Volledig mee eens. Er moeten meer bedrijven komen die elkaar gaan proberen onderuit te halen. Het wordt tijd dat Jack eens met iets serieus gaat beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef ggiirrll het volgende:
Ik hoop dat janine het geld van ludo aanneemt en iets nieuws gaat beginnen.. tis saai in de zakenwereld van Meerdijk!
Hmm daar hoef ik geen getuige van te zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Laura weer eens sex heeft!
Ik hoop het. Ik denk ook wel dat het seizoen er gaat komen, de vraag is alleen wanneer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
@Nwo4life: het kan betekenen dat ze er wel mee bezig zijn!
Woah ach grote gezinnen van vroeger he, misschien hadden Donalds ouders wel een kind of 10, of het verschil tussen die zoon en die moeder bedraagt 30 jaar of meer, het zou best kunnen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef alors het volgende:
Ahahah Harvard, ja hoor die komen heus Sjors uit Meerdijk halenEn ja die muts gaat het natuurlijk weigeren, dat zie ik al mijlenver aankomen
![]()
![]()
En Donald van 75 die een zus had met een zoon heeft van 25Nou dan was zn zus zeker 20 jaar jonger
Desi vond ik wel leuk altijd
`quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef alors het volgende:
Ahahah Harvard, ja hoor die komen heus Sjors uit Meerdijk halenEn ja die muts gaat het natuurlijk weigeren, dat zie ik al mijlenver aankomen
![]()
![]()
En Donald van 75 die een zus had met een zoon heeft van 25Nou dan was zn zus zeker 20 jaar jonger
Desi vond ik wel leuk altijd
Haha, ja dat zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat jack er meer van weet
Ik weet wel zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou heel goed kunnen!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kutjack, die moet het met laura doen... Die bemoeit zich ook overal mee.
Dat zijn ze allang vergeten.quote:[b]Op dinsdag 15 januari 2008 22:27 schreef
Had die geen HIV of AIDS ofzo?
Met HIV kan je gewoon leven als je medicijnen gebruikt die Aids (de daadwerkelijke ziekte) remmen, inmiddels kan je het uitstellen van het krijgen van aids jaren onderdrukken, althans als ik het me goed herrinerquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:03 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Dat zijn ze allang vergeten.
Ze zijn zo inconsistent als de pest bij GTST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws huis?? Is de vorige gesloopt na dat er asbest is gevonden dan? Nooit wat van gehoord????
Kutje studeert net een halfjaar rechten en krijgt van alle kanten stages aangeboden inclusief eentje op Harvardquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:21 schreef alors het volgende:
Jahoor Nick regelt iets voor Sjors bij Sanders Inc. om haar bij zich te hebben en het is prima.
Jack regelt iets voor Sjors bij Harvard en mevrouw gilt dat hij haar bij Nick wil weghouden.![]()
Wat een kutwijf en een zeiklijn is dat. Idem met Lovetree.
Die gesoepte foto's van Jack
Er gaat bij mij geen belletje rinkelen ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Sam Manuels heet dus Vicky's vader volgens haar moeder.
volgens mij toch al wat langer hoor, alleen maken ze er nu een verhaallijn bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kutje studeert net een halfjaar rechten en krijgt van alle kanten stages aangeboden inclusief eentje op HarvardHeel irritante en onrealistische verhaallijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |