Nou, ik denk dan juist eerder dat het weer begint te lopen tegen Ajax. En wij krijgen iedere wedstrijd minimaal een doelpunt tegen he.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vermaelen heeft vandaag weer met de groep meegetraind toch? Zou mooi zijn als hij zondag weer kan spelen, maar ik heb liever dat hij er weer bij is als het echt belangrijk wordt. NEC heeft nog altijd problemen met het maken van goals, dus dat moet te doen zijn.
Zondag niet. Dan komt de ommekeerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dan juist eerder dat het weer begint te lopen tegen Ajax. En wij krijgen iedere wedstrijd minimaal een doelpunt tegen he.
Maar we maken er ook gemiddeld 3quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dan juist eerder dat het weer begint te lopen tegen Ajax. En wij krijgen iedere wedstrijd minimaal een doelpunt tegen he.
Volgende week invallen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vermaelen heeft vandaag weer met de groep meegetraind toch? Zou mooi zijn als hij zondag weer kan spelen, maar ik heb liever dat hij er weer bij is als het echt belangrijk wordt. NEC heeft nog altijd problemen met het maken van goals, dus dat moet te doen zijn.
quote:Koster twijfelt over opstellen Davids
Adrie Koster zal Edgar Davids waarschijnlijk rust gaan geven, vanwege het drukke programma van Ajax, zo staat te lezen op AD.nl. "het gaat om zes wedstrijden in amper vier weken. Edgar heeft een half jaar niet gevoetbald vanwege een scheenbeenbreuk. Hij is nu net weer terug. Ik wil dus zuinig aan doen met hem. Dat lijkt me duidelijk. Als je vier, vijf maanden niets hebt gedaan is de kans op problemen groot, als je niet uitkijkt. Ineens heel veel wedstrijden spelen, is misschien wel onverstandig."
"De beslissing om Davids op te stellen, neem ik in overleg met de medische staf. Hij is fit, heeft ook geen fysieke klachten overgehouden aan de 70 minuten die hij tegen AZ speelde, maar we moeten wel goed met hem omgaan. Hij is belangrijk voor dit team."
Ah in 2010 is hij vol Nederlander.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bij mij een zwitser met Nederlands als 2e nationaliteit
5 miljoen valt trouwens wel mee, alleen zijn salaris.....zelfs Juve wilde hem dat nier betalen.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil bij deze mijn diepe oprechte spijt betuigen voor de valse tussenstand die ik afgelopen zondag poste.
Ik ben hiervoor reeds ongenadig hard gestraft.
Hoop dat U allen het mij kunt vergeven en dat jullie het niet erg vinden morgen uit de beker geknald te worden.
Mvg
Aan heel voetbalminnend Nederland ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil bij deze mijn diepe oprechte spijt betuigen
Supergaaf.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:45 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ah in 2010 is hij vol Nederlander.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil bij deze mijn diepe oprechte spijt betuigen voor de valse tussenstand die ik afgelopen zondag poste.
Ik ben hiervoor reeds ongenadig hard gestraft.
Hoop dat U allen het mij kunt vergeven en dat jullie het niet erg vinden morgen uit de beker geknald te worden.
Mvg
Ik snap niet dat als je zoveel bot vangt voor allerlei spelers dat je bij Huntelaar zo'n laag bedrag noemt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef patrickt37 het volgende:
Ik snap niet dat Ajax aangeeft om pas van 24 milj. te gaan onderhandelen.
Gewoon de statement aangeven dat er in de winterstop totaal niet onderhandeld gaat worden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:47 schreef Black-Death het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DsozE86sbUs
Hier nog het filmpje van de transfer van Alves
Is denk ik ook pas in de zomer, ze hebben al vaker gezegd niet in de winterstop te verkopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef patrickt37 het volgende:
Gewoon de statement aangeven dat er in de winterstop totaal niet onderhandeld gaat worden.
Hebben ze nog maar 10x gezegdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef patrickt37 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |