwens uit Bulgarije gehaald!
dat valt op zich wel mee hoor. In ONZ, GC en LIF bijvoorbeeld kunnen ze niet gaan zitten pitten. Om over POL en NWS maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij slapen de meeste mods wel in hun eigen subforum
Ik werd net zo ongeveer wakker geschudquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt op zich wel mee hoor. In ONZ, GC en LIF bijvoorbeeld kunnen ze niet gaan zitten pitten. Om over POL en NWS maar te zwijgen.
Die met die besneeuwde bomen zijn wel mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb TTK, en ik ben toch ook actief!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true...
Maar he, ik heb CUL, ik mag lui zijn
Hier wel jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb TTK, en ik ben toch ook actief!
whehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werd net zo ongeveer wakker geschud
[V&A | FB | FEEDBACK]Ook voor uw aankopen in het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
whehe
Ik heb ook een wake-up call nodig... CUL is in winterslaap, de FOK!-awards zijn klaar, de CUL-kerstwedstrijd is afgerond, er liggen geen userinterviews meer op me te wachten...
Ik moet dringend weer op zoek naar iets nieuwsen een baan
aardbeving?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik werd net zo ongeveer wakker geschud [afbeelding]
Nee, links zit een collega, hij houdt ook al niet van kiwisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zagen we niet aankomen... kwam zeker van links?
dagje ruilen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb TTK, en ik ben toch ook actief!
quote:
hoi ex-blauwequote:
Muck is wel een boekenwurmquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen keukenprins of zo hoor.
Hier ook, mosterdsoep en boterhammetjesquote:
dan ken je mijn vrouw nog nietquote:
wat? Wil je dat ik kom helpen in V&A?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
[V&A | FB | FEEDBACK]Ook voor uw aankopen in het nieuwe jaar
owh, da's jammer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, links zit een collega, hij houdt ook al niet van kiwis
goeie oplossingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
nah kijk das mooi opgelost dan. We halen gewoon geen kiwi's in huis
och, is ook niet echt nodig...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen keukenprins of zo hoor.
Dat is toch een kloon van Muck?quote:
Nix mis mee hoorquote:
goed bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |