Dat klinkt goed.. Krampjes in de vorm dat je ze al weg moet puffen??quote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef wenneke1 het volgende:
Ach ticootje dat komt allemaal wel goed.
Ik kan inmiddels wel melden dat ik in het bezit ben van een paar vervelende krampjes.
Joh, die kraam komt echt jouw huis niet keuren hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Morgen krijg ik de kraamhulp op intake. En ik wordt daar al helemaal kriegelig van. Ik hou niet zo van vreemden. Zeker niet als ze je huis een soort gaan keuren. Dus ik kan al helemaal stressen dat morgen mn huisje tiptop in orde moet zijn. En dat is het natuurlijk al. Maar ik heb gewoon het idee dat dat het niet is.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:08 schreef Leah het volgende:
Je weet hopelijk wel dat dettol giftig is voor baby's?
Ben je van wasmiddel veranderd? Of heb je iets raars gegeten? Jeuk is echt zo vervelend!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Hier harde buiken om de paar minutenvoor de verandering. Verder ben ik blijkbaar allergisch oid, zit van top tot teen onder de jeukende uistalg. Kan er ook nog wel bij.
Ik merk aan alles dat het schip een beetje begint te stranden en het zal me verbazen als ik de volle 40 weken vol maak.
Morgen weer naar de vk, bloeddruk laten controleren en eens zien of Saar Eigenwijs al heads down ligt.
Datumtweeling doen we maar niet, kben vandaag 34 wekenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef wenneke1 het volgende:
Maneki spannend. Hoe lang heeft Saar nog om zich te draaien??
Ach...zal een poging doen om je op te vrolijken: wees blij dat niet binnen 1 week tijd beiden je wasmachine en wasdroger ermee op houden en die dus terwijl je zelf 41 weken zwanger bent ook nog eens gerepareerd en vervangen moeten worden.quote:
sorryquote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ja welja, puppp er ook nog bijik ga straks maar in een havermoutbadje zitten bidden dat deze 6 weken heel snel voorbij gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |