Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten hequote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
WG probeert toch PS te versieren..tsssk
ivm met jouw bericht over Tim en PS, snap dat toch.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:10 schreef Soempie het volgende:
Aan het eind van de dag had ik 1 gieter verkocht en er 3 weggegeven.
En bij MaJo heb ik je ook al afgetroefd, dus vandaar dat ik gisteren zei dat je PS eens even op haar nummer moest gaan zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten he![]()
Als ze op provisiebasis werkte welquote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze zullen blij met je zijn geweest...
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..], ze zullen blij met je zijn geweest...
Ik geef het nog niet opquote:Op maandag 14 januari 2008 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bij MaJo heb ik je ook al afgetroefd, dus vandaar dat ik gisteren zei dat je PS eens even op haar nummer moest gaan zetten.
Je begreep me toch wel, hoop ik...
Ik heb al een vriendje en ik ben een heel trouw tiep.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsja als jij al mijn moves blijft negeren zal ik wel moeten he![]()
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofdquote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendje en ik ben een heel trouw tiep.
Afstand maakt me niet uit, morgen, middaguur, voor de saloon ?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag de afstand bepalen...
7544336 ten name van M.J. van Damquote:
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Afstand maakt me niet uit, morgen, middaguur, voor de saloon ?
http://www.youtube.com/watch?v=L1qcEYwRMIM
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telkens weer haal ik mij in mijn hoofd
Dat ik die hemel krijg die mij wordt beloofd
Telkens weer wordt alle blauw weer grauw
Sta ik teleurgesteld buiten in de kou
Maar telkens weer denk ik, er komt er een
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vindt dat wat ik nu ontbeer
Liefde voor altijd, telkens weer
Telkens weer slaat wat er vroeger was
Weer als een vlam omhoog uit de oude as
Telkens weer alsof het nooit geneest
Blijft er die pijn bestaan om wat is geweest
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vind dat wat ik nu ontbeer
Waar ik alleen voor leef
Mijn hart aan geef
Bij wie ik vind dat wat ik nu ontbeer
quote:
Valt wel mee, ik hou het op totaal 6.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef Soempie het volgende:
Hoeveel vriendinnen heb jij eigenlijk gehad?
Oeh een duel om mijquote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.
Wel aan de kant vanaf Amsterdam, ik daag je immers uit...
Nee dat hebben we gehad, ik verwacht dit keer gewoon 100 euro, no strings attachedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de volgende foto-serie al weer verschijnen...
hebben ze alle schapen alweer van de a4 gejaagd ? Was weer totale chaos vandaagquote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon op de parkeerplaats van Rick's Wegrestaurant, halverwege Roelofarendsveen en Amsterdam, om 12.00 uur.
Valt wel mee denk ik, Rick's wegrestaurant bestaat volgens mij nietquote:Op maandag 14 januari 2008 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh een duel om mij![]()
WG, MM meent het wel als ie iets zegt dus ik zou maar uitkijken![]()
Zorg ik voor een muziekjequote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?????quote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef MaJo het volgende:
Nee dat hebben we gehad, ik verwacht dit keer gewoon 100 euro, no strings attached
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |