Wat een heerlijk topic toch, de dames die overtijd lopen tussen de dames die net een positieve test hebben gedaan!
Een nieuwe bzn (baby zonder naam)

en nieuwe zwangeren

, gefeliciteerd allemaal!
Liza, fijn dat jullie het hartje hebben gezien.
Kaar, spannend, gaan ze dan ook vaststellen hoe ver je bent, er is toch twijfel of je stiekem niet al een maand langer zwanger bent?
Wij hebben donderdag de 3e echo met ruim 11 weken, als die goed is mag iedereen het weten en dat wordt tijd want dat buikje begint echt op te vallen. Hoewel ik het weer reuzenspannend vind heb ik er wel een goed gevoel over. Er zijn geen tekenen dat het niet goed zou zijn dus we gaan uit van goed nieuws hoewel het natuurlijk toch nog de spannende weken zijn.
Dit wordt de eerste uitwendige echo, ben zo gewend om direct mijn kleren uit te gooien als ik die kamer binnenkom dat het nog raar zal voelen om ze gewoon aan te houden

.
Tico, ik begrijp dat jij dus tot week 14 op de ISCI-afdeling (zo noem ik het even voor het gemak) bent gebleven? Wij vragen ons inderdaad af wat normaal is in het AMC, worden we als alles goed is verwezen naar een gewone verloskundige of mag je ook kiezen om in het AMC te blijven? Geen idee eigenlijk maar dat horen we donderdag wel allemaal...
We willen ook de combinatietest doen dus ik verwacht dat ze de nekplooimeting wel gelijk donderdag zullen doen als alles er verder goed uit ziet.