Dat was het ja, weer wat polen wrsquote:Op maandag 14 januari 2008 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is best te doen dan
Maar denk dat dit weer een uitzondering is.. Normaal gesproken kan je wel doortuffen, maar aangezien op de A4 bij het Aqua-viaduct (oid) weer een ongeluk is gebeurd, rijdt iedereen om.
* Papierversnipperaar gemist heeftquote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
76.49 KB (78324 bytes)
Dus voldoet prima.
* Sjowhan had het al eerder gezegd hè
ach, hij at het zowat overal bijquote:Op maandag 14 januari 2008 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Appelmoes is lekker bij een hoop gerechten, maar niet bij boerenkool, lijkt me.
euwquote:Op maandag 14 januari 2008 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, hij at het zowat overal bij
ook bij de macaroni
jupquote:
ondankbaar mormel...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
was echt niet de moeite waard om voor te koken
zijn moeder kon alles veeeeeel lekkerder maken en meneer kwakte toch overal appelmoes of shaslicksaus overheen
preciesquote:
Ik zou nooit zóó lang onderweg willen zijn....quote:Op maandag 14 januari 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, meestal in 3 kwartier nu we verhuisd zijn
ik vind het niet zo heel erg eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 18:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou nooit zóó lang onderweg willen zijn....![]()
30 min max.
Voor mijn loon doe ik dat welquote:Op maandag 14 januari 2008 18:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou nooit zóó lang onderweg willen zijn....![]()
30 min max.
Loon is ook maar relatief... er zijn mensen die nog niet hun bed uitkomen voor jouw loon!quote:
Je moet ook niet met vrouwen samenwonen.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef OA het volgende:
Kom ik net thuis, hoor ik meteen mijn vriendin zuchten....
Ze had de afwas gedaan en dit en dat en zus en zo...... En nu ging ze boodschappen doen en daarna kunnen we samen het eten maken.... En ondertussen maar klagen over van alles en nog wat...![]()
Weet ik zeker dat ik, als ze terug is van boodschappen doen, het verwijt krijg waarom ik geen boodschappen ben gaan doen en waarom ik niet alvast aan het eten ben begonnen en waarom het nog zo'n zootje is....![]()
Gezellig hoor, als het tegenzit op je werk...![]()
Mijn reactie straks:Zal ik alvast aan het eten beginnen?
![]()
Vrouwen...
Je kan op de meeste momenten heel veel plezier aan die vrouw(en) beleven hoor!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet met vrouwen samenwonen.
lekker banden zíjn ook kutquote:Op maandag 14 januari 2008 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[insert alle scheldwoorden ter wereld]
Godsamme, ik háát lekke banden
Had 'm net geplakt, maar nu is ie godver weer lekquote:
kut is dat ja....quote:Op maandag 14 januari 2008 18:51 schreef eer-ik het volgende:
'
[..]
Had 'm net geplakt, maar nu is ie godver weer lek
Geen geld voor nieuwe binnenband, m'n plakset is op, en ik moet morgen werken, maar geen geld voor de bus
Bij het volgende gesprek zegt hij weer wat anders.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:51 schreef Peterchris het volgende:
Zo net terug van een lezing van Wouter Bos over Chineze staatsfondsen. Een hele leuke en interessante spreker.
Dat weet ik, maar ik vind het prima om er drie kwartier voor te snelwegenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:45 schreef OA het volgende:
[..]
Loon is ook maar relatief... er zijn mensen die nog niet hun bed uitkomen voor jouw loon!![]()
Voor mijn loon overigens ook...
Niet op alle momentenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan op de meeste momenten heel veel plezier aan die vrouw(en) beleven hoor!
Wat zei hij? Ga ik meer verdienen?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:51 schreef Peterchris het volgende:
Zo net terug van een lezing van Wouter Bos over Chineze staatsfondsen. Een hele leuke en interessante spreker.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
Bij het volgende gesprek zegt hij weer wat anders.
Waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat zei hij? Ga ik meer verdienen?
Wouter Bosquote:Op maandag 14 januari 2008 18:51 schreef Peterchris het volgende:
Ik ben ook iemand met een zeer uhm... 'verfijnde'quote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
zijn moeder kon alles veeeeeel lekkerder maken en meneer kwakte toch overal appelmoes of shaslicksaus overheen
Alleen studenten zijn het met hem eens, als ze gaan werken draaien ze ook omquote:
Good pointquote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen studenten zijn het met hem eens, als ze gaan werken draaien ze ook om
Wat een dudequote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
mannen....quote:Op maandag 14 januari 2008 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
ik heb eht niet voor niks uitgemaakt![]()
quote:
het was een Fries schatquote:Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een dude
Hij weet gewoon niet half hoe lekker jij kookt
Deze lezing stond vrijwel los van zijn politieke voorkeuren. Het was gewoon relatief neutrale informatieverziening van een intelligente spreker.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen studenten zijn het met hem eens, als ze gaan werken draaien ze ook om
Mjaquote:
quote:enne, jij durft gewoon niet te zeggen dat ik er niks van bak, nu je weet dat ik Ronald de deur uit gegooid heb he
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
het was een Fries schat
enne, jij durft gewoon niet te zeggen dat ik er niks van bak, nu je weet dat ik Ronald de deur uit gegooid heb he
Je ziet je sexkansen een stuk kleiner in en gaat slijmen?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
Nouja zeg! Ik KAN niet zeggen dat je er niets van bakt, omdat alles wat mijn keukenprinsesje me tot nog toe heeft voorgezet gewon zo ontzettend lekker was
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet je sexkansen een stuk kleiner in en gaat slijmen?
Goed gedaan
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Een uurtje blauw geweest en meteen ee grote mond?
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet je sexkansen een stuk kleiner in en gaat slijmen?
Goed gedaan
Mijn vrouw klaagt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |