Ik heb ook geen audio, het ligt dus niet aan je computerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:19 schreef James1988 het volgende:
Hmnz, ik wil GTST online terugkijken maar volgens mij heeft de aflevering van vandaag geen audio... en ja, mijn volume staat open. Heb het met 3 players geprobeerd, allemaal geven ze stilte.
Alsjeblieft zeg, daar is het personage Jef bijna aan onder door gegaan, het werd een onder de plak zittende man die leed aan de geestelijke terreur van Barbara (erger dan het ooit bij Dorothea het geval was).quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:50 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoop dat Barbara uiteindelijk weer bij Jef komt,
Klopt maar Jef moet ook wel weg uit die keuken. Hij had gewoon de harmsen rol afgelopen week toen Nina en Milan weer eens ruzie hadden,.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, daar is het personage Jef bijna aan onder door gegaan, het werd een onder de plak zittende man die leed aan de geestelijke terreur van Barbara (erger dan het ooit bij Dorothea het geval was).
Ik vond Jef voor Barbara leuk, met Sivia en Kim en eigenlijk sinds hij gescheiden is, alleen dat huis moet hij nog terugkrijgen.
Morgen maar eens mijn eigen opgenomen aflevering van vandaag bekijken
ik zat me juist van de week te bedenken dat laura dr rol wel op die van harmsen leek.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt maar Jef moet ook wel weg uit die keuken. Hij had gewoon de harmsen rol afgelopen week toen Nina en Milan weer eens ruzie hadden,.
En nu is ie er helemaal af.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:29 schreef Theroin. het volgende:
Inderdaad, geen audio [ afbeelding ].
Hij zal wel van zijn paard donderen ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:47 schreef GSMboy het volgende:
Hmz? Volgens rtltext zou gisteren dus Nick een levensgevaarlijke situatie krijgen en in het ziekenhuis belanden?
Niks van gezien:?
Dan zal Sjors wel weer naast zn bed zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij zal wel van zijn paard donderen ofzo
Hier en daar een plaatselijke regenbui.quote:
En een matige kut garp van de rtltext auteursquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat was wel een hele doorzichtige grap van Nick.
Zegt me niks.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef alors het volgende:
een zoon van niemand minder dan Derek de Lint.
Nick is ook aanfluiting vegeleken bij Ludoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:36 schreef Frey het volgende:
Ik vind de Ludo en Jack scènes altijd zo machtig. Jack is totaal niet onder de indruk van Nick, maar bij Ludo wordt hij altijd zo "klein"
Tegenwoordig wel.. toen Nick nog nieuw was en voordat hele Charlie gebeuren was Nick echt cool,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nick is ook aanfluiting vegeleken bij Ludo
quote:
quote:* Deadline Televisieserie - diplomaat (2008)
* Gooische Vrouwen Televisieserie - Dokter Rossi (12 afl., 2005-2006)
* Zwartboek (2006) - Gerben Kuipers
* When a Stranger Calls (2006) - Dr. Mandrakis
* Moonlight Serenade (2006) - Terence Hill
* Into the West (Mini-serie, 2005) - Priester Hobbes
* The L Word tv-serie - Manfredi Ferrer (Afl., Lap Dance, 2005)
* NCIS Televisieserie - Dr. Stephen Bauer (Afl., Left for Dead, 2004)
* Baantjer Televisieserie - Georges van Baaren (Afl., De Cock en de moord met een swing, 2003)
* Veritas: The Quest Televisieserie - Head Gray Man (Afl., Reunion, 2003)
* The Big Charade (2003) - Vlad
* Alias Televisieserie - Gerard Cuvee (Afl., Passage: Part 2, 2002)
* Mevrouw de minister (Mini-serie, 2002) - Premier Staal
* Tom & Thomas (2002) - Mr. Bancroft
* Superstition (2001) - Censi, Allessandro
* Soul Assassin (2001) - Karl Jorgensen
* The Outer Limits tv-serie - Carl (Afl., Breaking Point, 2000)
* The Artist's Circle (2000) - Rol onbekend
* Poltergeist: The Legacy tv-serie - Derek Rayne, Ph.D. (37 afl., 1996-1999)
* The Outer Limits tv-serie - Centurion (Afl., Star Crossed, 1999)
* Deep Impact (1998) - Theo Van Sertema
* The Man Who Made Husbands Jealous (Mini-serie, 1997) - Roberto Rannaldini
* The Little Riders (tv-film, 1996) - Dirk Petersen
* All Men Are Mortal (1995) - Bertus
* Lang Leve de Koningin (1995) - Bob Hooke, Sara's vader
* Affair Play (1995) - Alex Witsen
* A Perry Mason Mystery: The Case of the Lethal Lifestyle (tv-film, 1994) - Dr. Estes
* NYPD Blue Televisieserie - Serge (Afl., Serge the Concierge, 1994)
* Pointman (tv-film, 1994) - Jacob Razak
* Remember (tv-film, 1993) - Charles Devereaux
* Angie (1993) - Peter Koudbier
* Civil Wars Televisieserie - Rol onbekend (Afl., A Liver Runs Through It, 1993)
* Secrets (Mini-serie, 1992) - Paul Rodier
* Die Sonne über dem Dschungel (1992) - Peter
* Mountain of Diamonds (tv-film, 1991) - Lothar de la Rey
* Burning Bridges (tv-film, 1990) - Gus Morgan
* The Endless Game (tv-film, 1990) - Abramov
* China Beach Televisieserie - Dr. Gerard Bernard (10 afl., 1989-1990)
* The Free Frenchman (1989) - Bertrand de Roujay
* Rituelen (1989) - Inni Wintrop
* The Great Escape II: The Untold Story (tv-film, 1988) - Dr. Thost
* The Unbearable Lightness of Being (1988) - Franz
* Stealing Heaven (1988) - Abelard
* Three Men and a Baby (1987) - Jan Clopatz
* Dagboek van een oude dwaas (1987) - Philippe
* Mascara (1987) - Chris Brine
* Dossier Verhulst Televisieserie - Eric Hoogland (Afl. onbekend, 1986)
* De Aanslag (1986) - Anton Steenwijk
* Mata Hari (1985) - Handsome Traveller
* Slippers (tv-film, 1985) - Rob
* Bastille (1984) - Paul de Wit/Nathan Blum
* Herenstraat 10 Televisieserie - Karel van Laar (1983)
* Dolly Dots Televisieserie - Mike Burger/Maarten Flick (1983)
* Een zaak van leven of dood (1983) - Jack de Graaf
* Willem van Oranje (Televsieserie, 1984) - Hendrik van Frankrijk
* Van de koele meren des doods (1982) - Ritsaart
* Come-Back (1981) - Vriend Marij
* The Lucky Star (1980) - Lieutenant Steiner
* Dat moet toch kunnen (1979) - Rol onbekend
* Kort Amerikaans (1979) - Erik van Poelgeest
* De grens (1979) - Rol onbekend
* Uit de wereld van Guy de Maupassant: De vlieg (tv-film, 1978) - Rol onbekend
* Dag Dokter (1978) - Theo van Delft
* Soldaat van Oranje (1977) - Alex
* Blindgangers (1977) - Mark
* Barocco (1976) - Propagandaman #1)
Sorry, ik ken m ook niet.. Ook niet na zien van zn foto.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Hij is een van Neerlands grootste acteurs, en heeft ook internationaal carriere gemaakt.
[ afbeelding ]
Filografie:
[..]
Ze doet het goed, maar ik vond Chris Jolles toch beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:19 schreef Chanty27 het volgende:
Dian is geweldig
De beste actrice van heel de soap.
bedoel je deze? http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/bas.xmlquote:barry noort lijkt erg op de geemigreerde vader van fos ... of vergis ik me?
Ja, dat is waar. Al blijft Jack altijd zo onvoorspelbaar overkomen. Alsof hij zich bewust laat kleineren. Ik hoop dat ze Jack en Ludo gelijk aan elkaar laten opgaan. Jack moet de nieuwe Frits worden, die met Martine ook altijd gelijk bleef, ondanks datgene wat ze elkaar allemaal aandeden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:36 schreef Frey het volgende:
Ik vind de Ludo en Jack scènes altijd zo machtig. Jack is totaal niet onder de indruk van Nick, maar bij Ludo wordt hij altijd zo "klein"
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Dian dat aan Janine zou vragen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef Frey het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze Ludo weer failliet laten gaan. Ludo en Nick samen tegen Jack, Dian en Janine lijkt me wel gaaf.
Ja zij is echt zo geweldig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:19 schreef Chanty27 het volgende:
Dian is geweldig
De beste actrice van heel de soap.
Mee eens! Ludo hoeft van mij ook niet failliet te gaan, maar het zou wel vet zijn als Jack zijn bedrijf een tijdje overneemt en dat Ludo moet vechten om het terug te krijgen. Voor de rest moet hij gewoon zijn kapitaal en dergelijke behouden, zodat hij ook terug kan slaan. Mij gaat het gewoon om een oorlog tussen de bedrijven van Ludo, Dian en Jack, met Janine en Nick als speelballen in deze slag.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef Frey het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze Ludo weer failliet laten gaan. Ludo en Nick samen tegen Jack, Dian en Janine lijkt me wel gaaf.
Klinkt meesterlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 16:13 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mee eens! Ludo hoeft van mij ook niet failliet te gaan, maar het zou wel vet zijn als Jack zijn bedrijf een tijdje overneemt en dat Ludo moet vechten om het terug te krijgen. Voor de rest moet hij gewoon zijn kapitaal en dergelijke behouden, zodat hij ook terug kan slaan. Mij gaat het gewoon om een oorlog tussen de bedrijven van Ludo, Dian en Jack, met Janine en Nick als speelballen in deze slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |