quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef Nashje het volgende:
Marius Constantin.
Haal 'm nou godverdomme eens klote Martin.
Kruiswijk lijkt mij wel een aardige en in de zomer transfervrij geloof ik.quote:
Yep.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk komt er gewoon niemand meer
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef Nashje het volgende:
Marius Constantin.
Haal 'm nou godverdomme eens klote Martin.
We scoorden de penalty.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Nashje het volgende:
De Zeeuw vrijgesproken. Wij een doelpunt erbij dus.
Wat een onzin. Tis toch gewoon overduidelijk hands of niet dan.
Aangezien de bal inderdaad over de lijn was, is er geen sprake van belemmering van het scoren.. dus is de rode kaart onterecht..quote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Nashje het volgende:
Ja, en na een doelpunt mag niemand de bal meer uit het net vissen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Nashje het volgende:
Zolang er geen fluitje is geweest van de scheids is de bal in het spelquote:Op maandag 14 januari 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en na een doelpunt mag niemand de bal meer uit het net vissen.
Doelpunt erbij? Sorry, maar heb jij het wel over voetbal hier?![]()
Dit is heel wat anders pannekoek. De Zeeuw is stom en heeft verrekte veel geluk gehad dat die bal al over de lijn was.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef patrickt37 het volgende:
Rode kaart terecht of onterecht, die middenmotor hadden we toch wel opgerold.
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijken jullie vanavond allemaal nog maar even goed naar studio voetbal. Als die bal geheel over de lijn was neem ik tot ajax bovenaan staat De Zeeuw in mn usericon.
Fout van de scheids dus.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zolang er geen fluitje is geweest van de scheids is de bal in het spel
Kom je nou weer met die stomme vergelijking? Met de vaart waarmee die bal op het doel af kwam weet jij echt niet bewust of de bal achter is of niet. Zijn "ik was pissig en wilde de bal weg slaan" is dan een simpel en slecht excuus. Op het moment dat je met nog 1 been op de doellijn staat en een slaande beweging naar de bal maakt kun je pech hebben dat je rood + pingel krijgt.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef patrickt37 het volgende:
Rode kaart terecht of onterecht, die middenmotor hadden we toch wel opgerold.
Die heeft ie al lang hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja...
Overigens verwacht ik gewoon wel een De Zeeuw icon:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als jullie Me_Wesley zien, herinner hem er even aan.
Een straf wordt uitgedeeld als er een overtreding wordt begaan. Een overtreding is een situatie die tegen de spelregels is. Een bal over de doellijn is een doelpunt, en na een doelpunt mag je als voetballer de bal met je handen aanraken.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kom je nou weer met die stomme vergelijking? Met de vaart waarmee die bal op het doel af kwam weet jij echt niet bewust of de bal achter is of niet. Zijn "ik was pissig en wilde de bal weg slaan" is dan een simpel en slecht excuus. Op het moment dat je met nog 1 been op de doellijn staat en een slaande beweging naar de bal maakt kun je pech hebben dat je rood + pingel krijgt.
Bal uit het net vissen ...
Ik ook, sommige mensen kunnen niet eens lezen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta versteld van het denkniveau hier.
Daarom! Zinloze discussies..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is heel wat anders pannekoek. De Zeeuw is stom en heeft verrekte veel geluk gehad dat die bal al over de lijn was.
Ach, waar maak ik me druk om. 6-1.
En daarom gaf van Gaal Luinge ook gelijk.. klaar . uit.. weer terug naar Ajax mensen?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik ook, sommige mensen kunnen niet eens lezen.
Ik heb het over het feit dat je een slaande beweging naar de bal maakt op de doellijn. Of je de bal nou raakt of niet, er is een redelijke kans dat een scheids / lijnrechter het niet goed ziet vanwege drukte in het strafschopgebied en dat je een kaart krijgt.
Ik zou maar niet teveel over niveau klagen als ik jou was :;)
Le-zen, blindequote:Op maandag 14 januari 2008 23:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik ook, sommige mensen kunnen niet eens lezen.
Ik heb het over het feit dat je een slaande beweging naar de bal maakt op de doellijn. Of je de bal nou raakt of niet, er is een redelijke kans dat een scheids / lijnrechter het niet goed ziet vanwege drukte in het strafschopgebied en dat je een kaart krijgt.
Na 10 keer de beelden te hebben gezien ja, simpele.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er wordt hierboven gezegd: "Da's toch hands" zonder erbij te vertellen dat het al een doeplunt was waardoor het geen eens hands kan zijn.
Hij had hem best kunnen vangen in het doel ja, zonder dat dat tegen de regels was.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Na 10 keer de beelden te hebben gezien ja, simpele.
De Zeeuw had die bal dus ook makkelijk kunnen vangen in jou ogen. Dat moet er uit hebben gezien.
Ik sta versteld van jouw denkniveau.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een straf wordt uitgedeeld als er een overtreding wordt begaan. Een overtreding is een situatie die tegen de spelregels is. Een bal over de doellijn is een doelpunt, en na een doelpunt mag je als voetballer de bal met je handen aanraken.
Alles is volgens de spelregels gegaan, en daarom wordt De Zeeuw geheel vrijgesproken. De arbitrage dácht dat er iets feitelijk al was gebeurd tegen de spelregels, maar dat is dus niet waar.
Wie heeft het hier over 'intenties' en 'bedoelingen'? Je wordt toch niet bekeurd als je door het oranje stoplicht rijdt omdat het misschien op rood *zou* kunnen gaan, maar je al voorbij bent voordat het op rood gesprongen is?![]()
Ik sta versteld van het denkniveau hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |