Ik heb hier al een zooi verdedigers voorbij zien komen die sowieso niet naar Ajax gaan. Van Buyten had op zijn minst gepolst kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan heeft het ook weinig nut om hier te melden. Zo kunnen we elke transfer van een verdediger hier wel gaan bespreken ...
doe maar 52%quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:14 schreef Fathom het volgende:
[..]
Celtic kan vele malen meer aan salaris bieden dan AJAX kan. Al is het alleen maar omdat voetballers hier met de 45% belasting te maken hebben.
En 4x in het jaar tegen Kilmarnockquote:
Beetje late reactie, maar ik ging speciaal voor 010 al een weekendje terug naar NL en met de lampies erbij heb ik er ff een hele week van gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kom je terug naar NL of hoe doe je dat?
logisch, als hij in de zomer een overbodige extra speler wordt zal hij nu ook al wel te veel zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zat trouwens te denken. Zou Ogararu niet op rechtshalf kunnen spelen? Daar stond ie tegen Zagreb ook toch?
Ach probeerd iedereen aan te geven dat Martin zijn werk niet goed doet.. durf er geld op te zetten dat niemand het hier beter kan..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan heeft het ook weinig nut om hier te melden. Zo kunnen we elke transfer van een verdediger hier wel gaan bespreken ...
Geef mij de mogelijkheid maar voor het astronomische bedrag dat hij verdient een aantal spelers op de kop te tikken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ach probeerd iedereen aan te geven dat Martin zijn werk niet goed doet.. durf er geld op te zetten dat niemand het hier beter kan..
yeah right alsof dat zo simpel isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geef mij de mogelijkheid maar voor het astronomische bedrag dat hij verdient een aantal spelers op de kop te tikken.
Het is zijn job, zijn verantwoordelijkheid, hij krijgt er dik voor betaald, dus hij moet ervoor zorgen dat Ajax voldoende kwaliteit in huis heeft.
Nee tuurlijk niet. Maar hij doet voorkomen alsof van Geel zo zielig is dat iedereen op hem inhakt omdat hij geen goede spelers kan aantrekken. Dit is zijn taak, hierop wordt hij afgerekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
yeah right alsof dat zo simpel is.
Precies. Ik zou het waarschijnlijk niet beter kunnen dan van Geel, maar de man bekleedt die functie tegen een niet onaardig salaris. Dan weet je dat je daar ook op af wordt gerekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar hij doet voorkomen alsof van Geel zo zielig is dat iedereen op hem inhakt omdat hij geen goede spelers kan aantrekken. Dit is zijn taak, hierop wordt hij afgerekend.
Ik wel voordat geldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Ik zou het waarschijnlijk niet beter kunnen dan van Geel, maar de man bekleedt die functie tegen een niet onaardig salaris. Dan weet je dat je daar ook op af wordt gerekend.
Ik kan ook niet beter voetballen dan Jurgen Colin
Onzin.. ik zeg alleen dat mensen er te makkelijk over denken.. Als Ajax de status van een europese topclub zou hebben, dan zou van Geel met het minste of geringste moeite spelers binnen kunnen halen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar hij doet voorkomen alsof van Geel zo zielig is dat iedereen op hem inhakt omdat hij geen goede spelers kan aantrekken. Dit is zijn taak, hierop wordt hij afgerekend.
Nee klopt, we moeten vissen uit de vijver van uitgerangeerde voetballers uit de B-categorie (Rommedahl en Luque) of spelers die om persoonlijke redenen terug willen naar Nederland (Stam en Davids).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. ik zeg alleen dat mensen er te makkelijk over denken.. Als Ajax de status van een europese topclub zou hebben, dan zou van Geel met het minste of geringste moeite spelers binnen kunnen halen..
Kijk nou naar de afgelopen jaren.. Dan is het toch niet gek dat sommige spelers gewoon geen zin hebben in een rondje NL..
Ik denk ook niet dat geld de hoofdissue is.. maar dat je het echt bij de speler zelf moet zoeken.. ben ik dan een van de weinigen die denkt dat nederland niet meer zo aantrekkelijk is als dat het lijkt/was?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee klopt, we moeten vissen uit de vijver van uitgerangeerde voetballers uit de B-categorie (Rommedahl en Luque) of spelers die om persoonlijke redenen terug willen naar Nederland (Stam en Davids).
Daar komt bij dat Van Geel de visie hanteert, dan talent uit de jeugd moet komen. Dat moet aangevuld worden met spelers die er direct staan. Hij zal zich dan op de eredivisie moeten richten, omdat dat nog te betalen is.
Waarom dacht je dat ik die opmerking over scouts zei?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Nederland is opzich niet zo aantrekkelijk zou je zeggen. Waarom komen Groningen, heerenveen en nu PSV met die middenvelder, dan elke keer weer WEL met hele goeie spelers uit het niets?
Istie er al?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef Nashje het volgende:
Marius Constantin.
Haal 'm nou godverdomme eens klote Martin.
ajax doet gewoon mee voor het kampioenschap hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Nederland is opzich niet zo aantrekkelijk zou je zeggen. Waarom komen Groningen, heerenveen en nu PSV met die middenvelder, dan elke keer weer WEL met hele goeie spelers uit het niets?
Dat gerucht speelt volgens mij al sinds vorige jaar winterstopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Istie er al?
Verdomde kut geruchten ook.. Deze was uit de zomer toch? En nog steeds huppelt ie daar rond.
Bierie doen 's middagsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Vooral PSV op woensdag geeft het een beetje het gevoel alsof ik een Europese uitwedstrijd meepik.
Ga jij ook ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bierie doen 's middags. Of twee...
.
quote:
Hehe ok, ik zal wel rond uurtje of 4, 5 in de stad zijn, Aanvoerder vast al om 1 uur hem kennendequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tijd hangt alleen van maatje van me af die nog geen vrij 's middags heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |