Ik vergeet steeds om die demo te spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:27 schreef piet_pelle het volgende:
The Club is trouwens echt kut, dat ze daar zo'n hype om hebben durven maken.
Ach ik vind het best vermakelijk om naar te kijken alleen ik neem ze niet serieus want ze zijn zo ongelovelijk onprofessioneel en onobjectief.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Er werd in het vorige topic een opmerking gemaakt over gamekings. Ik vind ze echt goed, ik baseer vaak mijn aankopen op de mening van hun en natuurlijk mijn eigen smaak, wat ik dus vet vind.
Ik vind ze ook echt goedquote:Op maandag 14 januari 2008 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
Er werd in het vorige topic een opmerking gemaakt over gamekings. Ik vind ze echt goed, ik baseer vaak mijn aankopen op de mening van hun en natuurlijk mijn eigen smaak, wat ik dus vet vind.
Zolang ik het tof vind maakt het mij geen kut uit wat jij zegt.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ach ik vind het best vermakelijk om naar te kijken alleen ik neem ze niet serieus want ze zijn zo ongelovelijk onprofessioneel en onobjectief.
Daarbij laten ze ook veel te veel crap games zien waar niemand op zit te wachten.
verkeerd uit bed gestapt ja?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zolang ik het tof vind maakt het mij geen kut uit wat jij zegt.
Ik ben zelfs blij dat ze "crapgames" ( volgens jou dan ) laten zien. Programma is kwalliteit, kan je niet ontkennen.
nee hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
verkeerd uit bed gestapt ja?
TVPxbox360
Ik mag jou.quote:
Kwaliteit kan mij niet boeien. Ik kijk dat programma voor het vermaak.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs blij dat ze "crapgames" ( volgens jou dan ) laten zien. Programma is kwalliteit, kan je niet ontkennen.
Je word oud Gijs, die taal is tegenwoordig heel normaal.. ik hoorde vandaag nog een radiointerview met een tweedekamerlid die afscheid nam met de woorden "Later"...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
Ik stoor me vooral aan het taalgebruik bij Gamekings.
Dingen als : "Die game is echt kut" of "Deze game is Kankervet" kun je gewoon niet zeggen als je serieus genomen wilt worden.
Ik ben 21 manquote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je word oud Gijs, die taal is tegenwoordig heel normaal.. ik hoorde vandaag nog een radiointerview met een tweedekamerlid die afscheid nam met de woorden "Later"...
Mijn god hadden ze die niet direct kunnen ontslaan?quote:
Sorry had even het idee dat ik me op een forum bevond.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Re-play value is zo hoogquote:Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
ben nu al een tijdje bezig met Dead Rising
vette game.
ik ben nog niet zo ver, maar vermaak me er aardig mee. Word alleen stront ziek van die lui in gele pakken.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Re-play value is zo hoogGeweldig spel!
Mini-chainsaws doen wonderenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben nog niet zo ver, maar vermaak me er aardig mee. Word alleen stront ziek van die lui in gele pakken.
Dennis is tofquote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn god hadden ze die niet direct kunnen ontslaan?Zijn argumentatie is ook van het niveau kut op Dirk
''Conan is een hele vermakelijke game. De graphics zien er goed uit, het hakwerk werkt heerlijk... Gewoon een hele verrassende game.''
Yep, die respawnen.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
ja, die kreeg je als je die clown had verslagen. Liggen ze daar nu weer dan ?
nice! ik ga meteen ff bezig.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep, die respawnen.
En met de juiste boeken gaan ze ook lekker lang mee.
zo ver ben ik nog nietquote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Real Megaman Buster halen.
1 shot 1 kill, zelfs bij de SWAT gasten op het eind
Hij representeert voor mij alles wat er fout is aan Nintendo-fanboys.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn god hadden ze die niet direct kunnen ontslaan?Zijn argumentatie is ook van het niveau kut op Dirk
''Conan is een hele vermakelijke game. De graphics zien er goed uit, het hakwerk werkt heerlijk... Gewoon een hele verrassende game.''
Ik kom tegenwoordig te weinig op FOK daarvoorquote:Op maandag 14 januari 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
Nee Exi dat doen we hier: ''Gamekings Fantopic #1''
Brievenmaandagquote:Op maandag 14 januari 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
Nee Exi dat doen we hier: ''Gamekings Fantopic #1''
Dat is Steven, je voelt gewoon de pijn in zijn hart als hij toe moet geven dat een Xbox game erg vet is.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hij representeert voor mij alles wat er fout is aan Nintendo-fanboys.
quote:Nieuws: Gamespot verder in de problemen
Het leek zo onschuldig: de game Kane & Lynch was bij lange na niet optimaal en dus gaf Gamespot reviewer Gerstmann er ook geen hoog cijfer aan. Toen begon het balletje echter te rollen.
Omdat er tegelijkertijd een advertentiecampagne draaide op Gamespot voor de game was een laag cijfer natuurlijk niet echt lekker voor de game, na een lang verhaal volgde er uiteindelijk een ontslag voor Gerstmann. Hoewel Gamespot vol blijft houden dat het ene niets met het andere te maken heeft zien velen dit anders en is het balletje nog lang niet uitgerold. Wat is namelijk het geval? Alex Navarro, een andere medwerker van Gamespot, besluit eind deze maand eveneens op te stappen.
Navarro legt in een interview uit dat het tijd is om te gaan, vooral door de hele situatie rondom Gerstmann. Was deze situatie niet voorgevallen, dan was hij wel gebleven.
In zijn tijd bij Gamespot schreef Navarro vele reviews en was hij ook te zien in video podcasts. Hoewel hij zelf niet meer de passie op kan brengen om dit te blijven doen neemt hij anderen niets kwalijk en geeft hij aan dat zij er nog alles aan doen om de kwaliteit van de site hoog te houden, hoe moeilijk dat ook is in deze tijden.
jaquote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef renz0r het volgende:
Vraagje
Is het mogelijk om (welk type dan ook) externe harde schijf via de USBpoort van de xbox aan te sluiten voor films, muziek e.d.?
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat is Steven, je voelt gewoon de pijn in zijn hart als hij toe moet geven dat een Xbox game erg vet is.
Alle type films? Dus avi, mpeg, divx, HD?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja![]()
Ik heb zelf een 500 GB schijf gekocht om films te kijken op mijn xbox, ik kan zelfs mijn ipod ( 30 GB ) erop aansluiten.
Nee man Steven is geen nintendo fanboy?? Hij speelt alles en vooral WoWquote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat is Steven, je voelt gewoon de pijn in zijn hart als hij toe moet geven dat een Xbox game erg vet is.
Ja, hij heeft niet eens een Wii, dat klopt. En hij is WOW verslaafd.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee man Steven is geen nintendo fanboy?? Hij speelt alles en vooral WoW
Was dat niet Ruben die dat zei? Steven heeft wel een Wii want hij vond SMG heel vetquote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft niet eens een Wii, dat klopt. En hij is WOW verslaafd.
Maar zijn console van het jaar was wel de Wii omdat hij iets nieuws doet.
Sorrie hoor maar dat vinden en geen Wii hebben dan ben je gewoon bevooroordeeld.
Ik heb alleen nog maar AVI gekeken, maar volgens mij kan hij ook gewoon Mpeg aan ( de standaard codecs van Windows )quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef renz0r het volgende:
[..]
Alle type films? Dus avi, mpeg, divx, HD?
Moet je nog drivers downloaden?
Oke thanks!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar AVI gekeken, maar volgens mij kan hij ook gewoon Mpeg aan ( de standaard codecs van Windows )
Ik moest wel mijn xbox updaten, maar dat kost geen moeite. Doet de grote jongen allemaal zelf.
hmm leuk om te weten..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef Leonos het volgende:
externe HD werkt.
Ga bellen met M$quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:36 schreef Greetings het volgende:
Lekker dan....![]()
Had ik net mn Xbox 2 minuten aanstaan en net begonnen met een potje NBA2K8, toen opeens het beeld uit ging en de Xbox op rood knipperend sprong (driekwart cirkel, ookwel Ring of Death genoemd las ik).
Daarna nog paar keer aan en uit gedaan maar kreeg hem niet meer op groen.
Totdat ik het een kwartier later nog eens probeerde, toen ging ie wel gewoon aan (HEEL RAAR). Maar ook weer na 1 minuut op rood terug.
Wat nu te doen? Is er nog hoop dat ie wel blijvend gaat werken?
oververhit daarom deed die het na een kwatier wel weer toen was die afgekoeldquote:
Sorry hoor maar Gamekings is zeker geen kwaliteitquote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Das een leuke voor m'n sigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat Aquila360 het goed vindt moet je niet teveel waarde aan hechten want hij vind alles wat slecht is goed
Dus Gamekings is als een uiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Das een leuke voor m'n sig![]()
Maar Gamekings richten zich op een iets jonger publiek en dan krijg je dat soort taal enz. Maar goed daar moet je door heen prikken en dan zie je een diepere laag![]()
Preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm hier liggen (gewonnen via Kaboemquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PreciesAls je het positief bedoelde anders niet!
Heeft iemand Timeshift gespeeld? is die tof?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Gamekings ‘’hit the spot’’ met hun kritiek op Burnout Paradise. (een open wereld kan niet als je 400 km/u gaat en een veel te kleine map hebt op je scherm)
Edge geeft Burnout Paradise een 9.
Gamekings wins.
(en tvp)
Voor zover ik weet kan de 360 alleen een fat32 bestandssysteem aan, dus het kopieren van bestanden van groter dan 4 gb zal niet gaan lukken. Wel kan je de hardeschijf het bestandsysteem van een mac geven deze kent deze bestandgrote restricties niet en werkt ook gewoon met de xbox 360. Mit instresse kan ik je als je wilt thuis wel een .nfo sturen met uitleg. Ik zit nu op school dus ik hoor het wel.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:46 schreef Jessah het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier liggen (gewonnen via Kaboem) en kan 'm je niet echt aanraden. Althans, mij wist het niet echt te bekoren. Het is niet eens een slecht spel, maar het is gewoon allemaal heel standaard en niet echt de moeite waard met alle andere goede spellen die er op het moment te spelen zijn. Maar met jouw ding voor slechte spellen zul je je er waarschijnlijk wel mee vermaken.
Die ga ik zeker proberen alleen in Gamekings (sorry!) zeiden ze dat je die dino's makkerlijker met met je mes dan met guns af kon maken en dat is niet tof danquote:
Tja, als Gamekings het zegt... Dan ga ik 'm maar niet downloaden!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker proberen alleen in Gamekings (sorry!) zeiden ze dat je die dino's makkerlijker met met je mes dan met guns af kon maken en dat is niet tof dan
Wow wat een eer!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Das een leuke voor m'n sig![]()
Maar Gamekings richten zich op een iets jonger publiek en dan krijg je dat soort taal enz. Maar goed daar moet je door heen prikken en dan zie je een diepere laag![]()
Amazon.com zegt 30 april, Bol.com zegt 15 aprilquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt het dat GTA4 wat eerder uitkomt dan verwacht?
Zuiderpark zegt ook 15 april.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Amazon.com zegt 30 april, Bol.com zegt 15 april
quote:
HIERquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen, waar kan ik condemned ergens goedkoop vandaan halen?
Hierrrrquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
B. en Kep, gaan jullie eens HIER kijken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
B. en Kep, gaan jullie eens HIER kijken.
Kijk anders even hier. Ik kijk altijd bij Budgetgaming om te zien waar spellen het goedkoopst zijn (nieuw dan) gaat alleen over nederlandse winkels, maar in de comments word door members ook geplaats waar ze bij importsites het goedkoopst zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is wel een goede tip.quote:
Als Strolie niet wilt meld ik mij wel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
Maar gewoon 2e hands scoren ergens, ik wil hem anders wel ruilen?
Verkoop je hem ook? Heb eigenlijk niks te ruilen op dit moment.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef kepler het volgende:
Maar gewoon 2e hands scoren ergens, ik wil hem anders wel ruilen?
kan je beterquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef ach het volgende:
Turok is echt strontlage framerate, lelijke belichting, lelijke textures en kut besturing. Het eerste level lijkt op het eerste level van Halo3 alleen is de resolutie iets hoger
Mooi dat ik de demo gespeeld heb anders had ik hem echt blind gekocht
nee sorry, kheb er liever een game voor terugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verkoop je hem ook? Heb eigenlijk niks te ruilen op dit moment.
Met centjes kun je games kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:21 schreef kepler het volgende:
nee sorry, kheb er liever een game voor terug
De slaaphit van de Xbox 360 releasequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
28 maart.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De slaaphit van de Xbox 360 releaseErg van genoten!! Deel 2 komt over 2 a 3 maanden al!
Niet om Strol te dissen hoor maar ik zou het niet verkopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
kost allemaal weer moeite enzo
Maar stuur maar een PM met een bod
Goed zo Cybquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft dat spel oerlelijke graphics zeg
Hopelijk kun je achterhalen waarom ik dat zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
hmm ik heb hem net verkocht aan Strol. Mocht het spel later heel veel geld waard worden dan weet ik waar hij woontquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet om Strol te dissen hoor maar ik zou het niet verkopenSpel is slecht leverbaar en nog steeds erg duur in Europa. Helemaal niet als je het origineel nog hebt weten te bemachtigen en niet de classic hebt die overigens ook niet meer leverbaar is
omdat die niet op 1280x720 draait ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft dat spel oerlelijke graphics zeg
Hopelijk kun je achterhalen waarom ik dat zeg...
Terug naar je mand DJ want dat bedoeld die nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat die niet op 1280x720 draait ?
hopelijk heb je dan geen plasma want die zijn bijna allemaal 1024x768
qua resolutie en wordt alles gedownscaled
want daar zou je dan ook wel over zeuren :p
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Terug naar je mand DJ want dat bedoeldt die hij niet
Ik had een 4,4 voor spelling het laatste tentamenquote:
quote:
Moet nog steeds aan Condemned beginnenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De slaaphit van de Xbox 360 releaseErg van genoten!! Deel 2 komt over 2 a 3 maanden al!
ik wil teetris op xblaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan je beter
[ afbeelding ]
gaan spelen dat is wel een goed spel
jammer dat die niet op xbla staat
dat kan je tegenwoordig zelfs op je eier wekker vinden , waarom wil je dat in godsnaam op xlba ?quote:
GTA komt uit op 25 april. Uit zeer betrouwbare bron vandaag vernomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Zuiderpark zegt ook 15 april.
Leuk verjaardagscadeautje voor mij zou ik zeggen
en wat is die bron?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:17 schreef Un4 het volgende:
[..]
GTA komt uit op 25 april. Uit zeer betrouwbare bron vandaag vernomen.
Dat had ik al eerder vernomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:17 schreef Un4 het volgende:
[..]
GTA komt uit op 25 april. Uit zeer betrouwbare bron vandaag vernomen.
quote:
Mag ik je aanraken?quote:
Had zijn reactie dan over het hoofd gezien. Maar ik had het in december hier al gepost.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef Un4 het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Maar dan had je dat wel mogen vertellen toen ze op de vorige pagina om de release date vroegen.
quote:Europese Grand Theft Auto IV datum
Bron: MCV
Grand Theft Auto III kwam eind 2001 op de PlayStation 2 uit en bleek direct een topper te zijn. Sindsdien wacht iedereen angstvallig op Grand Theft Auto IV, een game die in 2008 op de PS3 en de Xbox 360 verschijnt.
Take Two wil geen releasedatum kwijt, maar Take Two bestuursleden hebben anoniem tegen MCV verteld dat de game waarschijnlijk op 25 april 2008 verschijnt. De game verschijnt daarmee aan het einde van Take Two's Q2, waardoor de game zowel op Q2 als Q3 een positieve impact zal hebben. Take Two en Rockstar PR verantwoordelijken hebben ondertussen al gezegd dat ze niet reageren op geruchten en speculatie.
hier niet :p , dan speel ik twilight princess of eternal sonata nog wel een keer uit , veel leukerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb het orakel![]()
GTA IV lijkt me echt tof als die uitkomt. Dan gaat volgens mij wereldwijd het dak er af
Is Habbo Hotel nix voor jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hier niet :p , dan speel ik twilight princess of eternal sonata nog wel een keer uit , veel leuker
Speciaal voor jou Koei >> Hier staan er een hoop!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:31 schreef koei het volgende:
Waar is toch de tijd gebleven van de mooie openingsposts enzo met allerlei handige linkjes erin...
Nu moet ik de Xbox Live tagjes maar ergens anders opzoeken
nee , zit geen verhaal inquote:
Gadver!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heheheh, een maat van me die in Japan woont vertelde me net dat de doosjes die boven de sexbox 3600 staan (http://games.fok.nl/news.php?newsid=22884)
[ afbeelding ]
dezelfde zijn als !NSFW! deze "toys" !NSFW!
Oh Japan, wanneer zullen jullie het ooit jullie liefde voor kleine jongentjes afleren
Welcome to the wonderful world of Japanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
Gadver!
Dat is echt goor zeg. Godchristus.
doe mij er maar zo'n een in vrouwlijke vormquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heheheh, een maat van me die in Japan woont vertelde me net dat de doosjes die boven de sexbox 3600 staan (http://games.fok.nl/news.php?newsid=22884)
[ afbeelding ]
dezelfde zijn als !NSFW! deze "toys" !NSFW!
Oh Japan, wanneer zullen jullie het ooit jullie liefde voor kleine jongentjes afleren
Ja? Ook van dezelfde leeftijd? :pquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
doe mij er maar zo'n een in vrouwlijke vorm
als het maar strak isquote:
das niet het ergste , je ouders of je vrouw/vriendin zouden zoiets maar bij JOUW uit de brievenbus halenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je zou maar zoiets binnen krijgen via de post
quote:Ten golden rules of online gaming
People have been hunched over their PCs, firing rockets into the faces of their friends since Doom. The ability to play a game against real human opponents via a network changed the face of the industry and helped shape the scene we are now a part of. Over the years, we have seen the world's largest network, the Internet, expand to phenomenal heights and with it, gaming too has grown in ways that were once never thought possible.
Gaming over the Internet is now a major part of the hobby we all hold dear, and as titles like Halo rose to bring more and more mainstream attention to multinational fragests, we have seen online gaming become one of the most integral facets of the industry. With mainstream attention, it has also brought with an influx of new, fresh-faced gamers who have logged on with wanton abandon, unwitting of the rules that we have held dear as digital war veterans for millenias untold. At least outside of the PC universe, online gaming is full of people who perhaps do not understand the ettiquete and courtesy that comes with the territory.
For these people, Destructoid has the answer. If your copy of Halo just hit your mailbox, or even more urgently, if you started playing online years ago and have never even been through basic training, this is the guide for you. Hit the jump to finally learn how to be an online gamer with these crucial rules. A doorway into a world of elite playing pleasure is yours for the opening.
1: Online gaming is serious business:
So, you finally got your game hooked up and are ready to play. Now, you may be forgiven for thinking that online gaming is about having fun. You are very wrong and you will learn this in due time. Because we gamers are too physically weak to pick random fights in bars, we must assert our alpha male dominance another way -- by twiddling our fingers around on buttons until virtual representations of people we don't know simulate death.
This is your life now, and you are connected, physically and emotionally, to your in-game avatar. When they frag you, do you not bleed? Well, no you don't but that's not the point. You will mourn him for every second of that respawn countdown. His digital death just killed a little piece of you, and you will avenge with the fury of a thousand angry Gods.
In team games, if you are losing, remember to berate your teammates and tell them how much they suck. You won't be making a fool out of yourself for ordering them around and reminding them that your side is losing and nobody's helping you win. Also, you must use words like "alpha," all the time, just like you're a real army man!
2: Noobs are scum:
People who are new to a particular game are terrible vermin who you should not fraternise with. These subhumans are known as noobs and they are the pariahs of online gaming. You, however, were never a noob. You were playing games online before the Internet was even invented. In fact, you're so awesome that you were playing Dizzy the Egg team deatchmatches on your Commodore 64.
Make sure to check out the stats of anybody in a game with you. If they have not been playing for long, then you must hurl insults at them because they are lesser human beings. Laugh cruelly if noobs are your opponents, and grimace loudly if they are on your team.
Also, the term noob has such power that if you dislike someone's actions in a game, you can say it to them as well. Obviously, displeasing you is deadly enough to make them forget all their prior gaming experience and they actually revert back into children.
3: If a feature in a game is popular/effective, it is cheap:
Be it the chainsaw in Gears of War, or snipers in any FPS ever made, there are a number of cool features and tactics in games that people not only find enjoyable to use, but are often highly effective methods of securing victory -- never use them. If you do so, you are cheap and will become a noob. You are a hardcore gamer now, which means you only use shotguns or anything else that's really boring. You hate all that is popular, and if you see anybody utilising the best/more useful features of a game, you are to get rid of them immediately.
If these pukes were good at the game like you, they wouldn't need to rely on such cheap tactics, would they? They'd be like you, running around with the shotgun, not having fun and despising everything everyone else is doing. The fact that they have killed you so many times is proof of how bad they are at playing.
4: If anything kills you at all, it is cheap:
Like the above rule, but applied to every potential threat in a game. If someone shoots you to death using nothing but a pistol and with his eyes closed, he is being cheap. Cheap is one of the most brutal insults after noob, and anybody who hears it will feel worse about the fact they are winning ten to zero. It's a hollow victory, because they are so cheap.
5: If you are losing, it is because of lag:
Following on from the cheapness laws, you will soon get to learn that nothing is ever your fault when it comes to gaming. Lag is a process whereby everyone in the game becomes better than you thanks to the Internet helping them become cheap. The Internet does this a lot, but never affects the enemies you kill yourself, because you have skills.
Nearly every death you ever suffer in a game will be due to lag of some kind. The Internet hates you that much, even though you are so good.
6: If you are losing badly, it is because they are hacking:
Losing a little is one thing, that's just lag conspiring to keep your ownage levels down, but lag can only help the noobs cheaply beat you so much. If you are losing to such a point where not even your lag-pwning skill seems to be making a difference, well there's only one solution, and it's not that they are better than you -- it's that they are hacking.
People who appear to be doing a lot of killing and not much of being killed are hackers, plain and simple. There is no way they're that good without cheating. Re-assure your team (after calling them worthless) that the enemy is clearly powered by nefarious undertakings and you are being penalized for your wholesome and pure ways. Then remember to say alpha.
7: Everyone is gay:
Before the Internet was invented, gay people were those in society who were attracted physically and emotionally to members of the same gender. Since the Internet, everyone and everything is gay. From the gun they use to kill you, to the voice they use to communicate with you, it is all gay, gay, gay. Lag is gay, snipers are gay, noobs are gay, people from other countries are gay, the countries they come from are gay, the ocean the country is surrounded by is gay, the fish in the ocean are gay, all sealife is gay, life is gay, gays are gay, gay gay gay. Gay.
Using the same one-syllable word to describe everything you don't like might not be an indicator of a varied vocabulary, but who cares? Words are gay.
8: Singing is awesome:
Communicating via a headset is great because it lets gamers sing, and that is one of the only reasons we buy headsets. In fact, some people are known to log into servers just to hear poor quality, nasal renditions of the latest "phat tracks." One of the most original and beloved songs to sing is anything done by Rick Astley.
Try to sing as loudly and obnoxiously as you can into your headset before, during and after a game, only stopping when you need to step away from the mic to breathe. Everybody will be impressed and will want to play with you again. In fact, you're so great at singing that the only reason you're not on Broadway right now is that showbusiness is full of lag.
If you lack the raw sexual magnetisim and confidence that is required to sing during a game, you can always hold the microphone up to some speakers and play your favorite tunes for everybody. Your fellow gamers really care what your musical interests are and will applaud your tasteful selection of tracks.
9: Calling people naggers is both original and hilarious:
Racism online is bad, which is a shame because deep down everybody knows it's actually awesome. There is, however, a really witty workaround that allows you to say racist words while not actually saying them. Remember that episode of South Park where Randy believed that the missing letter in "n - ggers" was an I? Then he said the full word and everyone was shocked because it was actually naggers and not that word? Well, here's a pro tip -- nobody has EVER thought of calling people naggers online. You are going to be so edgy if you capitalize on this opportunity.
Do it all the time and your popularity will skyrocket.
10: Team members who score are kill stealers:
Kill stealing is one of the most abhorrent and despicable crimes ever committed, and is even listed in some modern Bibles as the eighth deadly sin. Every opponent is a victim waiting to die by your hand alone, and if anybody dares shoot them before you, they are a kill stealer. Only you may have the glory of the kill, and woe betide anybody caught shooting at the same target as you. If they get the win, they clearly stole your kill.
Even if you and a team member are on opposite sides of the game map, they kill stole. Obviously they did. Probably thanks to a hack.
Just remember, of course, that you are not a kill stealer. You are merely an opportunist. Besides which, since all the enemies are your personal fodder anyway, you're taking nothing away from the meat puppets who are only there to be noobs and bring down your score by sucking.
These are the ten golden rules of online gaming. There are of course plenty of other important laws, but this should be everything you need to get started off on the right footing. First impressions are crucial, and with these ten rules in mind, you will always impress.
Good luck pwning, my fellow online warriors. May noobs fall at your feet and your sword cut through the mists of lag forevermore.
das niet cool daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:37 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wees lief voor elkaar, zowel offline als online.
Ja maar het gebeurde toen hij net 2 minuten aanstond. Erg raar dus, maar zal niks anders opzitten dan MS bellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
oververhit daarom deed die het na een kwatier wel weer toen was die afgekoeld
maar als die daarna na 1 min weer oververhit is dan blijft die dat doen dus ja
MS bellen
een fornuis is toch ook niet gelijk op tempratuur nadat je hem aanzet ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja maar het gebeurde toen hij net 2 minuten aanstond. Erg raar dus, maar zal niks anders opzitten dan MS bellen.
Super grappigquote:
Staat er toch. RB (ingedrukt houden).quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:17 schreef Bastard het volgende:
Even een vrij domme vraag trouwens, hoe pak je een granaat op die naar je gegooid is in CoD4.. ik ben het zat om er steeds met mn kont op te gaan zitten als dat handje in beeld is. Op de een of andere manier gooi ik dan zelf er ook nog even een granaat bij ipv dat ik hem oppak.
RB ingedrukt houden inplaats van klikkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:17 schreef Bastard het volgende:
Even een vrij domme vraag trouwens, hoe pak je een granaat op die naar je gegooid is in CoD4.. ik ben het zat om er steeds met mn kont op te gaan zitten als dat handje in beeld is. Op de een of andere manier gooi ik dan zelf er ook nog even een granaat bij ipv dat ik hem oppak.
Ja er staat wel meer op het scherm, maar als de kogels om de oren vliegen en de granaten onder je kont vallen is het laatste wat je dan doet goed lezen, gek genoeg.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat er toch. RB (ingedrukt houden).
Hahahahhaquote:I know that they all probably assume they have better, much more important, urgent, timely, things to campaign on, but I sure would like to get their individual takes on the new video game that one company is marketing to fifteen year old boys.
It's called "Mass Effect" and it allows its players - universally male no doubt - to engage in the most realistic sex acts ever conceived. One can custom design the shape, form, bodies, race, hair style, breast size of the images they wish to "engage" and then watch in crystal clear, LCD, 54 inch screen, HD clarity as the video game "persons" hump in every form, format, multiple, gender-oriented possibility they can think of.
omdat die zo slecht is dat die het downloaden niet waard isquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef Gupje het volgende:
Hier waarom kan ik Turok demo niet vinden?
Nee even serieus, licht dat aan land instellingen of zo? zo ja hoe kan ik dat verhelpen, wil hem toch even testen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat die zo slecht is dat die het downloaden niet waard is
Op de Amerikaanse account staat ie niet, als je een Nederlands account wilt moet je een nieuwe gamertag makenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee even serieus, licht dat aan land instellingen of zo? zo ja hoe kan ik dat verhelpen, wil hem toch even testen!
Niet te lang he.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja er staat wel meer op het scherm, maar als de kogels om de oren vliegen en de granaten onder je kont vallen is het laatste wat je dan doet goed lezen, gek genoeg.
Ok.. ingedrukt houden dan
Die demo is helemaal niet slecht! In het begin is het wel te donker in die grot maar als je naar buiten gaat is het wel tofquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat die zo slecht is dat die het downloaden niet waard is
Die grote ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die demo is helemaal niet slecht! In het begin is het wel te donker in die grot maar als je naar buiten gaat is het wel tofDie kleine dino's snij je zo de nek door
Maar hij tilt ze op alsof het kippen zijn en dan het mes er door heenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef Haijo het volgende:
[..]
Die grote ook.
Hij lijkt me wel leuk maar denk dat hij vrij eentonig zal zijn...maar dino's afslachten is gewoon cool. Ook vet dat je dat bij elke dino kan doen, ook de planteneters.
Heul niet!quote:
Trespasser was inderdaad echt een vette game. Een van de eerste 3d games met een realistische physics engine.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik heb ooit spel gespeeld dat heete Trespasser ofzo op de pc ook met dino's dat was echt vet.
Idd dat was echt zo vetquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef Retarded het volgende:
[ afbeelding ]
Trespasserwat een nostalgie!
Die had echt dikke tietenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef Retarded het volgende:
[ afbeelding ]
Trespasserwat een nostalgie!
Ik wist wel dat het een Aquila game zou zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die demo is helemaal niet slecht! In het begin is het wel te donker in die grot maar als je naar buiten gaat is het wel tofDie kleine dino's snij je zo de nek door
Ik ga het spel niet kopen/spelen alleen de demo was opzich wel leuk om even te spelenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een Aquila game zou zijnAls je mijn visie wilt, dan raad ik aan de preview op FOK!Games even te raadplegen
quote:Capcom has not officially committed to a release date for the Devil May Cry 4 demo. However, the date appears to be revealed on Capcom's two official minisites, deceiverdeceived.com and betrayerbetrayed.com. One section of the minisites solicits fans to download a DMC4 widget to post on blogs or their own fan sites. The sample image on the page for the widget states that the DMC4 demo will be made available on Xbox Live Marketplace and PlayStation Network on January 31.
It should be noted, however, that if you download the widget, it contains no mention of the demo. Currently, the widget shows the latest DMC4 trailer. No other details regarding the demo are offered on the two minisites.
Keep in mind that Capcom has yet to confirm timing of the DMC4 demo. It is possible that the date listed is merely placeholder and that the image was placed on the minisite accidentally.
Ik ben vooral benieuwd hoe hij speelt op de xbox360, als het goed is dan koop ik hem voor de 360, als het mij tegenvalt dan koop ik hem wel voor de Ps3.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de demo van DMC4 me kan overtuigen om het spel te kopen.
volgens IGN voelt het heel natuurlijk aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe hij speelt op de xbox360, als het goed is dan koop ik hem voor de 360, als het mij tegenvalt dan koop ik hem wel voor de Ps3.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
Achievements FTW!
quote:Ook PlayStation 3 krijgt een achievement-systeem
Sony heeft in de persoon van Eric Lempel, verantwoordelijk voor het PlayStation Network, laten weten dat er in navolging van Xbox Live voor de Xbox 360, een soortgelijk systeem van het behalen van achievements zal komen. Uiteraard doet Sony er nog een schepje bovenop en zal niet alleen een bepaalde score bepalen hoeveel punten je zal krijgen. Het draait er namelijk om om hoe goed je bent en bijvoorbeeld om hoeveel kills je maakt in een bepaalde tijd. Het is onbekend wanneer dit systeem geintroduceerd zal worden maar met tevens Home in het vooruitzicht is de komst van een dergelijk syteem alleen maar goed nieuws.
Ik ben het zo met je eensquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eruit. CoD4 is (wat de SP betreft) een grote teleurstelling.
Ik vind het onrealistisch. En dat irriteert me. De vijanden beschikken over automatische wapens, RPG's en granaten, maar je teammates bestormen ze nog steeds alsof het WW2 is. Als die Amerikanen in Irak echt zo zouden vechten, zou hun dodental intussen een stuk hoger zijn. Waarom kun je een positie bijvoorbeeld niet van tevoren bombarderen of artillerie inzetten? Maar waar ik me het meest aan erger zijn al die respawnende vijanden, wat spellen op Hardened en Veteran soms echt te irritant maakt. Van alle kanten beschoten worden en continu granaten op je kop. Je bent echt zo dood. Maar voorzichtig spelen kun je niet, omdat je een bepaald punt in een level moet bereiken voor de stroom vijanden stopt. Ik voel me meer Private Hicks in Aliens, dan een goedgetrainde soldaat die tegen terroristen vecht.
In plaats van een slimme A.I. te ontwikkelen (wat je tegenwoordig toch mag verwachten van een FPS) is Infinity Ward wederom voor de makkelijke (luie?) oplossing gegaan: een eindeloze stroom vijanden die op je afstormt. Ze camoufleren het mooi met prachtige graphics, muziek en veel dingen die *BOEM* doen, maar wat gameplay betreft lijkt het erg op Doom.
Het zou niet zo erg zijn, als ze ondertussen niet alles te werk stellen om een realistische setting neer te zetten. Het contrast is daardoor gewoonweg te groot. Maar goed, de gemiddelde Amerikaan denkt toch dat alle moslims, Russen en huurlingen zelfmoordterroristen zijn. Ik weet trouwens niet of het iemand al is opgevallen, maar het vijandige leger wat je als US marine tegenkomt bestaat uit drie type mannetjes die ze eindeloos gekloond hebben:Baard met rood petje. Snor met helm. Bivakmuts.
Begint een beetje op te vallen als je er 60 hebt afgeknald die uit een houten keet blijven stromen.
Tuurlijk, het is fun en lekker hectisch. Maar ik vind het momenteel meer een Disneyland-attractie in een moderne oorlogssetting dan een realistische shooter. Het is net het voorlaatste level van Halo 3, maar dan uitgesmeerd over een heel spel. Ik heb mijn hoop nu gevestigd op Brothers in Arms.
CoD4 (SP) < HL2, Halo 3 en Bioshock. Deel 5 wordt weer WW2, maar ik ben wel klaar met deze serie. Deel 1 op de PC, en deel 2 waren tof. Maar hierna eigenlijk alleen maar teleurgesteld.
Laten ze iets zelf bedenken en altijd dat gejat van ideeën en spullen! Niet alleen Sony hoor ook Microsoft en Nintendo!quote:
beetje vreemde achievement-systeemquote:
misschien is het wel heeeeeel leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Verdomme, mn neefje heeft de full game download van Boogie Bunnies.
Hij drukte op full game ipv trial game, hij wist niet dat het punten kosten.
familieleden soms
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Verdomme, mn neefje heeft de full game download van Boogie Bunnies.
Hij drukte op full game ipv trial game, hij wist niet dat het punten kosten.
familieleden soms
Ik zou zonder ook goed kunnen leven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Volgens mij zijn Achievements en de Live Marketplace één van de weinige next-gen dingen die echt goed aanslaan
achievements zijn een hele leuke toevoeging, en marketplace kan ik niet echt missenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou zonder ook goed kunnen leven.
Ik vind dat veel spellen de achievements verkeerd gebruiken en dan is het alleen maar irritant. Spellen zoals Oblivion doen het perfect vind ik. Achievements moeten je niet dwingen om het spel op een bepaalde manier te spelen. (bijvoorbeeld een fps met alleen een mes doorlopen of alle vijanden alleen maar verdoven)quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:27 schreef kepler het volgende:
[..]
achievements zijn een hele leuke toevoeging, en marketplace kan ik niet echt missenDie demo's en extra content (mits goed geprijsd) vind ik toch wel erg tof
dat is juist het mooie, achievements dwingen je helemaal nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind dat veel spellen de achievements verkeerd gebruiken en dan is het alleen maar irritant. Spellen zoals Oblivion doen het perfect vind ik. Achievements moeten je niet dwingen om het spel op een bepaalde manier te spelen. (bijvoorbeeld een fps met alleen een mes doorlopen of alle vijanden alleen maar verdoven)
Bij oblivion kun je op je eigen manier spelen en door alles te doen of te volbrengen krijg je de achievements. En dan is het leuk
Niet letterlijk neequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is juist het mooie, achievements dwingen je helemaal niet
ik vond ze bij bioshock erg goed gedaan , je kan het merendeel in 1 keer halenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet letterlijk neeMaar ik wil gewoon op mijn manier het spel spelen en door het verslaan van bazen of het halen van levels enz wil ik die achievements halen.
Ik wil niet 5 keer het spel moeten spelen zodat je de sniper en de shotgun en de pistol achievement krijgt!
Er wordt niet altijd goed over nagedacht en dat is jammer. Ook de verdeling is niet altijd goed.
Maja je hebt verder geen reet aan die punten dus waar maak ik me druk om
Deel 5 gaat dus zuigen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
CoD4 (SP) < HL2, Halo 3 en Bioshock. Deel 5 wordt weer WW2, maar ik ben wel klaar met deze serie. Deel 1 op de PC, en deel 2 waren tof. Maar hierna eigenlijk alleen maar teleurgesteld.
Ben het eens met je GD. Hoe goed BIA ook gaat worden ik heb helemaal geen zin meer in die Wo2 shit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deel 5 gaat dus zuigen.
Ik heb het wel gehad met de 2de wereldoorlog, zijn al veel te veel games van gemaakt en nu weet ik het wel.
Zelfs BIA kan me gestolen worden.
"Modern Warfare''quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deel 5 gaat dus zuigen.
Ik heb het wel gehad met de 2de wereldoorlog, zijn al veel te veel games van gemaakt en nu weet ik het wel.
"Deel 5"quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
"Modern Warfare''
Wat snap je hier niet aan?
SteelDoggquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:08 schreef SteelDogg het volgende:
Heb net Pro Evo 6 uit het stof geveegd en ik ben bezig om alle Achievements te halen
Verder ook nog CoD 3 en Forza 2
hij hapt te snel omdat er iets slechts over cod wordt gezegtquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
"Deel 5"
Wat snap je hier niet aan?
Ben zelf wel een enorm WO2 liefhebber, heerlijk sfeertje zit er in, en mooie wapens. BiA filmpje zag er ook heel erg goed uit vond ik, ik denk wel dat dat een spel is wat ik wil halen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Deel 5 gaat dus zuigen.
WO2 is een fantastische setting, maar ontwikkelaars moeten wel streven naar originaliteit. BiA doet dit zeker. En ander mooi voorbeeld is Company of Heroes. Met het Saving Private Ryan D-Day landinglevel hoef je bij mij ook niet meer aan te komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:01 schreef Bastard het volgende:
Ben zelf wel een enorm WO2 liefhebber, heerlijk sfeertje zit er in, en mooie wapens. BiA filmpje zag er ook heel erg goed uit vond ik, ik denk wel dat dat een spel is wat ik wil halen eerlijk gezegd.
Te veel zombie's in dat spelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Left 4 Dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=229124
beter teveel dan te weinigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Te veel zombie's in dat spelMaar verder is het wel aardig!
dat is een Arcade-game toch? Dan moet je naar het Xbox Live Arcade gedeelte gaan, en daar kan je van elke game een demo downloadenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef Mustard_Man het volgende:
hoi.
Ik ben maar nieuw met dit xbox360 gebeuren enne ik wil graag de puzzle quest demo downloaden maar die staat niet op de demolijst op xboxlive?
Daar zeg je wat inderdaad.. Omaha Beach heb ik ook wel gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
WO2 is een fantastische setting, maar ontwikkelaars moeten wel streven naar originaliteit. BiA doet dit zeker. En ander mooi voorbeeld is Company of Heroes. Met het Saving Private Ryan D-Day landinglevel hoef je bij mij ook niet meer aan te komen.
2009 toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Retarded het volgende:
Was dit niet het jaar van Resident Evil 5??![]()
![]()
boeiend, het is wel hopelijk het jaar van Alan Wake, Fable 2, Ninja Gaiden 2 en uiteraard GTAIVquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Retarded het volgende:
Was dit niet het jaar van Resident Evil 5??![]()
![]()
Heb echt geen ene hol meer van het spel gehoord. Het is maar niet te hopen dat ze de E3 dit jaar voor de 3e keer achter elkaar overslaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
boeiend, het is wel hopelijk het jaar van Alan Wake,
ik verwacht (meer hopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb echt geen ene hol meer van het spel gehoord. Het is maar niet te hopen dat ze de E3 dit jaar voor de 3e keer achter elkaar overslaan.
Nouja als je niet eens trailer vrij hebt gegeven op de grootste gamebeurs van Europa begin ik me enigzins zorgen te maken over de ontwikkeling. Maar goed ik wacht nog ongeduldig afquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef kepler het volgende:
[..]
ik verwacht (meer hopen) dat ze tijdens de GDC weer iets laten zien
Dat je niks gehoord hebt hoeft niet heel slecht te zijn, MS heeft zich vooral gericht op de 2007 games. De 2008 games worden als het goed is in 2008 gehypedGoede trend mijns inziens, scheelt weer een hoop wachten
Europa? Je bedoelt de US? En de E3 is ook niet echt meer wat het geweest is natuurlijk. Maar je hebt gelijk dat we echt niks hebben gezien de laatste tijd... Ik hoop zo dat het spel nog dit jaar uitkomt. Volgend jaar zal ik hem niet kunnen spelenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja als je niet eens trailer vrij hebt gegeven op de grootste gamebeurs van Europa begin ik me enigzins zorgen te maken over de ontwikkeling. Maar goed ik wacht nog ongeduldig af
Misschien moeten ze al die zombie-negers vervangen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja als je niet eens trailer vrij hebt gegeven op de grootste gamebeurs van Europa begin ik me enigzins zorgen te maken over de ontwikkeling. Maar goed ik wacht nog ongeduldig af
Naar normale negersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze al die zombie-negers vervangen.
Ik heb het over Alan Wake.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze al die zombie-negers vervangen.
die vervangen door devil may cry 4 en dan ben ik het compleet met je eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
boeiend, het is wel hopelijk het jaar van Alan Wake, Fable 2, Ninja Gaiden 2 en uiteraard GTAIV
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef Koentje3 het volgende:
is undertow cool?
Het lijkt me niet leuk, maar bij eurogamer zijn ze er wel redelijk positief over..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef Koentje3 het volgende:
is undertow cool?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=88932quote:Undertow is a fun, no-brainer and is a welcome addition to Xbox Live. Make sure you convince a couple of mates to fork out for it as well and you'll have a blast.
8/10
en voeg Too Human ook maar toe, die game word echt zo vetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die vervangen door devil may cry 4 en dan ben ik het compleet met je eens
Ik weet het niet die is al zo vaak uitgesteld en waren steeds problemen mee. Denk niet dat die heel goed wordt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Platina het volgende:
[..]
en voeg Too Human ook maar toe, die game word echt zo vet
En dan weet ik zeker dat het je gaat tegen vallenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef Platina het volgende:
Nee ik weet het zeker die game word echt vet. en dat keer op keer uitstellen betekend alleen dat ze de perfecte game willen en het voor minder niet doen
Pin me er niet op vast dat het de beste game ooit wordt. Maar het gaat zeker tussen de 8.5 en 9.5 scoren!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dan weet ik zeker dat het je gaat tegen vallenNoteer even dan komen we er later op terug als je hem gespeeld hebt!
Zovaak uitstellen betekent gewoon slechte crew, betekent kut game, slotje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast dat het de beste game ooit wordt. Maar het gaat zeker tussen de 8.5 en 9.5 scoren!
Ja, maar het niet waardvond ik. Check ehm anders youtube eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Quore166V6 het volgende:
Zo, Halo 3 uit op NormalIs er op een hogere moeilijkheidsgraad een ander einde?
Wiejess? Maar goed, het verleden geeft geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, maar het niet waardvond ik. Check ehm anders youtube eens.
en Wiejess,Silicon Knights heeft wel ED gemaakt he. Die game was zeker wel ok.
Ja Perfect Dark, Banjo, Conker en Diddy Kong Racing waren toen Rare nog voor Nintendo werkte ook zeker OK(!).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:27 schreef Platina het volgende:
[..].
en Wiejess,Silicon Knights heeft wel ED gemaakt he. Die game was zeker wel ok.
daar wacht ik echt de reviews voor af , het kan een meesterlijk spel worden mits goed af en uitgewerktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Platina het volgende:
[..]
en voeg Too Human ook maar toe, die game word echt zo vet
je bedoelt als de meest getalenteerde staff weggaat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef Platina het volgende:
Ik snap je punt niet? want ze waren idd ok toen het voor Nintendo was en nu niet meer zo. Maar zoiets krijg je als je naar een andere publisher gaat (westwood).
De PS3 versie natuurlijk altijd, maar kan het voor de 360 op Playasia niet vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:43 schreef DJ_ het volgende:
weet iemand hier al of devil may cry 4 regio vrij is ?
Goed initiatief, maar had liever 800 punten gehad zodat ik zelf een keuze kon maken!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Eerder berichtten wij al dat Microsoft in verband met de downtime van Xbox Live die geruime tijd aan de gang is geweest een gratis Arcade game weg zou gaan geven. Tot op heden was het nog onbekend welke game wij gratis zouden krijgen, maar vandaag is het dan eindelijk bekend geworden
Vanaf aanstaande woensdag ochtend 02.00 uur, heb je als Xbox 360 eigenaar de mogelijkheid om de arcade game Undertow gratis te downloaden. De game heeft zelfs al een award gewonnen en is al door menig Xbox Live eigenaar gedownload. De game is ontwikkeld door Chair Entertainment en staat vooral bekend om zijn sterke grafische kant.
Bron
ik vind eigenlijk dat ze nog best gul zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed initiatief, maar had liever 800 punten gehad zodat ik zelf een keuze kon maken!
Gulquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ze nog best gul zijnWant Xbox Live was 2 weken lang slecht? Dat is dus eigenlijk 2 euro compensatie. Een game van 10 euro vind ik wel prima. Anders had je misschien maar 200 punten gekregen
Ja, Xbox Live was 2 weken lang slecht bereikbaar. 60/52 = 1.15 per week. Zou dus op een vergoeding komen van 2.30 (neem je drie weken, dan zou je 3,15 krijgen). Nu krijg je dus een game van 10 euro. Ze hadden eigenlijk gewoon iedereen een maand extra moeten gevenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gul
God jij bent echt de perfecte gebruiker
Ik heb die periode nauwelijks op de 360 gespeeld dus totaal geen last van gehad. Vind het ook een mooie compensatie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, Xbox Live was 2 weken lang slecht bereikbaar. 60/52 = 1.15 per week. Zou dus op een vergoeding komen van 2.30 (neem je drie weken, dan zou je 3,15 krijgen). Nu krijg je dus een game van 10 euro. Ze hadden eigenlijk gewoon iedereen een maand extra moeten gevenDat was veel makkelijker geweest en had ook niemand kunnen zeuren.
Ik heb van die downtime trouwens helemaal geen last gehad, dus ik vind alles wel prima
ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die periode nauwelijks op de 360 gespeeld dus totaal geen last van gehad. Vind het ook een mooie compensatie.
ja van de ps3 wist ik het ja , maar ik wil hem op de 360 ik koop pas een ps3 met FF13quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De PS3 versie natuurlijk altijd, maar kan het voor de 360 op Playasia niet vinden.
Dan werkt altijd kijken wat hun vorige games waren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja van de ps3 wist ik het ja , maar ik wil hem op de 360 ik koop pas een ps3 met FF13
en op play-asia kon ik het ook niet vinden , alleen dat de US versie ook op japanse consoles werkt
maar niks over pal
lost planet wel weerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan werkt altijd kijken wat hun vorige games waren.
Dead Rising was niet regio vrij dus ik geef je weinig kans.
Gewoon er op gokken dat het gaat werkenquote:
dat heb ik met mass effect al gedaan hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon er op gokken dat het gaat werken
En liep dat goed af?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat heb ik met mass effect al gedaan haha
ja gelukkig wel , maar ik hen geen zin het nog eens te doen hahaquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef DarkShine het volgende:
Beter heeeeel erg veeel te laat dan nooit
[360] Fok! Ranking [MyGamerCard] #2
Speciaal voor jou dan de volgende vraag. Hoeveel is 1 + 1 ?quote:
Is was ook niet thuis, leuk mazzeltje dus van MS. Zal mijn vriendin wel even moeten uitleggen hoe dat werkt met marketplace, haha, als dat maar goed gaat. Had ook al moeilijkheden om de Wii aan te krijgen.. ahumquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die periode nauwelijks op de 360 gespeeld dus totaal geen last van gehad. Vind het ook een mooie compensatie.
Gaat automatisch.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
Als iemand zijn gamertag naam veranderd komt die dan met die nieuwe naam in je lijst te staan? Of moet je diegene opnieuw toevoegen?
1+1 ? zijn 4 dingen dus ehhh 4 ? :quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan de volgende vraag. Hoeveel is 1 + 1 ?![]()
Maar diegene komt idd gewoon onder die nieuwe naam er te staan. Ik vond het al zo vaak kon hem niet meer vinden en als ik probeerde hem opnieuw toe te voegen bestond de gamertag niet. Maar het is al opgelost
vergeet al deze spellen, is maar 1 spel waar ik (en vele andere) naar uitkijken:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
boeiend, het is wel hopelijk het jaar van Alan Wake, Fable 2, Ninja Gaiden 2 en uiteraard GTAIV
mooi nieuwbericht ookquote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
vergeet al deze spellen, is maar 1 spel waar ik (en vele andere) naar uitkijken:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=10317
quote:De website Surfer Girl meldt dit op basis van onbekende bronnen.
kan me niet voorstellen dat jij niet naar GTA IV uitkijktquote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
vergeet al deze spellen, is maar 1 spel waar ik (en vele andere) naar uitkijken:
gow2 en gta4 boeien mij dus echt totaal niet .quote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Die kleuren lijken zo raar?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef gijsje79 het volgende:
BIA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef gijsje79 het volgende:
BIA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind alleen die onderste screen echt mooi, die andere hebben echt te felle kleuren voor een WW2 gamequote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef gijsje79 het volgende:
BIA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag zo'n ingame filmpje dat ze in een weiland gingen spelen, hadden ze die felle kleuren totaal niet, waarom ze dat op een screenshot nou plaatsen....quote:Op zondag 20 januari 2008 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind alleen die onderste screen echt mooi, die andere hebben echt te felle kleuren voor een WW2 game
Lego Bia : The complete sagaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zag zo'n ingame filmpje dat ze in een weiland gingen spelen, hadden ze die felle kleuren totaal niet, waarom ze dat op een screenshot nou plaatsen....
De wereld was toen niet zwart-wit hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind alleen die onderste screen echt mooi, die andere hebben echt te felle kleuren voor een WW2 game
Filmpje vond ik ook mooier dan deze screens.. vooralsnog ga ik er vanuit dat het word zoals in dat filmpjequote:Op zondag 20 januari 2008 13:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zag zo'n ingame filmpje dat ze in een weiland gingen spelen, hadden ze die felle kleuren totaal niet, waarom ze dat op een screenshot nou plaatsen....
De drive vinden om ME te spelenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef existenz het volgende:
Dat bunny spelletje is ook grappig. ME is wel tof, maar ik moet ff de drive vinden op het te spelen.
Speel je die side quest's dan? daar had ik ook zo genoeg van. De main story vind ik wel weer vet die houd je wel aan het spelenquote:
quote:Overall I have to say that - despite playing such masterpieces as Gears of War, BioShock, Uncharted, Ratcher & Clank and others - Devil May Cry is _the_ Next Gen game. If you really want to experience (probably) TRUE HD gaming, this is definitely the game you want to play. Looks great, the gameplay is challenging and the story is intriguing - go and buy it now! Although by the time of this review it’s not out yet, so preorder it right now. And if you have a choice, get the PS3 version.
A Definite 9/10
ik heb het gespeeld zien worden begin vorig jaar, dat zag er echt super uitquote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Filmpje vond ik ook mooier dan deze screens.. vooralsnog ga ik er vanuit dat het word zoals in dat filmpje
Matige screens.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef gijsje79 het volgende:
BIA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb op dit moment ook niet zoiets van "MOET SPELEENNN!!" maar wellicht tegen die tijd wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb het gespeeld zien worden begin vorig jaar, dat zag er echt super uitToen was ik best enthousiast over de game, maar dat is nu wel een beetje ingekakt
Je kunt hype niet eindeloos op een hoog peil houden.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef kepler het volgende:
ik heb het gespeeld zien worden begin vorig jaar, dat zag er echt super uitToen was ik best enthousiast over de game, maar dat is nu wel een beetje ingekakt
Undertow!quote:Op maandag 21 januari 2008 08:09 schreef wc-eend het volgende:
Welke gratis arcadegame konden we ook al weer downloaden?
snes?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef gijsje79 het volgende:
BIA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag..quote:Op maandag 21 januari 2008 10:58 schreef Pronk het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kunnen we het spel eigenlijk downloaden?
Als het gratis is is alles leukquote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woensdag..
De trial suckte, ze mogen hem houden van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |