inderdaad, goeie zaakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag dus oprollen die schijt NEC.
Dat gaat over zijn transferbedrag in totaal. Hij is een keer of 6 verkocht (clubhoer)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Chadi het volgende:
Anelka 125 mil ... jezus waar praat je dan over 24??
Ik dacht ook ff ook al van WTFquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat gaat over zijn transferbedrag in totaal. Hij is een keer of 6 verkocht (clubhoer)
En Excelsior stond laatste, maar dat is al weer best lang geleden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag dus oprollen die schijt NEC.
Fijn, maar wat voor waarde heeft dit nieuws voor ons?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef patrickt37 het volgende:
Van Gaal: 'Graafschap is een lastige tegenstander'
Dit NEC is volledig gebroken heb ik het idee. Zojuist na afloop van de wedstrijd van NEC hekelde Mario Been zich al vreselijk aan spelers die zich niet voor de volle 110% pond inzetten. Hij ging zover dat hij bijna genoodzaakt is om een aantal reservers op te stellen. En dan moet je nagaan dat hun twee vaste waardes (Davidsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En Excelsior stond laatste, maar dat is al weer best lang geleden.
Titel van het bericht he. Daar doelt ie ook niet op als je even verder leestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Fijn, maar wat voor waarde heeft dit nieuws voor ons?
Met de titel bedoelde ik dat gehele stuk.. fijn dat van Gaal iets over de wedstrijd zegt.. dat hij AZ beter vond hebben we volgens mij al 5x gehoord toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Titel van het bericht he. Daar doelt ie ook niet op als je even verder leest
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Met de titel bedoelde ik dat gehele stuk.. fijn dat van Gaal iets over de wedstrijd zegt.. dat hij AZ beter vond hebben we volgens mij al 5x gehoord toch?
Uiteraard moet Ajax gewoon winnen van dit NEC, maar we hebben vaak genoeg gezien dat ze lopen te klooien tegen zwakke ploegen. Dus doe maar altijd waken voor onderschatting.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit NEC is volledig gebroken heb ik het idee. Zojuist na afloop van de wedstrijd van NEC hekelde Mario Been zich al vreselijk aan spelers die zich niet voor de volle 110% pond inzetten. Hij ging zover dat hij bijna genoodzaakt is om een aantal reservers op te stellen. En dan moet je nagaan dat hun twee vaste waardes (Davidsen Olsson) al voor de komende wedstrijden waren geschorst
Zondag gewoon oprollen die hap. Ajax mag geen excuus hebben.
Ik vind dat je NAC tekort doet door deze kleine club te noemen. Ook al zet je het tussen aanhalingtekens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef Morendo het volgende:
Tegen de 'kleine' clubs heeft Ajax het altijd moeilijk. Gewoon de eerste minuut erin klappen en drie punten mee naar huis nemen.
Ik doelde op de competitie en op NEC. NAC klopte ons thuis met 1-3 en die moet je derhalve natuurlijk niet onderschatten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind dat je NAC tekort doet door deze kleine club te noemen. Ook al zet je het tussen aanhalingtekens.
Of doelde je op NEC?
Correctie: Zelfs een club uit de Jupiler Leaguequote:
Wat zei die danquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef Badabingea het volgende:
Die Mario Been is wel een goeie kerel zeg, wat een opmerkingen net met dat interview op RTL7, hahaha!
Zijn manier van spelers straffen en zn zeggen dat mensen met grote namen niet altijd tot grote daden komen.quote:
Ze zuller ervan wakker liggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij had ze ook nog een boete gegeven van 500 euro. ''Als ze toch al niet willen werken voor hun salaris kan dit ook geen kwaad''
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens VI.nl heeft Ajax zich gemeld voor Engelaar.
Goede speler. Maar ons middenveld is nou wel compleet hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
nee, zo domme watcherquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik stond altijd wel open voor zijn komst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LolEn men verklaarde mij voor gek toen ik met Engelaar als optie kwam..
Ja maarja, wie neemt jou nou serieusquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
LolEn men verklaarde mij voor gek toen ik met Engelaar als optie kwam..
Hij denkt...quote:Ajax meldt zich officieel voor Engelaar
woensdag 16 januari, door danteluca, A'dam, 00:12u, www.vi.nl
Ajax wil per direct Orlando Engelaar overnemen van FC Twente. De club heeft zich officieel gemeld bij FC Twente, maar de Tukkers willen Engelaar onder geen beding laten gaan.
Van een bod op Engelaar is nog geen sprake, volgens VI-redacteur Thijs Slegers. Slegers denkt dat Ajax de lange middenvelder alvast wil vastleggen, mocht Davids besluiten om in de zomer te vertrekken zijn contract niet te verlengen.
Zal Perez leuk vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Whehequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Had het meer ergens anders over.
Hij gist naar de reden achter het bod op Engelaar. Begrijpend lezen aub of ben jij ook geboren uit een huwelijk tussen broer en zus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij denkt...
Hij weet het niet eens zeker. Vi gaat steeds meer richting de betrouwbaarheid van voetbalzone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |