abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 11:55:49 #51
52871 Blight
Supersized.
pi_56020160
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ophoeren Man U
Weer die onzin over de financiele problemen. Tabloids, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56020234
quote:
Perez geeft credits aan Davids: hij is 'superbelangrijk'

Kenneth Perez werd zondagmiddag in de Amsterdam Arena van de ene naar de andere microfoon gesleept. Hij deed kalm zijn betoog na een roerige voetbal-wedstrijd waarin Ajax weinig heel liet van AZ (6-1 winst). "Túúrlijk twijfelde ik niet of ik die penalty moest nemen", aldus de Deen tegenover BN/De Stem.

Een clubkostuum heeft Perez nog niet, althans niet het huidige kostuum van Ajax, maar de kleur van zijn spencer sloot naadloos aan bij de pakken die zijn nieuwe/oude collega's dragen: zwart. Een kleur die gisteren contrasteerde bij de stemming in het Amsterdamse kamp, hoewel Perez in zijn antwoorden op tal van vragen vooral de nuance verpakte. "Het is mooi, 6-1 winnen van AZ, een ploeg die ik hoog inschat, maar het is maar één wedstrijd. Woensdag wacht NAC voor de beker, dan beginnen we weer op 0-0."

Kenneth Perez: 'Davids is niet alleen belangrijk voor mij, maar voor het hele team'Perez zette het duel met zijn oude club gaandeweg naar zijn hand, in nauwe samenwerking met Edgar Davids, Gabri en Klaas-Jan Huntelaar. De ervaren Deen zorgde zelf voor een belangrijk 'kantelmoment'. Bij een 1-1-stand verzilverde hij een penalty (44e minuut), nadat Demy de Zeeuw de bal in de doelmond met de hand had beroerd en arbiter Roelof Luinge de bal op de stip legde. Luinge en assistent Lobbert zagen niet dat de kopbal van Huntelaar de doellijn gepasseerd had, voordat De Zeeuw de bal wegsloeg. De Zeeuw kreeg de rode kaart en Perez schoot Ajax naar een voorsprong.

Twee spelers waren door trainer Adrie Koster aangewezen om zich over de penalty's te ontfermen: Johnny Heitinga en Perez. "John liet de bal aan mij", zegt Perez in BN/De Stem. "Hij gunde me deze kans." Twijfel of hij de penalty wel moest nemen, kende de aanvallende middenvelder niet. "Túúrlijk niet."

Maar zo natuurlijk is dat niet, gezien de voorgeschiedenis (binnen een half jaar verkaste hij van Ajax naar PSV en weer terug), de druk die er toch lag om de hoge verwachtingen waar te maken in een bomvolle Arena én in de wetenschap dat hij in het eerste kwart van de wedstrijd nog niet tot zijn beste spel was gekomen. Perez: "Ik heb de penalty genomen op de manier zoals ik altijd penalty's neem: hard en vol overtuiging."

Perez relativeerde de overwinning en de rol die hij daarin speelde. Hij schoof de credits door naar Davids, die hij 'superbelangrijk' noemde. "Niet alleen voor mij, maar voor het hele team. Hij kent alle facetten die een rol spelen in topvoetbal."

Kenneth Perez: 'Tuurlijk is dit een opluchting voor mij' Complimenten van andere Ajacieden aan zijn adres nam hij uiterlijk onbewogen in ontvangst. Of hij begrijpt dat mensen het raar vinden dat hij drie weken geleden nog scoorde voor PSV? "Iedereen wist en weet dat ik graag voor Ajax wil voetballen. Als mensen mij afschilderen als een clubhopper zeg ik: ik heb ook wel eens zes jaar achtereen voor één club gespeeld." Het publiek in De Arena sloot Perez gisteren in de armen, alsof hij nooit is weggeweest. Hij werd toegezongen vóór, tijdens en na de wedstrijd waarin de Deen na rust nog een assist gaf op Huntelaar alvorens hij een applauswissel kreeg.

Toch een beetje de held van de middag. Een held van vlees en bloed: "Tuurlijk is dit een opluchting voor mij. De mensen hadden hoge verwachtingen van deze wedstrijd. Dat voel je, dat hoor je, dat proef je. Dan ben je blij als je dat waar kunt maken."
Heerlijk dat die spelers elkaar zo veel lof geven in de media. Laat het maar een team worden waar men voor elkaar door het vuur wil gaan, dat mist nu vaak nog.
-
pi_56020236
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:55 schreef Blight het volgende:

[..]

Weer die onzin over de financiele problemen. Tabloids, .
Inderdaad
  maandag 14 januari 2008 @ 12:09:49 #54
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56020487
quote:
PSV krijgt concurrentie in strijd om Boakye
Heracles Almelo-verdediger Emmanuel Boakye heeft niet te klagen over belangstelling. De intersse van PSV is al langere tijd bekend. Inmiddels hebben ook FC Groningen, Fulham en Derby County interesse.

Volgens Sportweek weten Fulham en Derby County dat de voormalig Ajacied een clausule in zijn contract heeft, waardoor hij voor een paar honderdduizend euro kan vertrekken uit Almelo. De twee Engelse clubs hebben dan ook serieuze belangstelling voor de 22-jarige verdediger.

Naast de Engelse interesse is er ook belangstelling vanuit Nederland. Naast PSV, dat al een tijdje denkt over het aantrekken van de Ghanees, kijkt ook FC Groningen met belangstelling naar de verrichtingen van Boakye. De Noorderlingen spelen daarmee in op een mogelijk vertrek van Bruno Silva.

Boakye, die bezig is aan zijn tweede seizoen bij Heracles Almelo, weet zelf echter dat het deze transferperiode niet meer tot een transfer komt. De back wil het seizoen afmaken met zijn huidige club.
Ik vind het nog steeds geldverspilling ten top van Ajax als ze Silva halen en Boakye vervolgens naar Groningen gaat voor 1 miljoen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56020497
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ophoeren Man U
Wat een onzin, financial troubles. Wesley Sneijder leverde idd wat weinig geld op.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56020515
Berg mag wel als vervanger komen in de spits. Goed aankomend talent imo.
  maandag 14 januari 2008 @ 12:12:09 #57
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56020539
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Nog effe en Ajax kan annexeren met FC Groningen?
29.10 Novastar HMH
pi_56020551
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Die heeft notabene onze eigen scout ook nog eens bekeken. Als we die nu eerder hadden binnengehaald, had dat al miljoenen gescheeld.
pi_56020628
quote:
NEC - Ajax twee uur vervroegd

Zeist, 14 jan 2008
De wedstrijd NEC – Ajax van aanstaande zondag is twee uur vervroegd. Het duel in Nijmegen begint om 12.30 uur in plaats van 14.30 uur. Dit heeft de KNVB maandag bekendgemaakt.
De beslissing is genomen op last van de lokale autoriteiten.
pi_56020727
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ubry -> klavan [ afbeelding ]
Niks mis met Klavan, maar zou wel triest zijn als hij wordt gescout als vervanger voor Urby. Die jongen speelt al het hele seizoen linkshalf.
  maandag 14 januari 2008 @ 12:20:38 #61
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56020742
Waren we de competitie niet ook met 8-1 begonnen tegen de Graafschap? Nu weer 6-1 direct na de winterstop. Je zult zien dat we volgende week tegen NEC op een 1-1 blijven steken. En dan ook nog van geluk mogen spreken. Continuïteit mis ik een beetje bij Ajax. Eigenlijk al seizoenen lang.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 14 januari 2008 @ 12:20:59 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56020753
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]
IK haaaaaat 12:30 .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56020760
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Niks mis met Klavan, maar zou wel triest zijn als hij wordt gescout als vervanger voor Urby. Die jongen speelt al het hele seizoen linkshalf.
Dan juist.
Maxwell, Urby, Klavan. Alle 3 linkshalf. .

Die blik van Louis .
-
  maandag 14 januari 2008 @ 12:21:57 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56020775
quote:

[..]
Goh, ik was net zo blij met 14.30 uur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56020781
Prachtige foto!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 14 januari 2008 @ 12:22:05 #66
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56020782
quote:

[..]

Juist.
Dat dus.
Hoewel hij vorig seizoen linksback ook prima speelde.
29.10 Novastar HMH
  maandag 14 januari 2008 @ 12:22:24 #67
51286 w00h00
Digital man!
pi_56020787
Ben echt fucking benieuwd of Ajax-Utrecht door gaat.
Heb al een busje gehuurd en vrij gevraagd op stage om overdag lekker op leidse te zitten en s'avonds te knallen in de Arena.
pi_56020831
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan juist.
Maxwell, Urby, Klavan. Alle 3 linkshalf. .

[ afbeelding ]

Die blik van Louis .
wat een doodsangst in zn gezicht
pi_56021100
De transfer van Alves

(teeveepeetje)
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56021159
Trouwens: Viel mij als enige op dat Colin gister heel goed stond te voetballen(voor zijn doen dan)?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2008 @ 12:40:19 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56021209
quote:

[..]

dat is dan toch precies goed gescout Urby is ook beter op linkshalf
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 14 januari 2008 @ 12:45:05 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56021320
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=plgp4Cn3pMQ

Vanaf 1:10. De Arena ontploft Kippenvel
en Huntelaar zegt BOEM
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 14 januari 2008 @ 12:46:13 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56021346
quote:

[..]
dat meen je niet
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56021381
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:22 schreef w00h00 het volgende:
Ben echt fucking benieuwd of Ajax-Utrecht door gaat.
Heb al een busje gehuurd en vrij gevraagd op stage om overdag lekker op leidse te zitten en s'avonds te knallen in de Arena.
reken er maar niet op.. 24 uurs-staking Amsterdam kan niet verboden worden omdat er niet gestaakt wordt bij gerechtelijke gebouwen..

Opzich ook niet erg.. hebben we ff wat meer rust om richting de kakkies en boeren toe te werken..
pi_56021453
quote:

[..]
Badbeat

Kenker hoeren gvd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')