Ja eindelijk he, heeft ook lang zat geduurt.. nu nog vermaelen en wieltje erbij en misschien wordt het nog wat dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:59 schreef patrickt37 het volgende:
De ziekenboeg begint langzaam leeg te lopen. Eindelijk beginnen we het ware Ajax te zien.
Een 6-1 nederlaag tegen welke club dan ook zou ik beschamend vinden als een supporter van een club. Dat dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, dat verwachtingspatroon zegt echt iets meer over jezelf, anti-klapper.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Een 6-1 nederlaag tegen welke club dan ook zou ik beschamend vinden als een supporter van een club. Dat dus.
Dat is een eerste vereiste bij het supporter worden van AZ.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Maar misschien kan ik gewoon goed tegen m'n verlies.
Denk ook niet dat ze gaan hoor, maar zoiets zou van Geel echt de das om doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Huntelaar en Stekelenburg gaan niet weg in de winterstop. Dat dan zo'n ''soccernews'' () komt met oud nieuws dat ze bekeken worden door clubs uit Engeland doet daar niks aan af.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Moeten supporters van verliezende clubs dan altijd zulke watjes zijn dat ze zich nergens meer laten zien en elke discussie over andere onderwerpen uit de weg gaan? Ik vind dat raar. Maar misschien kan ik gewoon goed tegen m'n verlies.
Herakles was trouwens goed bezig afgelopen weekeindequote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Winnen als een vent, verliezen als een vent. Volgens mij mogen er wel meer mensen zo denken, bijvoorbeeld in dit topic.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Herakles was trouwens goed bezig afgelopen weekeinde
Dan zijn we allang kampioen joh.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt.
Laatste wedstrijd van het seizoen Ajax-Heracles Almelo![]()
Leuk voor jullie als we al veilig zijn, dan keept onze vriend Pasveerweer. Misschien kunnen jullie dan op doelsaldo kampioen worden
ik kan me heugen dat vorig jaar tijdens ajax - az ook de nodige arbitragefouten zijn gemaakt, in het voordeel van az toenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:40 schreef Ordinair het volgende:
Laatste nieuws: Ajax - AZ moet opnieuw worden gespeeld na fout van arbitrage!
hap hap hapquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kan me heugen dat vorig jaar tijdens ajax - az ook de nodige arbitragefouten zijn gemaakt, in het voordeel van az toen
In Zeist eten ze graag kaas. Kijk voor de gein eens in de broodtrommel van Kesler.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kan me heugen dat vorig jaar tijdens ajax - az ook de nodige arbitragefouten zijn gemaakt, in het voordeel van az toen
Bedoel je die van vorig jaar?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:40 schreef Ordinair het volgende:
Laatste nieuws: Ajax - AZ moet opnieuw worden gespeeld na fout van arbitrage!
We spelen nu al jaren kutvoetbal, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:46 schreef patrickt37 het volgende:
Vanaf 2009 kutjes kijken op De Toekomst.
Zat trouwens te denken. Zou Ogararu niet op rechtshalf kunnen spelen? Daar stond ie tegen Zagreb ook toch?quote:Maduro mag in winterstop weg
Hedwiges Maduro mag eventueel in de winterstop al vertrekken bij Ajax. Het contract van de middenvelder loopt aan het einde van dit seizoen af en wordt niet verlengd. Technisch directeur Martin van Geel geeft in Sportweek aan dat er te praten valt over een eerder vertrek. ``Als zowel speler, verkopende als kopende club eruit komt, dan behoort dat tot de mogelijkheden", aldus Van Geel.
Ajax had in eerste instantie niet de intentie om Maduro weg te doen. Van Geel: ``Wij wilden Hedwiges heel graag behouden. We hebben hem aan het begin van het seizoen een aanbieding gedaan om zijn contract met vier jaar te verlengen en zijn contract fors te verhogen. Hij heeft vier maanden de tijd gekregen om erop in te gaan. Als hij dan nog steeds twijfelt, moeten wij verder kijken."
Maduro tekende niet, omdat hij zich aan het lijntje voelde gehouden door de Amsterdamse club. Ajax deed hem geen nieuwe aanbieding op het moment dat hij weinig aan spelen toe kwam. Volgens Van Geel is dit heel logisch. ``Hij speelde op dat moment niet, dus het was voor beide partijen beter om even te wachten. Wij wilden absoluut niet van hem af."
Ik vind Ogararu aanvallend sterker dan verdedigend dus waarom niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zat trouwens te denken. Zou Ogararu niet op rechtshalf kunnen spelen? Daar stond ie tegen Zagreb ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |