Datumtweeling doen we maar niet, kben vandaag 34 wekenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef wenneke1 het volgende:
Maneki spannend. Hoe lang heeft Saar nog om zich te draaien??
Ach...zal een poging doen om je op te vrolijken: wees blij dat niet binnen 1 week tijd beiden je wasmachine en wasdroger ermee op houden en die dus terwijl je zelf 41 weken zwanger bent ook nog eens gerepareerd en vervangen moeten worden.quote:
sorryquote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja welja, puppp er ook nog bijik ga straks maar in een havermoutbadje zitten bidden dat deze 6 weken heel snel voorbij gaan
Ja ik weet het..geloof alleen dat ik een aantal beurten oversla op het momentquote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Mammietje het volgende:
Eh... Tearsong... jij bent aan de beurt he?![]()
Groeten terug aan Pruk! En wat vervelend dat ze nu nog geen duidelijkheid heeft. Hopelijk komt die snel.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Even een wat uitgebreider berichtje van Pruk: ze is dit weekend opgenomen in het ziekenhuis, hetgeen betekent dat de thuismonitoring gestopt is. De groeiecho van vandaag laat weer een ander beeld zien, dus het is niet helemaal duidelijk hoe en wat en het is nu afwachten wat er verder gaat gebeuren. Jullie krijgen allemaal de groetjes en Vamperotica, ook namens Pruk van harte gefeliciteerd!
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef kozakken het volgende:
Enne... hoe heet jullie nieuwe aanwas nu?
Jeutje, Vamp!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef vamperotica het volgende:
ons "bulletje
Hier 13 weken, dus we moeten nog even egduld hebben met voelen. Daarnaast zit de placenta aan de voorkant, dus dan kan het voelen (aan de buitenkant) wat langer op zich laten wachten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:20 schreef lunastar het volgende:
Vamp proficiat... een vlotte bevalling lijkt me
Wenneke spannend...
zijn er al meiden die ongeveer zover zijn als wij (15 weken) die al iets voelen... Bij ons Luna voelde ik duidelijke stampjes rond 18 weken... maar ik heb geen geduld.. ik wil nu al iets voelen
Op dit moment wel een beetje. Ik had zo graag mijn propje willen vasthouden of althans bezig zijn met er naar toe werken, Maar wat niet is is niet en dus moeten we maar weer afwachten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:37 schreef Wurpje het volgende:
Hmmm, Wenneke, dat is behoorlijk naar.
Ben je erg zat van het zwangeren?
Ik denk dat ik al een paar keer mijn meisje heb gevoeld, dit kon wel kloppen volgends de echo mevrouw omdat de placenta aan de achterkant ligt en je dus redelijk vroeg iets kunt voelen.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:20 schreef lunastar het volgende:
zijn er al meiden die ongeveer zover zijn als wij (15 weken) die al iets voelen... Bij ons Luna voelde ik duidelijke stampjes rond 18 weken... maar ik heb geen geduld.. ik wil nu al iets voelen
ene site zegt weegschaal, andere zegt maagd.. geeen id:Pquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
idd heel lief die eerste "schopjes" kan er helemaal dromerig van worden![]()
DevilsChase gefeliciteerd!! Een weegschaaltje
En hestria fijn dat je je weer beter voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |