abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56033767
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef wenneke1 het volgende:
Maneki spannend. Hoe lang heeft Saar nog om zich te draaien??
Datumtweeling doen we maar niet, kben vandaag 34 weken Over een week of 3 moet er toch wel een positie ingenomen zijn, liefst met het hoofd naar beneden
Saartje
  maandag 14 januari 2008 @ 21:24:33 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56033824
Maneki, Puppp zou ook nog een optie kunnen zijn ipv allergie. Voordeel: na de bevalling is het meteen weer weg, nadeel: je kunt er niets tegen doen

Hooguit beetje mentholzalf om te koelen.

Jeuk is erger dan pijn helaas
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56033869
ja welja, puppp er ook nog bij ik ga straks maar in een havermoutbadje zitten bidden dat deze 6 weken heel snel voorbij gaan
Saartje
pi_56034127
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef Ticootje het volgende:

Ik heb gewoon een dip denk ik.
Ach...zal een poging doen om je op te vrolijken: wees blij dat niet binnen 1 week tijd beiden je wasmachine en wasdroger ermee op houden en die dus terwijl je zelf 41 weken zwanger bent ook nog eens gerepareerd en vervangen moeten worden. Ik doe echt enorm m'n best om er niet over te panieken maar het werkt wel op m'n zenuwen We hebben er vanochtend wel een flinke lachbui over gehad. Heb gezegd dat ik niet kan bevallen zonder wasdroger dus afhankelijk van de levertijd van dat ding (ok, er bevallen hele volksstammen zonder wasdroger in huis dus het zal allemaal wel los lopen...)

En probeer die rust voor jezelf te vinden, daar is je verlof ook voor. Zodat je uitgerust en ontspannen aan de bevalling kunt beginnen. Zoals al eerder gezegd hier, je maakt het jezelf best moeilijk zo...

[ Bericht 14% gewijzigd door TearSong op 14-01-2008 21:48:38 ]
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 14 januari 2008 @ 21:37:14 #55
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_56034197
Asics en diens vrouw verwachten op 02July hun eerste kleine
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_56034345
Gefeliciteerd Asics en Asics-vrouw!

Wenneke: spannend! Hoop dat het allemaal doorzet nu!
It's all up to you
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 21:46:52 #57
43556 miss_dynastie
pi_56034459
Even een wat uitgebreider berichtje van Pruk: ze is dit weekend opgenomen in het ziekenhuis, hetgeen betekent dat de thuismonitoring gestopt is. De groeiecho van vandaag laat weer een ander beeld zien, dus het is niet helemaal duidelijk hoe en wat en het is nu afwachten wat er verder gaat gebeuren. Jullie krijgen allemaal de groetjes en Vamperotica, ook namens Pruk van harte gefeliciteerd!
pi_56034466
Gefeli Vamp!

En hup Wenneke!
  maandag 14 januari 2008 @ 21:47:32 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56034474
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja welja, puppp er ook nog bij ik ga straks maar in een havermoutbadje zitten bidden dat deze 6 weken heel snel voorbij gaan
sorry
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:48:11 #60
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56034493
proficiat asics en vrouw...
pi_56034538
Vanmorgen om half 8 waren dus de vliezen gebroken... Nou ja..gebroken... er zat een scheurtje in en er sijpelde wat vruchtwater uit... Eerst nog grote twijfel of het wel "echt" was...
Maar het voelde ECHT genoeg om de vlos te bellen... Die had nog wat visites en zou daarna komen.... Zou ik eerder bellen zou ze alles laten vallen wat ze in dr handen had en gelijk komen, mijn geschiedenis kennende... Rond een uur of 11 half 12 ( ben de tijd een beetje kwijt wat dat betreft) was ze er en ik had alleen te melden dat ik zo om het half uur een gemene wee had en voor de rest wat gerommel... Ze zou even "voelen" twijfelde aan gebroken vliezen en kwam uit op een beginnetje van 2 centimeter... Ze wist er niet veel meer van te maken en wist ook niet zo goed wat ze er mee aan moest... Ze besloot de rest van de visites toch even af te maken en daarna weer ff te komen kijken... Mocht ze weer eerder een telefoontje krijgen zou ze weer gelijk komen....
Mmmm da van die 2 cm viel me best even tegen!!
Kids kwamen uit school gingen eten en rond 1 uur begon het hier wat serieuzer te worden... Dit deed echt pijn!
Vriendlief vroeg of ie niet moest bellen maar ja, ik dacht dat het nu pas echt net goed begonnen was, dus vond het niet echt nodig... Gelukkig deed ie het wel en opeens zat ik weer midden in een weeënstorm met hele korte maar superfelle weeën... Deur was open gelaten en de vlos kwam binnen gesneld (er was ook een schat van een stagiare bij trouwens) pfff er moest echt wat aan oergeweld weggepuft worden en ik bleek op 6 cnm te zitten...
Ik moest ongelovelijk plassen en mocht dat (onder begeleiding) gaan proberen... Maar daar kwam (net als bij de vorige keer dus) zo'n oergeweld vrij... geen "plas" in de wc maar behoorlijk wat bloed... Ik werd haast van de wc afgetrokken en naar mn bed gedirigeerd... Maar het laatste wat ik wilde was gaan liggen.... 2 a 3 weeën mocht ik zo aan de bedrand hangend wegpuffen en toen wilde ze me toch echt graag op het bed hebben.... 9 cm inmiddels... Nog even dat laatste randje wegpuffen zat er echt niet meer in.... Er was geen houden meer aan.... Alleen de weeën waren zo kort dat er eigenlijk niet veel "werk" mee te verzetten was... Dus zn hoofdje is aan het begin van een wee geboren willen worden maar kwam toen klem te zitten en er moest in het wilde weg geperst gaan worden... Ondertussen was ik een beetje de weg kwijt en vond dat ze 'm er maar gewoon uit moesten trekken (ondertussen wel persend met alles wat ik had, maar dat viel nog niet mee) zn hoofdje was geboren, maar zn schoudertje had wat moeite (AU) en toen , om 13.45 had ik 'm daar opeens helemaal paarsig en stil uit mn lijf gewerkt... Hij had wel in het vruchtwater gepoept en moest even op gang komen... Gelukkig hoorde ik al snel gehuil en kreeg ik 'm bij me gelegd....ons "bulletje
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_56034570
Maneki, ik had hem ook al aangepast. Ik dacht dat je al verder was. Ow en ik hooop echt dat je alleen maar een allergische reactie hebt.

Gefeliciteerd Asics en Asics vrouw.

Tearsong ik leef met je mee. Geen fijn gevoel dat ze stuk zijn.

miss_dynastie wens Pruk sterkte als je haar weer spreekt.
pi_56034598
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef E.T. het volgende:

[..]

sorry
jij kan er ook niks aan doen, zou mooi worden
Saartje
  maandag 14 januari 2008 @ 21:55:23 #64
103793 kozakken
Living the life
pi_56034685
Vamper Wat een verhaal!!
Gaat nu alles goed?

Enne... hoe heet jullie nieuwe aanwas nu?

Pruk.. sterkte hoor! Bah.. wat een verhaal voor jou toch ook!
pi_56034766
Vamp
Wat snel allemaal zeg!
pi_56035077
Jeetje Vamp wat een snelheid!
Saartje
pi_56035814
Vamp wat een bevalling, wat snel zeg!

Ticootje, ze komen echt niet keuren hoor, wees je een beetje lief voor jezelf /

Wenneke, wie weet zet het door succes!

Pruk in het ziekenhuis, sterkte
Fake it till you make it...
pi_56035817
ohoh Vamp wat een bevalling weer! Hoe is het nu met jullie?

Miss_Dynastie: ben wel benieuwd hoe het nou zat met die groeiecho verder! Wens Pruk veel sterkte....

Wenneke: ach, er zijn ergere dingen. Had alleen niet verwacht dat ik zo vlak voor het bevallen nog een vergelijkend warenonderzoek moest doen wat betreft de wasdrogers. Maar het is toch wel fijn om er 1 te hebben als de kraamhulp straks iedere dag het beddengoed wil gaan vervangen Dus er staat er 1 in bestelling. 21 januari komen ze hem brengen maar ik ga morgenochtend eerst nog even bellen of het niet eerder kan toevallig Er was iets doorgebrand bij de oude dus ik ben allang blij dat het ding niet in de fik gevlogen is...het zijn alleen net van die dingen waar je hoofd niet helemaal naar staat nu. Aan de andere kant is het misschien een goede afleiding.
It's all up to you
  maandag 14 januari 2008 @ 22:31:27 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56035876
Jeetje, Pruk toch weer in het ziekenhuis... had ze weer weeen dan? Of is deze opname vanwege de groei?
Wens haar sterkte als je haar spreekt!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:36:05 #70
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56036038
Wauw Vamp wat een snelle bevalling! Ben heel benieuwd naar de naam van jullie monstertje!

Spannend Wenneke, ik puf vast een beetje met je mee
pi_56036098
Vamp, van harte gefeliciteerd! Tjonge, 'ff' 9 pond er uit werken...

Eh... Tearsong... jij bent aan de beurt he?
pi_56036190
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Mammietje het volgende:

Eh... Tearsong... jij bent aan de beurt he?
Ja ik weet het..geloof alleen dat ik een aantal beurten oversla op het moment
It's all up to you
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 22:55:06 #73
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56036641
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Even een wat uitgebreider berichtje van Pruk: ze is dit weekend opgenomen in het ziekenhuis, hetgeen betekent dat de thuismonitoring gestopt is. De groeiecho van vandaag laat weer een ander beeld zien, dus het is niet helemaal duidelijk hoe en wat en het is nu afwachten wat er verder gaat gebeuren. Jullie krijgen allemaal de groetjes en Vamperotica, ook namens Pruk van harte gefeliciteerd!
Groeten terug aan Pruk! En wat vervelend dat ze nu nog geen duidelijkheid heeft. Hopelijk komt die snel.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 14 januari 2008 @ 23:07:09 #74
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56036989
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef kozakken het volgende:
Enne... hoe heet jullie nieuwe aanwas nu?
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef vamperotica het volgende:
ons "bulletje
Jeutje, Vamp!!!! Wat een bevalling...

Pruk, veel sterkte in het zkh.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56037174
Vamp gefeliciteerd! Wat snel zeg!
pi_56037239
TurboVamp ! Gefeliciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
pi_56038396
Vamp, van harte meid, wat een snelle bevalling!

Miss-Dynastie, doe de groeten aan Pruk!
Variety is the spice of life
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 07:46:07 #78
5428 crew  miss_sly
pi_56041146
Naam nog niet bekend? Ik ben ook wel benieuwd inmiddels!

Vamp, eerste nacht goed doorgekomen en alles goed aan die kant?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56041377
Vamp, gefeliciteerd turbo-bevaller!
Klinkt echt zéér overdonderend, heb je het gevoel dat je er nog beetje 'bij' was ?

en...de naam! VERTEL!

Pruk, veel sterkte met de onzekere spannende tijd nog

Wenneke...hoe is het !?
pi_56041468
Al een tijdje op. Zwaar gefrustreerd want het blijkt weer eens een valse start te zijn geweest. Af en toe word ik een beetje boos op mijn eigen lijf omdat het me zo voor de gek houdt.
pi_56041469
Hmmm, Wenneke, dat is behoorlijk naar.
Ben je erg zat van het zwangeren?
pi_56041509
* Bright heeft een tijdje alleen gelurkt...
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:20 schreef lunastar het volgende:
Vamp proficiat... een vlotte bevalling lijkt me

Wenneke spannend...

zijn er al meiden die ongeveer zover zijn als wij (15 weken) die al iets voelen... Bij ons Luna voelde ik duidelijke stampjes rond 18 weken... maar ik heb geen geduld.. ik wil nu al iets voelen
Hier 13 weken, dus we moeten nog even egduld hebben met voelen. Daarnaast zit de placenta aan de voorkant, dus dan kan het voelen (aan de buitenkant) wat langer op zich laten wachten.

Vamperotica, van harte gefeliciteerd!! Heb je nog wat kunnen slapen? (en nu een naam! )

En hopelijk gaat't nog prima bij Pruk...

Asics en vrouw, welkom!!
pi_56041606
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 08:37 schreef Wurpje het volgende:
Hmmm, Wenneke, dat is behoorlijk naar.
Ben je erg zat van het zwangeren?
Op dit moment wel een beetje. Ik had zo graag mijn propje willen vasthouden of althans bezig zijn met er naar toe werken, Maar wat niet is is niet en dus moeten we maar weer afwachten.

Alleen als nog een iemand de opmerking maakt dat er nog nooit een is blijven zitten, ga ik keihard gillen.
pi_56041715
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:20 schreef lunastar het volgende:
zijn er al meiden die ongeveer zover zijn als wij (15 weken) die al iets voelen... Bij ons Luna voelde ik duidelijke stampjes rond 18 weken... maar ik heb geen geduld.. ik wil nu al iets voelen
Ik denk dat ik al een paar keer mijn meisje heb gevoeld, dit kon wel kloppen volgends de echo mevrouw omdat de placenta aan de achterkant ligt en je dus redelijk vroeg iets kunt voelen.

Eerst twijfelfde ik of ik t me nu inbeeldde, maar toen ik het voelde was het eerste wat ik dacht...eey is dat de beeb?!
En nu ik het een aantal keer heb gevoelt denk ik dat het dat echt is
pi_56041766
Lief die eerste schopjes, geniet er maar van
wenneke zuur is dat he? ben je er zelf wel aan toe om te bevallen, werkt je lijf niet mee Sterkte iig, het kan nu écht niet lang meer duren
Vamp hoe is je eerste nacht met je bulletje gegaan? Heb je ernstig veel naweeen of valt het wel te doen?
Asics gefeliciteerd met het aanstaande ouderschap

Over een uurtje weer voor m`n APK, ben benieuwd..
Saartje
pi_56041860
bla heerlijk he dat geshop? geniet er maar van!!!
vamp wat een snelle bevalling jeej.
asics gefeliciteerd.
tearsong je zult het altijd zien he om de momenten dat het niet moet gebeurt het.
wenneke wat balen.
maneki succes!!!
mama van 3 kids!
pi_56041875
Wat een vluggert weer Vamp Gefeliciteerd!

Asics gefeliciteerd met de zwangerschap.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56041881
Asics en vrouw gefeliciteerd en welkom.

Hier voor het eerst echt over de bevalling gedroomd, volgens mij kwam de inspiratie van FOK!. Ik ben nu regelmatig een avondje alleen thuis met Merlijn en ik was met Merlijn onderweg in de wandelwagen om friet te halen bij de frietboer toen er ineens iets knapte. Hmmm een beetje nat, was net de bestelling aan het plaatsen maar het meisje van de frietboer vond dat ik maar naar huis moest gaan. Eenmaal thuis stond werkelijk waar de hele buurt op straat en ik maar proberen mijn mond te houden. Ach ja, leuke droom al werd ik wel nogal bezweet wakker.

De gok ligt hier dat we dit keer de 40 weken niet gaan halen. Wij zeggen hetzelf en mijn moeder heeft dat gevoel ook. Dit wordt geen februari-kindje maar een januari-kindje ben benieuwd.

Het trouwboekje is gevonden dus op zich mag ik nu bevallen ik had duidelijk weer eens opgeruimd en dan weet ik dus echt niet waar ik het gelaten heb he.
pi_56042040
Oei Vamp!! Heftige bevalling.
Herken een aantal dingen maar al te goed.
Laat je maar lekker verwennen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:31:27 #90
156412 hestria
erg gastvrij
pi_56042077
zo ben een aantal dagen niet geweest en heel wat bij te lezen!

Vamp, gefeliciteerd klinkt als een vrij heftige en snelle bevalling!

Wenneke wat vervelend dat je lijf je zo in de steek laat! hopelijk zet het toch binnenkort door!

hier heel het weekend met griep op bed gelegen, ben vandaag voorzichtig weer eens wat op, manlief moest vandaag gewoon naar zijn werk, maar is om 2 uur weer thuis zodat ik lekker naar bed kan. Manlief was wat in paniek omdat mijn koorts wat weeën veroorzaakten en kreeg hem niet aan zijn verstand dat dat niet erg is en al wegtrekt met een warme douche of een dutje. (had het zelf niet eens erg gevonden als het wel in werking was gezet) maar nu is alles weer zoals het oude, lekker rustig ben nog wel flink aan het snotteren en hoesten, maar er is geen kramp of wee te bekennen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_56042237
Hestria fjn dat je je weer wat beter voelt.
pi_56042803
Ik mag erbij! 22 september 2008 :D Iedereen gefeliciteerd en een gezond verloop gewenst!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_56042878
DevilsChase gefeliciteerd!!!
pi_56042950
idd heel lief die eerste "schopjes" kan er helemaal dromerig van worden

DevilsChase gefeliciteerd!! Een weegschaaltje

En hestria fijn dat je je weer beter voelt
pi_56042986
Kraamzorg is al geweest... Ik had dr veeeel later verwacht. Maar goed. Leuk mens! Ik krijg 48 uur zorg.

Verder heb ik vandaag een rustige dag. Alles in het huishouden is al gedaan. Ik hoef alleen boodschappen te doen.

Nog 1 dag, en dan mag ik!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_56043220
Spannend he Ticootje, dat je mag bevallen. Hier hebben we zoiets van het is niet erg als deze nu komt. Maar ja donderdag ben ik ook 37 weken. Moet alleen vrijdag nog even naar kantoor Gaat leuk worden, vind het erg spannend.

Gisteren was Merlijn met zijn dekentje (fleece deken) het wiegje op aan het maken van de baby. Zag er wel schattig uit. Als ik hem het jasje van de baby laat zien, gebruikt hij er ook zijn woordje voor de baby voor. Vind het wel grapig dat hij het "begrijpt".
pi_56043287
jeutje vamperotica, wat snel! En gefeliciteerd ook
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:46:07 #98
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56043421
DevilsChase gefeliciteerd!!!

Nou ik ben er nu bijna zeker van.. ik had de 1ste jan en de 4de jan en gisteren wel al iets gevoeld, maar twijfelde wel heel hard, maar deze morgend voelde ik het overduidelijk... het is zo een zalig gevoel om te weten dat ons beebje beweegt
pi_56043487
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
idd heel lief die eerste "schopjes" kan er helemaal dromerig van worden

DevilsChase gefeliciteerd!! Een weegschaaltje

En hestria fijn dat je je weer beter voelt
ene site zegt weegschaal, andere zegt maagd.. geeen id:P
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_56043536
ochja kan ook pas vanaf 24 september zijn....naja weegschaal, maagd..allebei fijne sterrenbeelden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')