ik kan me heugen dat vorig jaar tijdens ajax - az ook de nodige arbitragefouten zijn gemaakt, in het voordeel van az toenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:40 schreef Ordinair het volgende:
Laatste nieuws: Ajax - AZ moet opnieuw worden gespeeld na fout van arbitrage!
hap hap hapquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kan me heugen dat vorig jaar tijdens ajax - az ook de nodige arbitragefouten zijn gemaakt, in het voordeel van az toen
In Zeist eten ze graag kaas. Kijk voor de gein eens in de broodtrommel van Kesler.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kan me heugen dat vorig jaar tijdens ajax - az ook de nodige arbitragefouten zijn gemaakt, in het voordeel van az toen
Bedoel je die van vorig jaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:40 schreef Ordinair het volgende:
Laatste nieuws: Ajax - AZ moet opnieuw worden gespeeld na fout van arbitrage!
We spelen nu al jaren kutvoetbal, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:46 schreef patrickt37 het volgende:
Vanaf 2009 kutjes kijken op De Toekomst.
Zat trouwens te denken. Zou Ogararu niet op rechtshalf kunnen spelen? Daar stond ie tegen Zagreb ook toch?quote:Maduro mag in winterstop weg
Hedwiges Maduro mag eventueel in de winterstop al vertrekken bij Ajax. Het contract van de middenvelder loopt aan het einde van dit seizoen af en wordt niet verlengd. Technisch directeur Martin van Geel geeft in Sportweek aan dat er te praten valt over een eerder vertrek. ``Als zowel speler, verkopende als kopende club eruit komt, dan behoort dat tot de mogelijkheden", aldus Van Geel.
Ajax had in eerste instantie niet de intentie om Maduro weg te doen. Van Geel: ``Wij wilden Hedwiges heel graag behouden. We hebben hem aan het begin van het seizoen een aanbieding gedaan om zijn contract met vier jaar te verlengen en zijn contract fors te verhogen. Hij heeft vier maanden de tijd gekregen om erop in te gaan. Als hij dan nog steeds twijfelt, moeten wij verder kijken."
Maduro tekende niet, omdat hij zich aan het lijntje voelde gehouden door de Amsterdamse club. Ajax deed hem geen nieuwe aanbieding op het moment dat hij weinig aan spelen toe kwam. Volgens Van Geel is dit heel logisch. ``Hij speelde op dat moment niet, dus het was voor beide partijen beter om even te wachten. Wij wilden absoluut niet van hem af."
Ik vind Ogararu aanvallend sterker dan verdedigend dus waarom niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zat trouwens te denken. Zou Ogararu niet op rechtshalf kunnen spelen? Daar stond ie tegen Zagreb ook toch?
Van Geel.. stomme nitwit, ga gewoon eens een kop koffie met die jongen drinken!quote:
In principe heb je dan een best sterke rechterkant. Met Silva als back, daarvoor Ogararu, die elkaar kunnen afwisselen, en daarvoor Suarez of misschien beter Leonardo. Die naar binnen kan trekken met z'n linker waardoor Ogararu buitenom kan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind Ogararu aanvallend sterker dan verdedigend dus waarom niet.
Maar waarom dan Silva halen? Silva is verdedigend ook niet erg sterkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind Ogararu aanvallend sterker dan verdedigend dus waarom niet.
Idd, dat is een zelfde type als Ogararu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar waarom dan Silva halen? Silva is verdedigend ook niet erg sterk
Voor mij hoeft Silva ook niet te komen. Het zal duidelijk zijn dat Ajax aanvallend geen problemen heeft maar dat er juist verdedigend een blok moet staan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Silva is uitblinker bij Groningen, en dat als rechtsback. Hij kan dus echt wel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij kan ook wel wat maar hij laat verdedigend wel wat steken vallen. Dat hij uitblinker is komt dan ook omdat hij altijd mee naar voren gaat daardoor heb je achterin nog iemand nodig om op te ruimen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva is uitblinker bij Groningen, en dat als rechtsback. Hij kan dus echt wel wat.
Daarnaast liever Silva dan Colin.
Dan te bedenken dat Groningen niemand heeft om op te ruimen. Sankoh is ook nog eens grote prut. Met Gabri als stofzuiger kan het echt wel gaan draaien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij kan ook wel wat maar hij laat verdedigend wel wat steken vallen. Dat hij uitblinker is komt dan ook omdat hij altijd mee naar voren gaat daardoor heb je achterin nog iemand nodig om op te ruimen.
Ik vind het weinig indrukwekkend, sorry...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef MaxC het volgende:
Als Silva komt en vervolgens ook Thomas en Gregory dan heb je echt wel een goede verdediging:
Vertonghen----Vermaelen/Vd Wiel------Heitinga--------Silva
Eens, we hebben een echte beuker erbij nodig. Een verdedigend leiderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind het weinig indrukwekkend, sorry...
Idd, Vertonghen als linksback vind ik redelijk, niet meer dan dat. En Heitinga speelt de laatste tijd goed achterin maar ik zou hem graag weer als defensieve middenvelder zien maar jammer genoeg spelen we op dit moment niet met een ruit op het middenveld.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Word toch tijd dat daar een ervaren kerel bij komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Groningen heeft niet voor niets zoveel doelpunten tegenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat Groningen niemand heeft om op te ruimen. Sankoh is ook nog eens grote prut. Met Gabri als stofzuiger kan het echt wel gaan draaien.
Ik denk dat Silva ook een betere voetballer is maar als je je verdediging wil versterken dan lijkt Silva mij niet de juiste keuze.quote:Ik vind Ogararu altijd maar slapjes de duels aan gaan. Silva is daar niet bang voor en fysiek ook sterker.
En dat is ooit een optie geweest?quote:
Ja, bankzitter bij Bayern moet toch een haalbare kaart zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat is ooit een optie geweest?
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja, bankzitter bij Bayern moet toch een haalbare kaart zijn.
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat is ooit een optie geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |