Daar komt het wel op neer geloof ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dus je komt, net als mijn pa, uit Zandvoort en je werkt bij mij in de buurt
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heugelijk, doch ook een triest moment
Die dingen kunnen inderdaad erg smerig worden. Zelfs ik heb hem wel eens schoongemaakt, maar ik drink niet eens koffie. Ik kon die gore bende waar mijn collega's koffie uit haalden alleen niet meer aanzienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb net het senseoapparaat ontsmet...![]()
Dat ding was echt ongehoord smerig, maar alle bezoekers krijgen er wel koffie uit...![]()
![]()
Aangezien ik zelf ook weleens een bakkie senseo lust, moest ie maar eens worden schoongemaakt.
Heldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb net het senseoapparaat ontsmet...![]()
Dat ding was echt ongehoord smerig, maar alle bezoekers krijgen er wel koffie uit...![]()
![]()
Aangezien ik zelf ook weleens een bakkie senseo lust, moest ie maar eens worden schoongemaakt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
Waaom is fok op IE veel sneller als op FF
IE gebruiken...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
Waaom is fok op IE veel sneller als op FF
Kon die ouwe je niet effe ophalenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:48 schreef OA het volgende:
Mogge cross![]()
ik moet ook fietsen, door de regen...Slechts 5 minuten maar toch is het kut!!
IEquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
Waaom is fok op IE veel sneller als op FF [afbeelding]
Gezelligquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Yeah, burenruzie in de stad! Een kosthuis kort en klein geslagen en drie motoren in de fik. De studenten hebben zich allen in veiligheid kunnen brengen. Ze kregen het aan de stok met buurtbewoners omdat ze ruzie zochten met studenten in andere kosthuizen in de buurt.
Netjes opgelost dus
alles is prima, alleen een beetje druilerig, dus kan ik geen USB-kabeltje halen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Middag indah [afbeelding]
Hoe is het leven daar?
Sowieso is 7 MB aan bijlagen irritantquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Ja potver! Wat is er in godsnaam zo moeilijk aan het versturen van een e-mail met 7 MB aan bijlagen? Heel wat blijkbaar, want mijn pc doet er al 52 minuten over.
Hmjah, uitlokken mag niet, vergelden mag niet. 1-1 dus, daarmee is het grote kans dat het opgelost is. Politie kwam achteraf pas, zoals gewoonlijk, en kon weer gaan.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
83 posts gisteren. Ik zei toch al dat ik productief was.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de deuren van mijn trein, die natuurlijk ook nog eens ipv op spoor 9B op 9A stopte, waardoor ik beter achterin dan helemaal voorin had kunnen zitten, waren nog maar half open, of ik sprong eruit en zette een spurt in... wat mensen die naar een trein op spoor 8 renden moesten inhouden, dus ik hoop dat ze hun trein dankzij mijn spurt niet gemist hebben. Maar goed, tussen wat mensen door gerend op de trap, bijna tegen een Chinees met haast opgebotst en door blijven rennen op de roltrap... trein in springen om de deuren achter me te horen sluiten....
Je maakt nog eens wat mee op dinsdagochtend![]()
.
Cutepdf - writer en dan printen naar PDF filequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg het Word-bestand niet kleiner met de plaatjes erin.
Nu mogen ze op straat slapen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Yeah, burenruzie in de stad! Een kosthuis kort en klein geslagen en drie motoren in de fik. De studenten hebben zich allen in veiligheid kunnen brengen. Ze kregen het aan de stok met buurtbewoners omdat ze ruzie zochten met studenten in andere kosthuizen in de buurt.
Netjes opgelost dus
Er moet nog in gewerkt kunnen worden op werk, dus PDF was even wat minder handig dit keer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Cutepdf - writer en dan printen naar PDF file
Die kan ik gelukkig meteen trashenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso is 7 MB aan bijlagen irritant [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig hebben we hier van die grote rode machines met verschillende koffiesoorten
Zit wat inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moet nog in gewerkt kunnen worden op werk, dus PDF was even wat minder handig dit keer.
Ik stuurde het aan mezelf, beetje zonde van de moeite om het eerst te sturen en dan te deletenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die kan ik gelukkig meteen trashen
CutePDF rules idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Cutepdf - writer en dan printen naar PDF file [afbeelding]
Dan krijg ik eerst weer te horen dat ik niet moet zeuren en je smelt niet en bla bla bla...quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dan krijg ik eerst weer te horen dat ik niet moet zeuren en je smelt niet en bla bla bla...![]()
Gelukkig regende het helemaal niet...
Denk hetquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu mogen ze op straat slapen?
Ik moet nog een USB-kabeltje hebben, met regenjas is het prima te doen, want het motregent. Ik heb alleen geen streepje zin.. morgen dus maar!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dan krijg ik eerst weer te horen dat ik niet moet zeuren en je smelt niet en bla bla bla... [afbeelding]
Gelukkig regende het helemaal niet... [afbeelding]
kiwi's zijn kei-duur hier..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:10 schreef Pheno het volgende:
En een peer + kiwi
deze was vast ook wel te duurquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kiwi's zijn kei-duur hier..maar wel lekker
Dan zwem je toch effe die plomp over naar australiëquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kiwi's zijn kei-duur hier..maar wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |